Kaylee POV
Niall loopt naar de ober toe. Ik laat mijn ogen door het restaurant glijden. Ik ben hier echt niet op gekleed. Er zitten allemaal net geklede best oude mannen en vrouwen en dan komen wij hier binnen lopen. Niall slaat zijn arm om me heen. 'Kom je?' Ik knik. We lopen naar een tafeltje voor 2 personen achter in het restaurant. Net als ik me in mijn stoel wil laten vallen houdt Niall me tegen. Hij schuift mijn stoel naar achteren. En dan weer naar voren. Ik trek 1 wenkbrauw op. Hij grijnst.
Hopeloos kijk ik naar Niall. Hij kijkt net zo hopeloos als ik naar zijn eten. Toen we de kaart kregen hebben we gewoon wat randoms besteld omdat we er allebei niks van kende. We kozen een 4 gangen menu. Daarnet hebben we een kop soep ofja eigenlijk een lepel soep op. Het was echt niks.... Hiervoor kwam de ober met salade. Blij dat het meer was dan die soep begon ik te eten. Meteen daarna spuugde ik het zowat weer uit. Ik weet niet wat het is maar op die salade zat een enorm vieze dressing. Maar toen wist ik teminsten wat ik at. Dit... is toch weer wat anders. Ik heb namelijk echt GEEN idee van wat dit is. Ik herken helemaal niks van wat er op mijn bord ligt. 'Is het lekker?' Vragend kijk ik naar Niall die zijn eerste hap doorslikt. Hij kijkt even bedenkelijk maar daarna betrekt zijn gezicht. Hij schudt zijn hoofd en grijpt naar zijn wijn.
Ik kijk weer naar mijn bord. Zal ik het erop wagen? Ik prik met mijn vork in iets groens en breng het naar mijn mond. In 1 keer slik ik het door! Ik snap meteen wat Niall bedoelt. Na heel mijn glas wijn leeg te hebben gedronken, proef ik niks meer van het eten.
'Oehhhhh chocolade mousse!!!' Meteen sla ik mijn hand voor mijn mond. Ik negeer de boze blikken van wat mensen en neem een hap. DIT IS HEMELSSSSSSSS!!!! Misschien ga ik dadelijk het recept vragen aan de keuken want dit moet ik nog een keer eten!! Ik prop de rest in mijn mond en laat me tevreden achterover in de onconfortabele stoel vallen.
Niall wenkt de ober. 'Heeft alles gesmaakt?' ik knik. Ik zie dat de ober naar me knipoogt. Een beetje ongemakkelijk kijk ik naar Niall. 'de rekening graag' Hij kijkt de ober boos aan. Die niet weet hoe snel hij zich uit de voeten moet maken.
Nadat hij betaald heeft lopen we het restaurant uit. Ik zwaai nog even vrolijk naar een oude vrouw met iets te veel make up die heel de tijd ons boos aan zat te staren.
'Wat doe je?' Ik kijk de parkeer plaats op en zie een grote M... 'oh vreetzak die je bent' Hij schiet in de lach. ' Ga nou niet ontkennen dat je zelf geen honger hebt?' 'oke oke het eten was echt niet naar binnen te krijgen, behalve het toetje!! die was echt ZALIG!'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~]
Sorrryyyy echt een heel erg kort stukje xxx
Er zal in de loop van de week nog wel een langer stukje verschijnen...
DON'T FORGET TO VOTE, COMMENT FOLLOW AND SHARE!!!
XX
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
FanfictionKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~