Sorry ik heb vorige week niet nog een keer geupdate maar gelukkig hebben we hier wifi!! xxx enjoy !
~~~~
Kaylee POV
"SHOPPUHH' Ik ren ons hotel uit naar de metro. Hier heb ik echt zin in SHOPPEN in London!! "Zullen we eerst naar de starbucks gaan?" Ik weet dat het eigenlijk geen vraag is dus ik knik maar. Even later lopen we in de stad met Starbucks in de hand.
Ik ren de forever 21 in. "Sel!!!" Ik hoor haar achter me hijgen. "moest dat nou?" Ik knik. Daarna wijs ik naar het jurkje. Ik kijk haar vragend aan. "ja of nee?" Meteen knikt ze ja. Ik pak het jurkje en loop verder de winkel in.
Een tijdje later lopen we de forever 21 uit. Ik heb het jurkje gekocht en nog een shortje. Sel heeft 2 shortjes en ook een jurkje.
~~~~
"Kayl?" "ja" Ik kijk in de richting waarna ze wijst. "vind je die jongen ook niet erg op James lijken?" Ik schud mijn hoofd. "Neh James heeft bruin haar en hij blond." "Ja maar alsnog" ze loopt wat dichter naar hem toe. "Kayl volgens mij....." op dat moment draait de jongen zich om. Het leek net of hij eerst naar mij keek. Maar dat lijkt me niet logich. ik ken hem niet en hij mij niet... denk ik dan. "wat wou je nou zeggen?" Ik draai me om naar Selena. "nee laat maar niks bijzonders" Ik knik. "zullen we dan maar terug naar het hotel gaan? Ik heb wel genoeg gekocht" zeg ik wijzend op mijn tassen. Selena knikt en we lopen naar de metro.
~~~~~~ de volgende ochtend~~~~
"Zullen we dadelijk de eerste metro nemen die vertrekt en dan gewoon kijken waar we uitkomen?" Selena ligt verveeld op haar bed. Ik knik "Als jij mij dan trakteert op starbucks'' Grijnzend kijk ik haar aan. "okayy" Vrolijk springt ze op. "let's go"
Ik draag het shortje, die ik gister heb gekocht met daarboven een wit topje. Sel heeft haar jurkje aan. We lopen de trap af en rennen naar de metro. We lopen maar ergens heen en zien gelukkig een metro staan. Snel stappen we in. "Uhh lekker dit al die mensen zo dicht op elkaar" Selena begint te lachen "het valt toch best mee."
Selena rolt zowat van het lachen de metro uit. Het was zo druk dat we moesten staan. Naast mij stond een man met een grijs shirt waar zijn buik onderuit kwam met zijn arm omhoog omdat hij de paal midden in de metro vast hield om niet om te vallen..... en je raad het waarschijnlijk al....... Onder zijn arm zat een enorme zweet vlek die je door dat grijze shirt heel goed zag. Maar dan hebben we het nog geeneens over de stank....... Urgggg...
Ik schud de gedachte van me af en we lopen de buitenlucht in. Ik kijk om me heen. WOW...... dit is echt WOW,......... We zijn in een villa wijk beland. Die huizen zijn echt gwn WOW.... Dit zijn dus echt van die huizen waar ieder kind van droomt.
Mijn ogen vallen op een groepje kak vrouwtjes die telkens naar ons kijken, weer naar elkaar kijken, in de lach schieten, fluisteren en weer naar ons kijken. pfff bitch Please... Selena begint te grijnzen en trekt me mee naar ze toe. "Hello, sorry But maybe you know my mother? Rachel Blackwood (random naam)? no?? Come Vivianne that old lady's are so not special, they don't even know my mom, the greatest designer ever.. " (sorry voor mijn slechte Engels hopelijk kunnen jullie het ontcijferen ofzo....) ik probeer mijn lach in te houden en kijk ze bitchy aan.
We lopen als modellen de hoek om en schieten dan in de lach. "Had je hun gezichten moeten zien!!!" Selena knikt "jaaa zo mooi en vooral die vrouw met het paarse jurkje die eerst zoiets had van whaaaat en toen keek ze opeens verslagen echt mooi!!" ik knik met tranen in mijn ogen van het lachen.
"Zullen we daar wat gaan drinken?" ik wijs naar een chic koffietentje. "Selena knikt" We lopen lachend naar binnen en bestellen een warme choco. "Ik ga even naar de wc" Selena wil opstaan maar blijft haken en valt met haar gezicht op de grond. Hard begint ze te lachen. "HAHAHAHHAHAHAHAHA" meteen krijgen we geërgerde blikken.
Verdedigend gooi ik mijn handen in de lucht. "I don't know her" Probeer ik met een bekakt Brits accent te zeggen. Selena begint nog harder te lachen. Ze krabbelt overeind en loopt ofja kruipt zowat van het lachen naar de wc.
Even later hebben we allebei een beker warme choco voor ons staan. Ik pak de beker en neem een grote slok. "FUCK" van schrik laat ik de beker uit mijn hand vallen. "aaaaaaueewwwwwwwww SHITTT KUT HEEEEEET" ik spring overeind en ren naar de wc. Ik til lenig, wat ik niet ben.. mijn been op. Het koude water stroomt over mijn been. Al snel gaat het al beter.
Er komt een vrouw van rond de 50 de wc in lopen. Met opgetrokken wenkbrauwen kijkt ze me aan. Ja kan ik er wat aan doen dat die warme choco te heet was waardoor ik mijn tong verbrand, waardoor de kop uit mijn handen viel, waardoor de warme choco op mijn been kwam, waardoor ik opsprong en naar de wc rende en mijn been onder de kraan dumpte.. Niet mijn fout maar van die warme choco.....
~~~~~
Snel rennen we de straat uit. Ik kijk achterom of de mannen ons nog steeds volgen. Het feit dat er warme choco en glas scherven op de grond lagen vonden ze niet zo leuk. De rijken peoples die daar zaten hielpen ook niet echt en zaten het nog erger te maken....
"Ohh Shit i am so sorry, it was....."
~~~~~~~~
OMGGGG MORGE STEAL MY GIRL VIDEO IK KAN NIET WACHTEN😱😭😭😭😱😱😱 😍😍😍❤️❤️MIXED FEELINGS!!!!!!! GWN ABLNSZONSHSJEJ 😱😱😱❤️❤️😍😭❤️❤️
DON'T FORGET TO VOTE COMMENT AND FOLLOW!!!!!
BTW SORRY DEZE WEEK HEB IK NIET OP MAANDAG GE-UPDATE MAAS HET WAS VAKANTIE ENZO JE-WEET-WEL MAAR HIER IS IE DAN EINDELIJK!!!! HELAAS GAAN WE OVERMORGEN WEER NAAR HET KOUDE NEDERLAND.... LEKKER ZEG.. VAN 30 GRADEN NAAR 10 OFZO EN REGEN EN DAT SOORT GEDOE..... MAAR IK GA SLAPEN TRUSTEEEEE IEDEREEN XXXXX
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
FanfictionKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~