23) Ardhros'un hikayesi -Part 6

2.4K 185 23
                                    

  

 Birkaç dakika sonra tavernadan çıkmıştık ve tek sıra halinde kalabalık sokakları geçip, Goliath'ın dün gece atlarımızı bıraktığı ahırdan onları almaya gidiyorduk. Daha doğrusu... üçü gidiyorlardı. Ben ise şuan atım olmadığını hatırlamıştım...

 Neyse, diye düşündüm, oradan bir at bulabilirdim, değil mi?

 Dar sokakta tek sıra halinde ilerlemeye devam ediyorduk. Goliath, Elenor ve Nessa hemen arkamdaydılar. Ben ise en önden yürüyordum.

 Dün gece bu kasaba ölü gibiydi, gündüz ise yaşadığımız belli olsun diye sokağa çıkıyorlardı insanlar sanki(!)

 Yürümeye devam ederken avuç içimin sızladığını hissettim. Elimi yüzüme yaklaştırıp baktığımda... Yarı şeffaf, spiral şeklindeki izin, daha da belirginleştiğini fark ettim.

 O sırada koyu renk pelerinli biri, yanımdan geçiyordu. Göz ucuyla adamın belinin yanından sarkan kılıcını gördüm. Kılıcın sapında mavi bir taş vardı ama tam olarak göremeden adam yanımdan geçip gidiyordu ki geçmeden hemen önce tehditkar bir ses tonuyla kulağıma birkaç sözcük fısıldadı:

''O'ndan uzak dur...''

 Herife bakmak için arkaya döndüm ama... Arkamdan gelen Goliath ve Elenor'dan başka kimse yoktu... Neden ya da kimden uzak durmamı söylemişti şimdi bu ortadan kaybolan herif? Ayrıca o müthiş kılıcı nereden bulmuştu? Uzun süre bakamasam da değerli bir silah olduğu belliydi...

 O sırada Elenor ve Goliath yanımdan geçip ilerlemeye devam ettiler fakat Nessa'nın gelmediğini farkettim.

 Gözlerimi kısıp insan kalabalığının içinde onu aradım ve biraz ilerideki ara sokağın orada olduğunu fark ettim. İnsanlar yüzünden ilerleyememişti sanırım.

 Tam ona seslenecekken ara sokaktan elinde parlak bir şey olan, kısa boylu bir adam fırladı Nessa'ya doğru!

 Adamın elinde... Bıçak mıydı o? Diye düşünürken Nessa birden adamı geldiği ara sokağa geri fırlattı! Hemen ardından kendi de ara sokağa girip gözden kayboldu!

 Olanları görür görmez kalabağı yararak o yöne ilerledim. Goliath ve Elenor geride kalmışlardı. Ama yokluğumuzu fark edip geri dönerlerdi muhtemelen.

 Ara sokağa adımımı atmamla, Nessa'nın elinde bıçakla adama doğru yürüdüğünü görmem bir oldu!

 Hemen harekete geçtim ve ileriye doğru atıldığı anda omzundan tutup onu durdurdum.

 Hışımla arkasına dönerken elimi geri çektim. Gözleri mi parlamıştı bana mı öyle gelmişti bilmiyorum ama... Çok sinirli ve yine de güzel görünüyordu. Ben... Yani şey onun halkımdan birine zarar vermesine izin veremezdim, değil mi?

''Nessa. O sadece yoksul biri, bir ork değil...'' dedim. Bunun üzerine bir süre daha bana bakan Nessa, bakışlarını yere indirdi ve yoksul adam da fırsattan istifade koşarak uzaklaştı. Ardından:

''Her neyse, devam edelim.'' dedim sokağa çıkmak için arkama dönerken. O sırada Nessa konuştu:

''Bekle!'' dedi heyecanlı bir ses tonuyla. Arkamı döndüm ve dediği gibi beklentiyle ona baktım. Yutkunduktan sonra konuştu:

''Sana teşekkür etmeliyim... Yaralandığımda yaptıkların için.'' dedi. Önemli değil, der gibi başımı salladım ve birlikte ara sokaktan çıktık.

 Taşlı kaldırıma ayak bastığımız anda karşımızda kollarını kavuşturmuş bekleyen Elenor ve Goliath ile karşılaştık. İç geçirdim ve adımlarımı hızlandırıp yola devam ettim.

SELÛNE(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin