Sokovya
Etrafıma baktım, koskoca şehirdeki herkes evlerinden çıkmış şehirden uzaklaşıyordu. Ekipteki herkes pozisyonlarını almış Ultron'dan gelecek hamleyi bekliyordu. Yanımda bana halkın zihnine girmeme yardımcı olan Wanda'ya baktım.
"Güçlerini yeni kazanmış olan birine göre iyi kontrol ediyorsun."
"Zor yoldan öğrendim." Dedi ve devam etti.
"Şey... ben özür dilerim. Beynine girip ortalığı dağıtmanı sağladığım için. Ultron'un planlarından haberim yoktu."
"Sorun değil... Hepimiz hata yaparız-" Derken aniden şehrin her yerinden gelen seslerle arkamı döndüm. Yerdeki betonlardan, nehirlerden, taşlardan Ultron'un yarattığı robotlar çıkıyordu.
"Bu da ne be?" Dedi Wanda.
"Çocuklar, bana bu robotları gördüğünüzü söyleyin." Dedim.
"Her yerdeler, yer altında bile." Dedi Thor.
Korku içinde çığlık atan kalabalığa baktım. Güçlerimi geri çekip onların içine karıştım.
"Gidin, kaçın buradan, koşun!" Diye bağırdım ve bana doğru gelen robotları etkisiz hâle getirdim.
"Köprüden inin!" Dedi Wanda beni takip ederek. Robotlardan biri bize doğru ateş ederken küçük bir kalkan oluşturdum.
"Koşun!" Dedim arkamı dönüp. O sırada dikkatim dağıldı ve gelen ateşle geriye doğru düştüm. Wanda hemen robota saldırıp onu parçalara ayırdı.
"Hey, iyi misin?"
"Bir şeyim yok." Deyip ayağa kalktım. O sırada Pietro hızla yanımızdan geçip önümüzdeki robotları parçaladı.
"Sen sivilleri hallet, ben robotları-" Derken birden yer sarsılmaya başladı. Olduğumuz yer yukarıya doğru hareket ediyordu. Köprü ortadan kırıldı diğer tarafındaki insanlar aşağıda kaldı.
"Tony... neler oluyor?" Dedim.
"Friday?" Diye seslendi yeni yapay zekasına.
"Sokovya uçuşa geçiyor." Dedi metalik kadın sesi.
"Şunun güzelliğini görüyor musunuz? Kaçınılmazlığını... Ancak yenilmek için yükseliyorsunuz." Diyerek robotlardan konuşmaya başladı Ultron ve devam etti.
"Siz Yenilmezler... benim meteorumsunuz. Hızlı ve korkunç kılıcım ve dünya yenilginizin ağırlığıyla parçalanacak... Beni ister bilgisayarlarınızdan temizleyin, ister kendi etimden olanı bana düşman edin..." Diye devam ederken önümdeki robotu parçalayıp lafını kestim ama arkasından yenisi gelip devam etti.
"Hiçbir anlamı yok. Tozlar dağılınca... dünyada yaşayan tek şey metal olacak."
Etrafıma baktım, Wanda korkarak bir arabanın arkasından robotlara bakıyordu. Ben onları tek tek hallederken havadan gelenler üstüme doğru saldırdı.
"Beth, uçanlar sana doğru geliyor." Dedi Tony.
"Gelenler geldi bile." Dedim yerden kalkıp. Wanda köşede hâlâ korkarak dururken tepedeki robotları parçalamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐨𝐫𝐞𝐚 | 𝐁𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐁𝐚𝐫𝐧𝐞𝐬
Science Fiction1940'larda normal bir SSR Ajanı olan Jessica Bethany Rogers, 2. Dünya savaşıyla birlikte erkek kardeşi Steve Rogers ve aşık olduğu adam James Buchanan Barnes ile beklenmedik bir serüvenin içine sürüklenir...