I'm Sorry...

284 18 11
                                    

Kaylee POV

Een beetje zenuwachtig fiets ik het schoolplein op. Ik zie Selena en Niall bij de fietsenstalling staan en krijg een brok in mijn keel. Ik durf ze niet meer onder ogen te komen. Ik was zo gemeen.

Snel fiets ik langs ze af. Ik heb de drang om achterom te kijken maar houd me toch in. Ik zet mijn fiets opslot en zie dat Niall en Selena al weg zijn. Gelukkig maar...

Na een blokuur wiskunde met Selena naast me die niks tegen me zegt. Wat ik volledig snap. Sprint ik naar de kluisjes, hopend Jason tegen te komen.

'Hey babe' Ik word door Jason tegen mijn kluisje aangeduwt. 'Ga je mee naar de stad?' Ik schud mijn hoofd. Jason kijkt me verbaasd aan. 'Waarom niet?' 'Ik wil niet weer spijbelen Jason, stel je voor dat mijn ouders en achter komen of dat ik blijf zitten'

'Whatever' hij draait zich om en loopt rustig weg. Dat was eigenlijk best wel makkelijk. Dat ik daar zo zenuwachtig voor was vanochtend. Naast me hoor ik een kluisje opengaan. Ik draai me om en kijk recht in de ogen van Selena. Ze kijkt me boos aan. Snel draai ik me om en vlucht de trap op.

Mijn ogen glijden over de kantine. Ik zie Jason met zijn groepje meelopers en barbiepoppen staan. Daarnaast zitten wat mensen die ik niet ken. Helemaal achterin zitten wat mensen uit mijn klas, maar ik weet niet of die mij mogen. In het midden zie ik Niall staan met een paar jongens. En verder ken ik helemaal niemand. Ofja ken ik ze niet goed, sommige kwa naam.

Zo snel mogelijk loop ik voorbij Jason die mij gelukkig niet opmerkt. Mijn ogen kruisen die van Niall, ik geef hem een boze blik en loop snel voorbij hem. Ik heb misschien wel spijt van hoe ik tegen Selena heb gedaan, maar Niall was zelf ook niet al te aardig.

Ik zit in het klaslokaal en zie Sophie op me af lopen. Verbaasd kijk ik haar aan. Ze grijnst alleen maar. 'Niall is goed he' Ik kijk haar vragend aan. Wat bedoeld ze? 'Ow ik dacht dat jullie het ook al wel hadden gedaan.' Mijn mond valt open. Wat. Ik voel dat mijn ogen nat worden. Snel draai ik me om en ren het klaslokaal uit.

En gister zag ik ze ook nog zoenen. Niall vertelde mij altijd dat hij haar niet mocht. Hoe kon hij. Ik dacht na deze vakantie dat mijn gevoelens voor hem wederzijds waren, maar nee. Ik had het fout. Waarom dacht ik ook dat iemand zoals Niall mij leuk zou vinden.

Ik word aan mijn arm meegetrokken. 'Wat?' Ik kijk Harry aan. 'Waarom trok je me nou opeens mee?'

Heel serieus kijkt hij me aan. 'Wat is er met jou en Niall aan de hand?'

'niks' antwoord ik bot terug. Het kwam er botter uit dan bedoelt maar daar geef ik nu niks om.

'Natuurlijk wel Kaylee, jullie negeren elkaar Niall doet raar de laatste tijd en jij praat nooit meer met ons.' Die kwam hard aan. Hij heeft gelijk. Het was niet eerlijk van mij om hun zo te behandelen terwijl ik boos was op Niall. 'het spijt me, ik uhh'

'Het is al goed Kaylee, maar waarom hebben Niall en jij ruzie?' Ik zucht. Die zat eraan te komen.

'Ik dacht na de vakantie echt dat mijn gevoelens voor Niall wederzijds waren, je weet wel na uhh de kus.' Harry knikt en ik ga verder;

'Toen ik op school kwam deed hij eerst alsof er niks gebeurd was. Ik wist niet wat ik moest doen dus negeerde het maar gewoon. Al snel deed hij heel afstandelijk en ik begon steeds meer met Jason op te trekken. Iets van 2 weken geleden kwam Sophie naar mij toe. Ze begon te vertellen over wat zij allemaal met Niall had gedaan en ik ben huilend de klas uitgerend. gister zag ik ze ook nog staan zoenen in de gang. Ik dacht dat hij haar niet mocht..'

Er loopt een traan over mijn wang en Harry geeft me een knuffel. 'Ik kan niet geloven dat Niall zo iets zou doen. Dat past gewoon niet bij hem. Maar Kayl ik vind wel dat je met Selena moet gaan praten.'

Selena POV

Ik sta bij mijn kluisje als ik Kaylee aan zie komen lopen. Ik wil me snel omdraaien en weg lopen als ik Kaylee mijn naam hoor roepen. Ik kijk haar aan. 'Wat'

'Het spijt me Selena' ik trek een wenkbrauw op. Daar is ze wel een beetje laat mee. Ik wil me weer omdraaien maar ze pakt mijn arm vast.

'Laat me het uitleggen' Ik knik. 'maar niet meer en verwacht niet dat ik het je meteen zal vergeven.' Ze schudt haar hoofd. 'Natuurlijk niet'

Kaylee POV

Ik geef Selena een knuffel. 'Bedankt dat je naar me wou luisteren.' Ze knikt. Het is nog niet helemaal goed. Maar ze haat me tenminsten niet meer.

Ik pak mijn boeken voor het laatste uur uit mijn kluisje en loop met een glimlach op mijn gezicht naar de les. Engels. Ik laat me op mijn stoel vallen en zie dat Niall er nog niet is. Eigenlijk hoop ik dat hij niet komt. Maar helaas, meteen nadat ik dat dacht kwam hij naar binnen gelopen. Hij loopt voorbij me en wil achterin de klas gaan zitten. Ik zie de docent hem een blik toewerpen en Niall staat weer op. Zuchtend laat hij zich op de stoel naast mij neervallen. Ik draai mijn hoofd om naar hem. Heel gefocust kijkt hij naar het bord. 'Kun je het zien?' Geïrriteerd draait hij zich opeens om. Ik schrik en begin te blozen. Snel ga ik weer rechtzitten.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'~~~

Heyyyyy

2e stukje deze week!! Het schrijven gaat weer een stuk makkelijker dan eerst. Ik ga proberen zo snel mogelijk weer iets te schrijven!!

Maar nu, PIZZAAAAAAAAA Ik ga jullie lekker jaloers maken ;)

Lots of Love XxX

Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu