Kaylee POV
"Ohh Shit i am so sorry, it was..... I...."
"James?" Mijn mond valt open. "W -wh -aat" "your your hair" Verbaasd glijden mijn ogen over zijn lichaam. Hij bukt en pakt zijn zonnebril weer van de grond. Ik kijk naar de lucht. Is het met dit weer nodig om een zonnebril op te zetten? En een muts? Als ik mijn weer naar James kijk valt mijn mond weer open. "y you..... no" Dit kan niet. "Kaylee I I,... sorry" Hij draait zich om en rent heel hard weg. Waat? Verward kijk ik Selena aan. Wat is er zojuist gebeurd?
James POV ( jeej voor het eerst)
( zijn gedachten zijn gewoon in het nederlands..)
Zo hard als ik kan ren ik weg. Waarom ben ik daar gewoon niet gebleven. Dan kon ik het misschien nog uitleggen. Nu zal ze me vast haten en wil ze me nooit meer zien. Ik ben zo dom....
Kaylee POV
Nog steeds met James in mijn gedachten zitten Selena en ik bij starbucks. Zodra we weer in de stad waren, het stad - stad gedeelte, oxford street enzo.. zijn we de eerste starbucks die we zagen binnengelopen. Nu zitten we allebei met een frappuccino caramel aan een tafeltje. Ik probeer mijn gedachten weer op orde te brengen maar James blijft maar door mijn hoofd spoken. "umm sorry can i sit here?" Ik schrik op uit mijn gedachten. Voor me staat een meisje met lange blonde haren. Ze heeft prachtige blauwe ogen, ga niks raars denken ofzo maar haar ogen zijn wel mooi! en draagt een schattig blauw jurkje die matchen bij haar ogen. "of course" Selena wenkt naar mij dat ik op moet schuiven zodat het meisje naast mij kan zitten. "oh sorry" Ik heb het idee dat ik haar ooit ergens heb gezien. Ik kan me alleen even niet herrineren waar.
"hey I am Kaylee and that is Selena" Zeg ik vrolijk tegen het meisje. "I am Lotte, nice to meet you"
Geschrokken kijk ik op mijn mobiel. "OMG it's already 8 pm" "If you want you can come to my house?" Ik kijk Selena vragend aan. Gelukkig knikt ze want ik vond het best gezellig.
Mijn mond valt open. Dit huis is prachtig. Is ze zo rijk? Ik zie dat Lotte lachend naar ons kijkt. "Actually it's the house of my boyfriend and his friends." Haar vriendje moet dan wel erg rijk zijn... Selena stapt als eerste uit de auto.
We lopen het huis is. Er klinkt wat gerommel uit 1 van de kamers. Ik kijk naar Lotte en zie dat ze me haar ogen rolt. Ze loopt de kamer in en zegt wat. Ik hoor alleen maar het woorden gasten. Ze wenkt ons naar, waarschijnlijk de woonkamer en gaat op de bank zitten. De deur van de woonkamer waar wij net uitkwamen gaat weer open. Ik schrik me kapot als Harry Styles opeens uit de deur opening komt lopen. "Hey Lotte who are those girls? Opeens valt zijn mond open. Wat is er met hem? Hij fluisterd iets in Lottes oor die hard op terug zegt. "he's in the kitchen as always" OMG Ik ben gwn in 1 huis met one direction. Met grote ogen kijk ik van Lotte naar Selena naar Harry. Ik schrik op uit mijn gedachten als er opeens een blonde jongen de kamer in komt lopen. Meteen weet ik wie het is. Ik draai me om. "James...."
Lotte POV
"James.."
Wat? Kennen Niall en Kaylee elkaar? En waarom noemt ze hem James. Zou ze hem kennen van die school waar ze op zitten in Nederland? Ze vertelde wel dat ze uit Nederland komt. "Niall?.......Kaylee?' Ik zie dat Selena ook met grote ogen naar Niall kijkt. Niall en Harry kijken eerst naar elkaar en dan weer naar Selena en Kaylee. "Wait a second" Selena kijkt naar Harry. "Ed?"
"Hey guys" Louis komt vrolijk de woonkamer inlopen. Zijn mond valt open. "Selena? Kaylee?" Kent iedereen elkaar hier ofzo?
Even later zit iedereen op de bank. Ook Liam en Zayn waren verbaasd toen ze Selena en Kaylee zagen. Kaylee kijkt boos naar Niall. Hij kijkt naar beneden. Die arme jongen. Ik kijk naar Louis die zijn arm om me heen slaat en een kus op mijn voorhoofd geeft. "I explain later" Ik knik en kijk naar Zayn die Niall aantikt. " I am so sorry" zegt hij zo zacht dat je het amper hoort.
Kaylee POV
Hoe konden ze. Heel het jaar dacht ik dat ze me vertrouwden. Ik kan niet geloven dat ze dit voor ons hebben achtergehouden. En vooral James. Hij is mijn beste vriend. Er rolt een traan over mijn wang. Selena kijkt me bezorgt aan. Ze fluisterd wat in Liams oor die opstaat en naar me toe loopt. Hij trekt me overeind. We lopen de gang op. "are you OK?' Ik schud mijn hoofd. 'no it.s just I..I thought that Ja... eh i mean Niall trusted me' Liam geeft me een knuffel en zegt: 'I think that you and Niall need to talk' Ik knik. 'wait here for a second' hij loopt de woonkamer in en ik hoor wat mensen praten. Af en toe hoor ik Selena's stem. Ik heb geen idee wat ze zeggen.
Even later gaat de deur weer open. Er komt een blonde jongen naar binnen gelopen. "Jame....Niall" Hij kijkt naar beneden. 'Can we go upstaires?' ik knik. Ik ga op zijn bed zitten.
Er valt een stilte. 'Kayl' Niall kijkt me nu recht in mijn ogen aan. 'I am really sorry' Er rolt nog een traan over mijn wang. Al snel stromen de tranen over mijn wangen. Ik schrik een beetje als Niall me opeens naar zich toe trekt. Hij slaat zijn armen om me heen en wrijft geruststellend over mijn rug. 'I I thought that you trusted me' Zeg ik snikkend. Ik zie dat hij zich ook in moet houden. 'I am sorry' zegt hij nogmaals. Ik kan eigenlijk ook nog niet geloven dat ik nu in Niall Horans armen lig. Ik sluit mijn ogen. En al snel lig ik in een diepe slaap.
~~~~~~~~~~~~~'
Heyyyyyyyyyyyyyyyyy
Eindelijk weten ze het!!!! En Lotte is er!! Ze wordt gespeeld door @_LazyWriter_
xxxx
DON'T FORGET TO VOTE COMMENT, SHARE AND FOLLOW!!!
XX
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
FanfictionKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~