Kaylee POV
Lachend laat ik me op een stoel vallen. We hebben een stuk of 5 liedjes gezongen totdat ik zo'n dorst had dat ik niet meer kon zingen.
'Wat wil je te drinken?' 'eeeeeeh colaaa' Niall loopt lachend naar de bar toe en mijn ogen volgen alles wat hij doet. Als hij terug is begin ik meteen te drinken van mijn cola. Misschien, heeeel misschien een beetje TE snel aangezien het glas zo leeg is. Ik kijk Niall onschuldig aan. Voordat ik iets kan vragen staat hij al op en loopt hij weer naar de bar. Aan mijn tweede glas begin ik wat rustiger. dat klinkt net alsof ik alcohol aan het drinken ben ofso..
'Ga je mee dansen?' Niall kijkt me met zo'n gezicht aan waar je gewoon geen nee tegen kan zeggen. Ik knik. 'heel even dan.' Hij pakt mijn hand vast en trekt me mee naar de dansvloer. Ze zijn met een of andere rare dans bezig die blijkbaar iedereen kent. Net zoals Niall. Met grote ogen kijk ik hem aan. Hij wenkt me en ik probeer iets van de dans te volgen maar helaas zitten we niet in zo'n film waarin ze meteen heel de dans kennen ook al zijn ze er nog nooit geweest of hebben ze er nog nooit van gehoord. Ik haal dan ook opgelucht adem als het liedje afgelopen is.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~''
'hey het spijt me alweer............... Ik ben de laatste tijd niet echt vaak aan het schrijven ofso maar ik heb het heel erg druk. Dus alweer een heel erg kort stukje. I'm sorry!!
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
FanfictionKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~