Quinjetin bir köşesine oturmuş, dizlerimi kendime çekmiş, olanları düşünüyordum. Gördüğüm vizyonu, yerle bir ettiğim şehiri, incittiğim insanları...
Tekrar olmuştu, tekrar insanlara zarar vermiştim. Kafamı dizlerimin arasına gömdüm.
Tek istediğim normal bir hayattı. Kardeşimle, sevdiğim adamla normal bir hayat. Çok mu fazla şey istiyordum?
"Hey..." Steve düşüncelerimin arasına girdi.
"İyi misin?"
"Nasıl olabilirim ki?" Dedim etrafıma bakarken. Kimse iyi değildi. Bütün ekip sarsılmıştı.
"Bak, olanlar-"
"Benim suçum değil miydi? Tamamen olmasada... benim suçumdu, Steve. Kız kafama iki kez girdi. En azından ikincisinde engelleyebilirdim."
"Sana da bir vizyon gösterdi mi?" Diye sordu sakince.
"Evet... sen ne gördün?"
"Peggy'i... çok saçmaydı. Sen ne gördün?" Yutkundum.
"James'i. Hydra'da kontrolü kaybedip bana... saldırıyordu." Steve yanıma çöküp beni sağ kolunun arasına aldı.
"Onu bulacağız, Beth."
"Bulacağız değil, bulmalıyız." Dedim ve ona döndüm.
"Bu robot saçmalıklarıyla uğraşacak vaktim yok. Onu bulmam gerek. Hemen. Hâlâ Hydra'nın elinde olabilir veya ölmüş bile olabilir... Bunu daha fazla yapamam, ona ulaşmam lazım." Steve derin bir nefes alıp hafifçe başını salladı.
"Anlıyorum ama sana burada ihtiyacımız var. Ultron'u yenmemizde bize en yardımcı olabilecek kişi sensin. Onu durdurmamız gerek." Steve konuşurken bizi dinleyen Tony'e döndüm.
"Bunu birileri onu yaratmadan önce düşünmeliydi. Beni ilgilendirmiyor." Dedim. Tony önüne döndü ve Maria'nın sesi jette duyuldu.
"Haberler sizi seviyor, çocuklar. Başka kimse sevmiyor. Bethany'nin tutuklanmasıyla ilgili resmi bir çağrı yapılmadı ama konuşuluyor." Gözlerimi kapayıp kafamı arkama yasladım.
"Ekip nasıl?" Dedi Maria.
"Herkes... darbe aldı. Üstesinden geleceğiz." Dedi Tony.
"Şimdilik gizlilik moduna geçip buradan uzak dursanız iyi olur."
"Evet..." Deyip telsizi kapattı Tony.
"Bir şeyler yaratmadan duramıyorsun, değil mi?" Dedim kafamı ona çevirip.
"Beth, yapma." Diye fısıldadı Steve.
"Pardon?" Dedi Tony bana.
"Bunların hepsi senin suçun, Tony. Bilmediğin şeylere burnunu sokuyorsun, yeni şeyler yaratıyorsun, insanların hayatını berbat ediyorsun! Bütün Starklar böyle mi yoksa babanla ikiniz ayrıcalıklı mısınız?" Diye bağırdım ayağa kalkarken.
"Bak, sinirli olduğunu biliyorum-"
"Sinirli olmayı geçtim, Tony! Sorun sensin, senin yarattığın lanet şey! Bir yıldır Loki'nin asasını arıyorum, arıyoruz, hepimiz! Ve onu bulduğumuz gibi içinden bir canavar çıkartıyorsun! Konu sadece bununla kalsa iyi, bu süreçte James'i aramakla uğraştığımı da biliyordun ama şimdi her şeyi berbat ettiğine göre ona vakit ayıramıyorum bile!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐨𝐫𝐞𝐚 | 𝐁𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐁𝐚𝐫𝐧𝐞𝐬
Science Fiction1940'larda normal bir SSR Ajanı olan Jessica Bethany Rogers, 2. Dünya savaşıyla birlikte erkek kardeşi Steve Rogers ve aşık olduğu adam James Buchanan Barnes ile beklenmedik bir serüvenin içine sürüklenir...