Kaylee POV
'Kaylee' Ik open mijn ogen en kijk Louis aan. 'wat?' 'We gaan eten' Langzaam kom ik overeind. Iedereen zit al aan tafel. Mijn ogen worden groot als ik zie wat we eten. PANNENKOEKEN!
Ik sta snel op en loop naar de tafel. Natuurlijk is er nog maar 1 stoel vrij. Hoe cliché 3x raden naast wie.. Ik laat me op de stoel vallen en begin te eten. Als iedereen klaar is kijk ik op mijn mobiel om te zien hoelaat het is. 8 uur! Ik kan maar beter gaan. 'Guys ik moet echt naar school... Lukt het verder zonder mij?' Ik kijk vragend naar het stelletje zingend afwassende idioten. 'Ja hoor succes' Ik mompel een zachtje thanks en loop naar woonkamer om mijn tas te halen.
'Kaylee wacht!' Selena komt hijgend naast me fietsen. 'Had jij niet eerste vrij?' Ze schudt haar hoofd, 'Ik dacht van wel maar toen bekeek ik mijn rooster en zag ik dat we Scheikunde hadden.' 'Serieus? Dat heb ik nu ook' Haar ogen worden groot 'gelukkig maar ik ben echt slecht daarin in tegenstelling tot jou...' Eigenlijk heeft ze wel een punt. Ik ben redelijk goed in scheikunde. Maar vraag me niet waarom.
5 Minuten voordat de bel gaat komen we aan op het schoolplein. Ik zie dat de eerste bel net is gegaan en we haasten ons naar de fietsenstalling. 'Gaan we het halen denk je?' 'Misschien' Ik knik en begin iets sneller te lopen. We slaan een keer de kluisjes over en lopen meteen naar ons lokaal. Gelukkig nog net optijd. 'ah Smith kom erin.' Mevrouw Van Dochten glimlacht vriendelijk naar me. Selena komt naast me zitten en slaat haar boek open. Ik hoor voor me iemand zuchten. Sophie. Lekker dan, mag ik een heel uur tegen haar neppe blonde haar aan gaan kijken.
Als de les afgelopen is splitsen Selena en ik op. Zij moet naar tekenen en ik heb Engels. Feest! 'Ugh kijk uit' Ik staar een paar seconden naar Sophie waarvan haar boeken zojuist op de grond zijn gevallen. 'Sorry' mompel ik zachtjes voordat ik aan de kant geduwt wordt. Niall. 'Hier laat me je helpen babe' Hoe hij dat tegen haar zegt, het voelt niet goed. Ik zie Sophie grijnzend mijn kant op staren maar ik negeer haar. Ze kunnen doen wat ze willen. Snel draai ik me om en loop ik het lokaal binnen. Ik ga op mijn vaste plaats zitten en wacht tot de les begint.
Maar dat gaat volgensmij nog wel even duren. De docent is er nog steeds niet en ondertussen zijn we al tien minuten verder. Niall zit achterom gedraait en is met Sophie aan het praten. Of ja flirten. En of het werkt. Volgensmij druipt het slijm uit haar mond. Oke ik overdrijf misschien een klein beetje, maar het scheelt niet veel ze is net een puppy die zich aan Niall vast kleeft en lacht om alles wat hij zegt. Echt alles. Het begint af en toe een beetje eng te worden maar Niall lijkt het niet door te hebben. De rest van de klas volgensmij wel want ik zie ze af en toe een geïrriteerde blik hun kant op geven.
Niall praat zeg maar, nog al hard. En Sophies lach is zelfs nog harder. En schel. Ondertussen is de helft van de klus weg en ik zit hier nog. Eenzaam uit het raam te staren. Ik pak mijn mobiel en stuur iets naar Selena.
Ik: Moet je dit horen:
Ik druk op opnemen en houd mijn mobiel onder mijn tafel zodat Sophie en Niall niks doorhebben.
Ik: *spraakopname*
Sel: OMG triest hoor
Ik: JA ik ga echt dood hier. come and save me.
Ik vergrendel mijn scherm weer en sta op. Dit kan ik niet langer mee aanhoren. Ik pak mijn tas op en loop de klas uit. De docent zal toch wel niet komen. Moe laat ik me in de kantine op een bankje neervallen. Misschien zal ik gewoon naar huis gaan. Ik heb nog maar 3 uur waaronder een blokuur wiskunde. Niemand heeft daar zin in en waarschijnlijk zijn we die 2 uur bezig met het bespreken van de toets en het feit dat niemand een fatsoenlijk punt heeft. Ik pak mijn mobiel en toets Liams nummer in.
'Hey zijn jullie nog thuis?'
'Ja waarom?'
'Kan ik naar jullie toe komen'
'Natuurlijk daar hoef je echt niet voor te bellen'
'okay tot zo dan'
'bye'
Ik hang op en grinnik in me zelf. Natuurlijk weet ik best dat ik niet hoef te bellen maar ik krijg anders nooit mijn beltegoed op. ;) Serieus mijn internet is altijd meteen al op en dan zit ik daar met 300 bel minuten ofso. Dus waarom een appje sturen als ik ook kan bellen?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'
Heyyyyy
Ik heb zojuist de Maze Runner gekeken en aaaah <3 Nu wil ik het vervolg zien.... Daarom moet ik dus geen series en films kijken die nog niet helemaal af zijn.. Ik zit nu dus ook bij de laatste aflevering (tot nu toe) van pretty little liars.... Echt heel erg vervelend want nu moet ik weer wachten tot er een nieuwe aflevering op Netflix komt. Maar ja life goes on...
XXX Lots of Love
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
FanfictionKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~