Kaylee POV
*2 maanden later*
'Ik heb een verassing voor je' Niall zwaait geheimzinnig met een envelop voor mijn gezicht. Hij gaat houdt hem zo hoog mogelijk, zodat ik er net niet bij kan. 'ahhhh geef hier' Ik probeer springent die envelop te pakken.
'OMG KAARTJES VOOR JULLIE CONCERT!!' 'Nou komen jullie?' 'Tuurlijk, wat denk je zelf!' Hij grijnst en doet zijn mond open om iets te zeggen. Dan bedenkt hij zich en draait hij zich om. 'Ik zie je zo wel bij Engels'
Vreemd... Maar wat maakt het uit. IK GA GEWOON NAAR 1D !!! Dit moet echt raar klinken.. Het zijn zowat mijn beste vrienden en nog flip ik helemaal omdat ik nu kaartjes heb die ik van Niall heb gekregen. Ik kijk naar de datum. Dat is al gewoon zaterdag! OMG ik moet snel Selena zien te vinden!!
In snel pas loop ik door de kantine. Waar is ze als je haar nodig hebt? Plots zie ik Selena's zwarte haar verschijnen. 'Sel!' Ze draait zich om en komt vrolijk naar me toe lopen. 'Ik heb geweldig nieuws' Zeggen we dan tegelijk. Meteen schiet ik in de lach. 'Ga jij maar eerst' zeg ik nog steeds lachend.
'Ik ben gescout voor het damesteam' Mijn ogen worden groot. 'Serieus?' Ze knikt. 'coach belde me gisteravond volgende week zondag mag ik met de training meedoen.' 'OMG ik ben zoo blij voor je' Ik geef haar een knuffel. 'Maaaar nu jij' Ik knik. 'Nou.. Ik kwam Niall daarnet tegen en..' 'hij heeft gevraagt of je mee gaat op een date?' 'Wat? Nee waarom dat?' Stiekem had ik dat best wel graag gewild. 'Ben jij zaterdag vrij?' Ze knikt 'Ja hoezo?' 'Wij gaan zaterdag naar...... ONE DIRECTION' Heel even kijkt ze me ongelovig aan. 'O M G Dat is zooooo geweldig!!!!!!!!!' Ik knik. Net als Selena weer iets wil gaan zeggen gaat de bel. Wiskunde proefwerk, daar gaat mijn goede humeur. 'Weet je nog dat we een paar jaar geleden hiervan droomde?' Selena knikt. 'En nu gaat het eindelijk gebeuren! Het enge is nog dat we nu gewoon bevriend zijn met ze.' 'en' voegt ze er nog aan toe 'Over een poosje heb jij wat met Niall.' 'Ja zeker Selena erg grappig.' Ze wil wat terug zeggen maar ondertussen zijn we bij het lokaal aangekomen. 'succes' fluister ik nog snel. Dan loop ik naar een tafeltje achterin en begin ik aan het proefwerk dat op de tafel ligt. Vreemd genoeg ben ik zo klaar. Thanks dad! Ik stop mijn spullen in mijn tas, loop naar het bureau van de docent en lever mijn proefwerk in. Selena kijkt me hopeloos aan. Ik steek mijn duim op en loop dan snel de klas uit na een dodelijke blik van de docent te hebben gekregen.
Als de bel gaat loop ik zo snel mogelijk naar Engels. Ik zie dat Niall er al zit. 'nog maals bedankt voor de kaartjes.' Hij glimlacht. Voordat hij iets kan zeggen komt de docent het lokaal in gelopen. Hij begint een heel verhaal te vertellen over dat we met de klas over een maand voor een week naar Londen gaan.
~~~~~~~~~~~~
'Selenaaaa' 'Ja' hoor ik vanaf boven komen. 'Waar is mijn mobiel?' 'Beneden op de bank' 'Oke dankje!'
'Klaar?' 'Klaar!' We lopen de deur uit waar onze fietsen op ons wachten. 'Op naar de arena!' Ik kijk op mijn mobiel naar de tijd. 4 uur. Over een uur gaan de deuren pas open. (ik zeg maar wat he....) Sommige meiden staan daar al sinds vanochtend vroeg om goede plaatsten te krijgen. Wat doen ze dan eigenlijk als ze naar de wc moeten? Gelukkig hebben wij backstage kaartjes en staan we op de eerste rij.. Dan verschijnt de arena. Zo snel mogelijk fietsen we erheen. We dumpen ergens onze fietsen en lopen naar de ingang. 'Waar zouden wij erin moeten, er zijn hier facking veel ingangen.' 'Wacht ik bel Niall even.' Ik pak mijn mobiel die gelukkig zoals Selena zei op de bank lag en zoek Nialls nummer.
'Hey Ni waar is de ingang voor ons?'
'Aan de achterkant. Daar zie je verrschillende securitie mannen lopen. Als je aan een van hun je kaartje laat zien laten zij jullie er wel in.'
'dankje'
Als we bij de achterkant aan komen zien we zoals Niall zei verschillende mannen lopen. Sommige zien er best eng uit. Selena wijst naar een iets kleinere man. 'Laten we het aan hem vragen' Ik knik.
'Meneer kunt u ons vertellen hoe we naar binnnen komen?' We laten onze kaartjes zien. Hij bestudeert ze even en knikt dan. 'volg mij maar' Hij loopt naar een kleine zwarte deur.
'O M G Sel we zijn backstage!'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Please Vote & Comment
xxx
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
FanfictionKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~