Londra
Ayin başlarken Steve'in, Peggy'nin tabutunu en önden taşıdığını gördüm. Göz yaşlarımı silerek ona baktım.
Bir süre sonra Steve, Sam ile yanıma gelip oturdu ve Peder'i dinleyemeye başladı.
"Şimdi de kısa bir konuşma yapması için Sharon Carter'ı davet etmek istiyorum." Dedi Peder. Kürsüye çıkan Sarışın'la gözlerimi açıp Steve'i dürttüm.
Sharon konuşmasını yaparken Steve onu dikkatlice dinledi. Ben de öyle. Bir süre sonra bütün kilise boşaldı, sadece ben vardım. Steve'e yalnız kalmak istediğimi söyleyip onu Sam ile beraber göndermiştim. Gelen ayak sesiyle arkama baktım.
Natasha gelmişti.
"Steve ile beni Hydra'dan kurtardığınızda herkesin öldüğünü düşünmüştüm... Sonra onun yaşadığını öğrendim. Onun gibi bir dosta sahip olduğum için şanslıydım." Dedim o yanıma gelirken.
"O da şanslıydı." Dedi yanımda durup sırtımı sıvazlarken. Ona dönüp sordum.
"Başka kim imzaladı?"
"Tony, Rhodey, Vision..."
"Clint?"
"Emekli olduğunu söyledi."
"Wanda?"
"Karar verecek... Antlaşmayı imzalamak için Viyana'ya gidiyorum. Quinjette yeterince yer var." İç çektim.
"Bunun kolay seçenek olması yanlış olduğu anlamına gelmiyor. Birlikte olmak, nasıl birlikte olduğumuzdan daha önemli." Dedi Natasha.
"Peki bunu yapmak için nelerden vazgeçiyoruz?" Dedim ve başımı eğip devam ettim.
"Özür dilerim, Nat... Bunu imzalayamam."
"Biliyorum." Başımı kaldırıp ona baktım.
"O zaman burada ne arıyorsun?"
"Yalnız olmanı istemedim, ikinizinde..." Dedi ve beni kendine çekerek sarıldı.
"Buraya gel."
***
Kiliseden çıkınca hep beraber Sharon'un kaldığı otele gittik. Barda biraz içtikten sonra Natasha'yı yolcu ettim. Birkaç saat daha barda takılırken Sam hızlı adımlarla yanıma geldi.
"Beth..."
"Ne oldu?"
"Görmen gereken bir şey var." Bardan çıkıp Steve'i de alarak Sharon'un odasına çıktık, Sam hemen televizyonu açtı.
"Haber aracına gizlenen bir bomba Viyana'da ki Birleşik Milletler binasını patlattı."
"Siktir..." Dedim. O sırada Sharon bir telefon açarak konuşmaya başladı.
"70'den fazla kişi yaralandı. Wakanda Kralı T'Chaka'da dâhil olmak üzere en az 12 kişi öldü."
"Natasha..." Diye mırıldandı Steve.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐨𝐫𝐞𝐚 | 𝐁𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐁𝐚𝐫𝐧𝐞𝐬
Science Fiction1940'larda normal bir SSR Ajanı olan Jessica Bethany Rogers, 2. Dünya savaşıyla birlikte erkek kardeşi Steve Rogers ve aşık olduğu adam James Buchanan Barnes ile beklenmedik bir serüvenin içine sürüklenir...