𝟑𝟐 | 𝐅𝐮𝐧𝐞𝐫𝐚𝐥

410 33 11
                                    

Wakanda
2017

James

Teknolojinin çığır açtığı ülkenin, uzağındaki yeşillik alanda oturuyordum. Gecenin karanlığını önümdeki ateş aydınlatıyordu.

Dondurucudan çıkalı uzun bir zaman olmuş. Tedavim tamamlanmıştı, işe yarayıp yaramadığını anlamak için buradaydık. Ağaçların arasında oturup önümdeki ateşe ve yanımdaki Jessica'ya baktım. Bana gülümseyerek elimi tuttu.

"İyi olacaksın..." Diye fısıldadı.

"Zamanı geldi." Dedi ardından başımızdaki Ayo. Derin bir nefes alıp bakışlarımı Jessica'ya çevirdim.

"Bundan emin misin?"

"Bir daha kimseyi incitmene izin vermeyeceğim." Diye cevap verdi.

Ayo'ya döndüm, elindeki mızrağı yerden kaldırıp etrafımızda dönmeye başladı. Aynı zamanda da kelimeler ağzından döküldü.

"Желание..." (Özlem...)

Derin bir nefes aldım. Sakin kalmaya çalışıyordum. Lütfen tekrar olmasın diye yalvarıyordum bir yandan.

"Ржавый..." (Paslı...)

Jessica'nın da benden bir farkı yoktu. Bunların bana tekrar yaşanmasını o da istemiyordu ama ben ona bakmaya bile cesaret edemiyordum. Bakarsam dayanamayacağımı biliyordum.

"Семнадцать..." (Fırın...)

Gözümün önünden eski anılarım geçiyordu. Tüm o kanlar, silahlar, kurşunlar, cansız bedenler...

"Рассвет..." (Şafak...)

Eskiden hissettiğim acıyı hissetmiyordum artık. Beynimdeki o uyuşma yoktu, acı yoktu, çığlıklar yoktu, elektrik yoktu...

"Печь..." (On yedi...)

Artık kelimeler de acı vermiyordu bana. Beynimin kontrolünü kaybettiğimi veya kafamın patlayacak gibi olduğunu da hissetmiyordum.

Yanımdaki Jessica mutluluktan ağlamasını bastırmaya çalışırken bir hıçkırık kaçmıştı ağzından. Ona dönüp sarılmamak için zor duruyordum.

"Деьять..." (İyi huylu...)

Hiçbir şey hissetmiyordum. Kuş tüyü gibi hafiftim. Artık bu kelimelerin bir anlamı yoktu benim için.

"Ственный..." (Dokuz...)

Gözümün önüne öldürdüğüm insanlar ve neredeyse öldüreceğim Jessica geldi.

Ne olacaktı ki? Zihnim temizlense ne olacaktı? Bir sürü insanın katiliydim ben ve neredeyse sevdiğim kadının katili oluyordum. Nasıl eski hâlime geri dönecektim?

"Возвращение на родину..." (Eve dönüş...)

Tekrar düşündüm o anı. Keşke, keşke trenden düştüğümde ölseydim dedim içimden. Yüzlerce insan ölmez veya zarar görmezdi o zaman.

𝐌𝐨𝐫𝐞𝐚 | 𝐁𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐁𝐚𝐫𝐧𝐞𝐬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin