Jasons friends

323 20 11
                                    

Kaylee POV

Ik loop de kantine in en volg Jason naar zijn vrienden. Jason ja. Hij stond erop dat ik bij hem kwam lunchen dus hier ben ik dan. Selena is al uit dus haar kon ik niet als excuus gebruiken. Helaas. Een beetje ongemakkelijk ga ik naast Jason zitten. Ik zie dat iedereen me onderzoekend aankijkt. Een paar meisjes werpen me een vernietigende blik maar daar trek ik me niets van aan. Het is niet dat ik iets met Jason dus ik snap eigenlijk niet echt waarom ze zo doen. Oke als Niall opeens met een meisje naar me toe zou komen lopen... dan zou ik dat ook niet echt al te leuk vinden.

"Jongens dit is Kaylee" "Kaylee dit zijn Sophie" hij wijst naar een blond harig meisje die bij mij met Engels zit. Ik heb haar nooit gemogen. "Kim" hij wijst naar het meisje naar Sophie die altijd samen met Sophie is. "Jonas" hij wijst naar de zwart harige jongen aan de andere kant van Sophie. Hij kijkt mij flirtend aan. Ik rol zo onopvallend mogelijk met mijn ogen. "Stefan" de jongen naast Jonas kijkt me vriendelijk aan. Hij lijkt me op zich wel aardig. "Lincey" het meisje naast Jason kijkt me vernietigend aan en kruipt zowat op Jasons schoot. Hoe triest. Ik geef haar een gemaakte glimlach waardoor ze nog verder op Jason schoot kruipt. Geïrriteerd kijkt hij Lincey aan. Stiekem moet ik best wel lachen om haar gezicht als hij haar heel subtiel van zich afduwt.

"En als laatsten David" Een enorm lange bruin harige jongen kijkt me glimlachend aan. Hij lijkt me ook nog niet zo onaardig. Al snel beginnen ze over hun voetbal training te praten. gezellig dit. ik tik Jason aan en breng mijn mond naar zijn oor. "Ik ga terug naar Selena" "wie" "mijn beste vriendin" "oh" hij knikt en richt zich dan weer op zijn vrienden.

Selena staat me met een enorme grijns op te wachten bij mijn kluisje. "hoe was het" "doodsaai, volgensmij konden al die meisjes mij wel vermoorden" ze schiet in de lach. "zo leek het wel ja" ik grijns "heb je Niall trouwens gezien?" Ze knikt. "je moet echt met hem gaan praten volgens mij is hij jaloers" "op wie?" Ze schiet in de lach. Niet begrijpend kijk ik haar aan. "Sel wat bedoel je?" Ik haal mijn schouders op als ze weer in de lach schiet. oke dan...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Heyyy sorry voor dit korte stukje maar ik ben ziek en het. Lukt me niet om heel lang naar een beeldscherm te kijken anders word ik duizelig en misselijk..... dit is wat ik ergens deze week nog heb geschreven.. sorry hiervoor
Xxx

Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu