Christmas Eve

373 21 10
                                    

Niall POV

Mijn mond valt open als ik Kaylee de trap af zie lopen. Ze is prachtig. Met open mond staar ik haar na als ze weer lachend de trap op rent als ze merkt dat haar tas nog boven ligt. Begrijp me niet verkeerd. Ze ziet er altijd prachtig uit maar nu anders dan normaal. Niet op een slechte manier.

Louis komt grijnzend naar me toegelopen. 'Je mag je mond wel weer dicht doen ze is weg.' ik staar nog dromerig naar de trap. 'he, wat' Verward kijk ik Louis aan. Hij schiet in de lach. Ik negeer hem en richt mijn blik weer op Kaylee die nu met haar tas de trap af komt gelopen. Ze loopt naar me toe en draait een rondje. 'Wat vind je ervan?' Ik sta daar maar haar dom aan te gapen. 'Prachtig' Ze bloost, wat haar nog schattiger maakt. Ik wend snel mijn blik af en pak mijn mobiel uit mijn broekzak. 'Jongens het is al kwart voor zeven,' 'let's go then' Kaylee doet vrolijk de deur open en loopt naar mijn auto. Ze kijkt grijnzend achterom en gaat snel voorin zitten. Slim. Nu hoeft ze niet opgepropt op de achterbank te zitten. We gaan dan wel met 2 auto's maar met zijn vieren achterin is niet enorm gemakkelijk. Ik stap achter het stuur en wacht tot iedereen in de auto zit. Achter Liam rijd ik naar het restaurant.

Ik kijk naar Kaylee die nerveus uit het raam staart. Ik leg mijn hand op haar schouder en kijk haar heel even aan waarna ik mijn blik weer op de weg richt. 'Wat nou als die ober van vanmiddag er weer is?' 'Negeer hem dan gewoon, we zijn er allemaal en in een vol restaurant kan hij niet veel doen.' Ze knikt. 'Probeer het te vergeten en geniet van de avond.' Ik rijd de parkeerplaats van het restaurant op.

 Na een paar rondjes te hebben gereden kom ik tot de conclusie dat Liam de laatste plek heeft ingepikt. Ik draai me om en kijk naar de mensjes op de achterbank. 'Zal ik jullie bij de ingang afzetten'?' 'Is goed' 'Is het goed als ik nog blijf zitten?' Kaylee kijkt me vragend aan. 'tuurlijk' Ik zet de andere af en rijd dan de parkeerplaats af. 'Misschien is daar ergens een plek' Kaylee wijst naar de bioscoop die aan het einde van de straat staat. Ik rijd daar de parkeerplaats op en parkeer op de eerste beste plek. We stappen de auto uit en lopen richting het restaurant.

Kaylee POV

'Ik heb zo'n honger' Niall kijkt verlangd naar een ober die voor bij komt lopen met twee borden. Ik knik. 'Ik ook' Nadat ik dat heb gezegd komt er een ober naar ons toegelopen met het drinken. 'Laten we proosten op Louis' Roept Lotte boven het geluid van pratende mensen uit. Louis lacht en geeft haar een kus. 'en op onze vriendschap' Voegt Zayn er nog aan toe. We proosten en ik neem een slok van mijn champagne. Het is dat ik achttien ben anders had ik dit in Nederland in ieder geval niet gemogen.

Ik schiet in de lach om Niall en kijk vrolijk door het restaurant. Al snel verdwijnt die glimlach die ik zojuist nog had. Ik tik Niall aan en wijs naar de ingang van het resaurant. 'Hij ziet je vast niet het is best wel donker hier.' Ik knik en werp nog snel een blik op de jongen. Als ik merk dat hij terug kijkt, kijk ik geschrokken naar mijn eten. Opeens is een tomaatje heel er interessant.

Ik voel dat iemand mijn hand vast pakt en kijk opzij naar Niall. Hij kijkt bezorgt. Ik wil hem net vragen wat er is als ik voel dat er iets in andere hand wordt gepropt. 'Die was je vanmiddag vergeten.' Fluisterd opeens een zachte stem in mijn nek. Ik ril. En houd mijn blik gericht op Louis en Zayn die niet meer bij komen van het lachen. Hopelijk gaat hij weg als hij ziet dat ik hem negeer. Plots voel ik zijn adem weer in mijn nek. 'Zou je nog wat water kunnen halen' Niall kijkt hem boos aan. HIj mompelt wat en loopt dan terug naar de keuken.

Opgelucht haal ik adem. 'Dankje' Niall glimlacht en knijpt nog zachtjes in mijn hand waarna hij die los laat. eigenlijk wil ik zijn hand weer vast pakken. Toch houd ik me in. Wat moet hij dan wel niet van me denken.

Gelukkig is er niemand dronken geworden. Anders denk ik niet dat we met zo'n volle auto naar huis hadden kunnen rijden. Harry is dan wel licht aangeschoten maar daar houd het ook wel mee op. Ik heb gelukkig geen last meer gehad van die ober dus verder was het weer een geweldige avond. Ik kan me niet echt indenken dat ik over een paar dagen weer terug moet naar Nederland. Ik ga het hier echt missen. Vroeger wou ik altijd al in London studeren, nu nog steeds eigenlijk. En nadat ik hier nu een paar keer ben geweest weet ik het eigenlijk wel zeker. Ik ben echt benieuwd hoe alles gaat lopen. Dit jaar en de jaren daarna. Zouden Niall en ik altijd vrienden blijven of zou hij na dit jaar weer in London gaan wonen en dit alles vergeten?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hooooooi! succes met de laatste week voor de vakantie! Hopelijk overleef ik het. Vast wel maar oke.. Ik hoop dat ik deze week nog minsten een maar hopelijk toch meer stukjes kan schrijven ( beetje een aparte zin maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel...) Hoe ik het in de vakantie precies ga doen weet ik nog niet precies. Ik ga dan wel proberen gewoon op maandag nog steeds te update maar ik kan niks beloven! Lezen jullie toevallig ook mijn andere boek? Voor misschien een enkeling die dat wel doet, Sorry dat ik niet veel update maar er komt nog maar  hoofdstuk en dan een epiloog. Ik heb daar echt helemaal geen ideeen meer voor. Ik had al laten weten dat het boek bijna afgelopen was. Ik wou dit gewoon even zeggen... Ik ben wel bezig aan het dat laatste hoofdstuk maar ik weet nog niet precies wanneer die erop komt ik zit een beetje vast ... Maar oke iedereen alvast een fijne vakantie na deze week!!!

Xx Lots of Love 

Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu