Her iki takımda birbirine doğru yürümeye başlarken derin bir nefes alarak konuştum.
"Bu işin sonu iyi bitecek işte." Ardından adımlarımı daha da hızlandırdım. Wanda endişe içinde konuştu.
"Durmuyorlar."
"Bizde öyle." Diye cevapladım onu.
Ben havalanınca karşı takımdan Vision, Tony ve Rhodey'de havalandı. Birbirimize iyice yaklaşırken Tony yukarıdan aşağı inerek Steve'e saldırdı. O kendini kalkanıyla korurken ben Vision'a doğru saldırdım. Tüm Yenilmezler Ekibi birbiriyle dövüşmeye başladı.
Bir yandan dövüşüp, bir yandan etrafı gözlüyordum. T'Challa tam James'in boğazını pençeleriyle sıkacakken James metal koluyla onu durdurdu.
"Babanı ben öldürmedim." Dediğini duydum onun.
"O zaman neden kaçtın?" Dedi T'Challa ve James'in kolundan kurtulup yüzüne bir tekme koydu. O bir köşeye yapışırken ben bunu gördüğüm gibi bağırdım.
"James!"
Vision beni boş yakalayıp saldıracakken ona döndüm ve Zihin Taşı'nı kontrol altına aldım.
"Bunu yapma, Beth." Dedi. Onu dinlemeyip uçakların arasına gönderdim ve hemen James'in yanına gittim.
T'Challa onun boğazını pençeleriyle kesecekken güçlerim ile onu durdurup Vision gibi bir kenara fırlattım. Clint, T'Challa'ya doğru koşarken boşta kalan Natasha'ya baktım.
"Öpüşmenizi böldüğüm için üzgünüm... Ufak bir mesela vardı." Natasha sırıttı. Güçlerimi geri çektim.
"Her zaman senle dövüşmek istemişimdir... Merak etme, canını yakmayacağım." Dedim.
"Ben o konuda endişe etmezdim."
Ona doğru koştum, sıkı bir dövüşe girdik. Natasha sopalarını kullanırken bir tanesini ondan alıp geri karşılık verdim. Biraz ileri giderek onu sertçe yere yatırdım. Natasha yerde yatarken konuştu.
"Hâlâ arkadaşız, değil mi?"
"Daha çok görümce ve gelin gibiyiz."
Natasha gülüp bacaklarını boynuma doladı ve beni yere yatırdı. Ayağa kalkıp yüzüme bir tekme vuracakken ayaklarımla onu itip bir köşeye attım.
Bugün insanları köşeye atmayı seviyorum sanırım.
O yerde kıvranırken ben ayağa kalkıp başımı çevirerek Steve'e baktım. Örümcek Çocuk ona doğru gidiyordu ama gelen kalkanla ağı kesildi ve yere düştü.
"O şey fizik kurallarına hiç uymuyor." Dedi düştüğü yerden.
"Bak, evlat. Burada bilmediğin şeyler dönüyor." Dedi ve geri gelen kalkanını yakaladı Steve.
"Stark bunu söyleyeceğini demişti." Dedi çocuk. Steve'e doğru bir ağ atarken Steve kalkanın arkasına geçti. Çocuk onu kandırarak ağıyla ayaklarından yakaladı ve kendine doğru çekerek bir tekme koydu.
"Ayrıca bacaklarına saldır demişti!" Olan olayı görünce Steve'e doğru koşmaya başladım.
"Bu çocuk fazla olmaya başladı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐨𝐫𝐞𝐚 | 𝐁𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐁𝐚𝐫𝐧𝐞𝐬
Science Fiction1940'larda normal bir SSR Ajanı olan Jessica Bethany Rogers, 2. Dünya savaşıyla birlikte erkek kardeşi Steve Rogers ve aşık olduğu adam James Buchanan Barnes ile beklenmedik bir serüvenin içine sürüklenir...