𝟏𝟎 | 𝐇𝐢𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐏𝐚𝐫𝐚𝐬𝐢𝐭𝐞𝐬

1.3K 112 29
                                    

Tidal Basin Koyu'nun yanındaki yürüme yolunda durup motordan indim. Shield çoktan dairemize gitmiştir diye düşündüğüm için buraya gelmiştim. Steve arkamdan inip kenardaki banklardan birine oturdu.

Etrafa baktım, kimse gözükmüyordu. Özellikle sakin olsun diye buraya gelmiştim.

"Ne yapacağız?" Dedi Steve. Cebimdeki belleği çıkardım.

"Bunun içine bakmamız lazım, dikkat çekmeden..."

"Nasıl yapacağız?" Durup etrafa bakındım.

"Bir yer biliyorum..." Dedim ve derin bir nefes çekip devam ettim.

"Ama kılık değiştirmemiz gerek."

Birkaç saat sonra New York'un caddelerinde dolaşırken motoru bir ara sokağa park ettim. Steve ile beraber kılık değiştirdikten sonra yürüyerek caddeye çıktık. Her şey o kadar değişmişti ki...

New York'un ortasında herkesin dikkatini üstüne çeken büyük binaya baktım. Tony'nin dikkatleri üzerimize çekeriz demesini şimdi daha iyi anlıyordum.

"Anlaşılan Tony parasını dizayna harcamayı seviyor." Dedi yanımdaki Steve.

"Stark işte, ne bekliyorsun?" Dedim ve ona baktım. Takma bıyık ve takım elbisesiyle tam bir aptala benziyordu. Güldüm.

"Ne?"

"Kusura bakma, seni böyle ciddiye alamıyorum." Dedim peruğumu düzeltirken.

İkimiz de büründüğümüz role göre giyinmiştik. Steve iş adamıydı ve ben ise onun karısıydım.

"Sarı peruk yakışmış, hiç saçını boyamayı düşündün mü?"

"Hayır, tabii ki düşünmedim. Sana benzeyemem." Dedim binaya doğru girerken.

"Ama niye sarı değil diye ağlıyorsun."

"Kapa çeneni, hadi gidelim." Dedim yürümeye başlarken.

"Kaçmanın birinci kuralı; sakın koşma, yürü." Dedim ardından.

"Bu ayakkabılarla koşarsam ayağımdan çıkarlar."

Bir takım işlemlerden geçip üst katlara doğru çıktık. Tony ile doğrudan görüşemiyorduk. O yüzden kendi yöntemlerime dönmeye karar verdim.

Steve'e baktım ve önümüzde yürüyen adamın bacağına tekme attıktan sonra yere düşmeden ona arkadan yaklaşıp boğazını kıstırdım.

"Şş... sakin ol... Birkaç dakikalığına uykuya dalacaksın." Adam yavaşça bayılınca geri çekildim ve zihnine girip ilerlemeye başladım.

"Yoksa birkaç gün mü demeliydim?"

***

Tony

"Bay Stark, alt katta bir hareketlilik var efendim."

Jarvis'in sesi atölyeyi doldururken üstünde çalıştığım zırh parçasını bırakıp ekrana baktım.

𝐌𝐨𝐫𝐞𝐚 | 𝐁𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐁𝐚𝐫𝐧𝐞𝐬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin