Berlin
Bucky ve Sam ile birlikte Zemo'nun olduğu hapishanenin koridorlarında yürüyorduk. Yolcuk boyunca Bucky ile hiç konuşmamıştım. O da bir sohbet başlatmaya cüret etmemişti. Önümüzdeki gardiyan birden durup Zemo'nun olduğu yeri gösterdi.
"Hemen şu koridordan geçince orada." Başımı salladım.
"Biraz müsaade edebilir misiniz?" Dedim. Gardiyan bizi yalnız bıraktı.
"Yalnız gireceğim." Sam ısrar etmezken Bucky yüzünü buruşturdu.
"Neden?"
"Çünkü içeride sinirlerine hakim olamayacağını biliyorum."
"Tabii, sen çok olabiliyorsun ya."
"Güven bana, hallederim."
"Güveniyorum zaten."
"O zaman öyle davran." Dedim ve koridora doğru yürümeye başladım. Kilitli kapılardan geçip hücreye girdim.
Zemo'nun yatağında oturduğunu gördüm. Başı gölgede kaldığı için gözükmüyordu. Yavaş yavaş cama doğru yaklaştım. Zemo mırıldanmaya başladı.
"Желание..." (Özlem...) Tepki vermeden karanlığa bakmaya devam ettim.
"Ржавый..." (Paslı...) Zemo yavaşça karanlığın içinden çıkıp ayağa kalktı.
"Семнадцать..." (Fırın...)
"O günler geride kaldı." Dedim.
"Biliyorum. Yeni hâlinin eski kelimelere nasıl tepki verdiğini görmek istedim sadece." Dedi ve cama yaklaştı.
"Orada hâlâ bir şeyler var gibi..." Diye mırıldandı. Hâlâ tepki vermiyordum. Zemo derin bir iç çekip devam etti.
"Tutsaklığının çoğu kısmında bilincin yerinde değildi en azından."
"Güzel zamanlardı diyemem."
"Bir önemi var mı bilmiyorum ama özür dilerim... Hiçbir zaman kişisel olmadı." Derken gözlerimi ona diktim. Devam etti.
"Sadece amaca giden bir araçtın." Derin bir nefes verdim.
"Hayır. Kişiseldi, Zemo. Yenilmezler'i dağıtmak istedin, benim ailemi... ve bunu beni kullanarak yaptın. Bu kişiseldi." Durup bana baktı. Tekrar konuşmaya başladım.
"Biri Süper Asker Serumu'nu yeniden yarattı. Kim olduğunu bulmam gerek." Zemo gözlerini kısıp işaret parmağını kaldırdı.
"Hydra'nın bununla bir ilgisi olduğunu düşünüyorsun... Bana gelme nedeninde bu, çaresizsin demek ki... Şansına nereden başlayacağımı biliyorum."
***
"Neyden bahsediyorsun sen ya? Zemo'yu hapisten mi kaçırmak istiyorsun, Beth?"
İkiliyi hapishaneden sonra karanlık bir depoya getirmiş ve planımdan bahsetmiştim. Tabii ilk tepki gösteren Sam olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐨𝐫𝐞𝐚 | 𝐁𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐁𝐚𝐫𝐧𝐞𝐬
Ciencia Ficción1940'larda normal bir SSR Ajanı olan Jessica Bethany Rogers, 2. Dünya savaşıyla birlikte erkek kardeşi Steve Rogers ve aşık olduğu adam James Buchanan Barnes ile beklenmedik bir serüvenin içine sürüklenir...