Kaylee POV
'Hoe was het gisteravond?' Selena kijkt mij nieuwschierig aan terwijl ze een stukje brood in haar mond stopt. 'Niet erg bijzonder, we hebben een film gekeken en zijn daarna eigenlijk meteen al gaan slapen.' Ik zie aan haar gezicht dat ze gehoopt had dat het wat interessanter was maar sorry ik heb niks met Niall! We zijn gewoon vrienden. 'Over Niall he, daar is hij.' Ze wijst naar een paar tafels in de hoek van de kantine. Ik draai me om en kijk naar de richting waarin ze wees. Daar staat hij inderdaad te lachen met de andere jongens om hem heen. Het verbaasd me nog steeds dat niemand hem heeft herkent. Het valt ook echt niet op dat ze altijd met zijn vijfen zijn en als je erop let ziet dat ze echt enorm lijken. Het feit dat Harry blonde krullen heeft blijft wel grappig. Voordat ik het doorheb staat Niall opeens voor me. Ik kijk Selena boos aan. Die zat waarschijnlijk naar hem te seinen dat hij hierheen moest komen.
'Ga je mee naar Engels? de bel is gegaan.' Ik schrik op uit mijn gedachten en knik snel. Ik werp nog een boze blik naar Selena en loop dan achter Niall aan. Bij engels aangekomen gaan we snel op onze plekken vooraan zitten. Als de tweede bel gaat komt de docent de klas ingelopen. 'We gaan een project doen' Ik draai me om naar Niall om te vragen of wij samen zullen doen maar de docent onderbreekt ons. 'En ik maak zoals altijd de groepjes.' Fijn.. De docent gaat verder: 'Dit zijn de groepjes:' Hij noemt wat mensen op die samen gaan totdat ik mijn naam hoor. 'Kaylee en Jason' Ik draai me om naar achter waar Jason me geirriteerd aankijkt. Fijn dan mag je met zowat de populairste jongen van heel de school die ik totaal niet mag. Ik draai me weer om naar de docent die verder gaat met de namen. 'Tim en Marie, James en Sophie' Met ogen worden groter. Dit ga je niet menen he. Sophie gaat hem nu natuurlijk helemaal ompraten met haar geslijm.
Niall kijkt me spijtig aan. 'sorry' fluisterd hij zacht. 'Daar kan jij toch niks aan doen' Hij knikt maar ik weet dat hij nu gaat denken dat er iets met me is. Hij weet uberhaupt dat ik haar echt totaal niet mag.
~~
'Selena je raadt niet met wie ik dat project voor engels moet gaan doen.'
'Jason?' Ik trek een wenkbrauw op. 'Hoe weet jij dat?' 'Dat hoorde ik hem op de gang tegen zijn vrienden zeggen. 'oh' Ik knik begrijpend. 'Ik heb wel medelijden met Niall.' Ik knik 'Ik ook' Met mijn fiets in mijn hand lopen Selena en ik het schoolplein af. Ik hoor van achter me iemand aan komen rennen. Ik draai me om en zie Jason daar staan. 'eh hoi' Zeg ik een beetje ongemakkelijk. 'Zullen we vrijdag na school afspreken om aan het project te werken?' Een beetje verbaasd kijk ik hem aan. 'oke denk ik' Hij glimlacht. 'Oke tot morgen' 'Tot morgen' mompel ik nog steeds verbaasd. Het leek me meer iemand die niks deed en de ander alles liet doen. Misschien valt hij nog wel mee.
Selena kijkt me vragend aan. 'Wat vroeg hij?' 'Of ik vrijdag kon afspreken voor het project.' 'En wat heb je geantwoord' 'ja' 'Het leek me meer een jongen die de ander alles liet doen.' Ik knik. 'Dat dacht ik ook..'
Eenmaal thuis aangekomen gooi ik mijn fiets tegen de schutting aan. Ik begroet mijn ouders en ren dan de trap op. Misschien moet ik een keer aan mijn huiswerk beginnen. Ik heb toch niks beters te doen..
'Kaylee kom je eten?' Ik open mijn ogen en zie dat ik tijdens mijn huiswerk in slaap ben gevallen. Dat is dus ook geen goed teken. 'Ik kom al mam' Ze knikt en loopt de trap af. Ik kijk snel of ik al mijn huiswerk af heb wat tot mijn verbazing gelukt is. Snel stop ik mijn boeken voor morgen in mijn tas. Dan loop ik de trap af waar ik pizza ruik. 'PIZZAAAAAA' Grijnzend ren ik de keuken in waar mijn moeder, vader en Milou al aan tafel zitten. Ik pak een stuk pizza en begin te eten. 'Heerlijk' Het is maar goed dat Milou bijna geen pizza neemt want zo is er meer over voor mij. :)
~~
Ik stap op mijn fiets en bibber even als ik voel hoe koud het eigenlijk is. Maar het is dan ook al wel December (geen idee of dat klopt met wat ik misschien eerder heb gezegt maar vanaf nu is het december) Na deze week is het vakantie! En dan Is het al bijna kerst. Ik heb er echt zin in want Niall neemt me mee naar London! Mijn ouders vonden het eerst niet goed maar ik heb ze uiteindelijk toch over kunnen halen!
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
Fiksi PenggemarKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~