Kaylee POV
Ik moet me vasthouden om niet van mijn fiets te vallen. Lachend pak ik mijn mobiel uit mijn broekzak. Niall wil weer wat zeggen maar ik kap hem af. 'stop Niall ik kom niet meer bij...!' Hij grinnikt en rijdt hun oprit op.
'Hey Kayl'
'Hey ben jij al uit?'
Er valt een stilte. 'Sel je weet dat ik het niet kan zien als jij knikt he.' 'O ja sorry haha'
'Kom je naar de bowlingbaan?' 'Ja tuurlijk, Niall enzo zijn er zeker ook?'
'JA ik bedoel ja is dat erg?' 'Nee nee tuurlijk niet tot zo schat'
'doegg'
'Ze komt' 'Jej' Niall kijkt mij grijnzend aan. 'Nee niet alweer, Niall nee stop, ahh fuck you..' Heeft hij niks beters te doen dan mij optillen? Dit is serieus al de derde keer. Misschien moet ik eens naar de sportschool gaan, dan kan ik hem ook eens optillen. Nee wacht, even terug spoelen. Dan kan ik me misschien verdedigen als hij me wil optillen. Hem optillen zal ik even doorstrepen want dat gaat hem niet worden. 'Niall zet me eens neer?' Tot mijn verbazing zet hij me nog op de grond ook. Heel even kijk ik verbaasd. Dan wikkel ik mijn armen om zijn middel en probeer ik hem omhoog te trekken. 'Kaylee...' 'Ja' 'Wat doe je?' 'Ik til jou op duhhh' Hij schiet in de lach. Ik wist het wel, het lukt me niet, veel te zwaar. 'Zullen we de jongens maar gewoon gaan halen?' Hij knikt, 'dat lijkt me beter ja'
'BOWLEN!!!!!' Even later hoor ik wat gestommel op de trap. Waar is Niall nou weer heen? Ik begin nog een keer te tellen: 1 2 3 4 Nee ik mis de blonde eh wacht nee hij is nu bruin toch.. Erg verwarrend dit.. Maar ik heb het nu. Als Niall is hij blond en als James bruin. Als Niall wel geverft maar dat maakt niet uit, gewoon blond..
'NIALL JAMES HORAN KOM NU ME......' Ow My Gosh.. Dan bedenk ik me dat ik aan het staren ben. Snel houd ik mijn handen voor mijn ogen. 'Ik kijk niet!' Ik hoor hem grinniken. 'De kust is veilig'
Opgelucht haal ik mijn handen voor mijn ogen weg. 'Kunnen we nu dan gaan?' Hij knikt. 'Let's go'
Ik ren de trap af. Deze keer ging het gewoon goed, niks gebroken. 'Op naar de Bowlingbaan, trouwens wacht toch nog heel even! Ik sprint de trap weer op en gris mijn mobiel van de grond. Die had ik uit reflex laten vallen toen ik Niall zonder shirt zag. Ik sprint de trap weer af en alweer applaus niks gebroken! Als ik bij de auto aankom zit iedereen er al in. Nu mag ik dus weer bij iemand op schoot. Eigenlijk wou ik snel zijn en voorin gaan zitten. Maar ach bij Niall op schoot is natuurlijk totaal geen ramp. Hij slaat zijn armen om mijn middel en Liam start de auto. We komen voorbij het voetbal veld waar ik een paar jongens uit onze klas zie voetballen. Als we de bowlingbaan oprijden zie ik Selena al staan. Naast haar staan nog een paar meiden. Wacht even dat zijn Fire en Lotte! Naast hun staan nog drie meiden.
Als de auto stil staat klim ik over Harry's schoot de auto uit. Ik ren naar de zes meiden toe en geef ze een knuffel. 'Kaylee'
'Danique' Het meisje met bond haar geeft me een knuffel. Naast haar staat een meisje met bruin haar en lichte highlights. Ook haar geef ik een knuffel. 'Ik ben Jenna.' 'Kaylee' Als Liam uit de auto stapt rent ze meteen op hem af. Ohh Ik snap hem al.. Ze is dus DE Jenna. Liam heeft het altijd over haar. In het begin was het echt super schattig maar als je het elke dag te vaak hoort begint het wel te vervelen... Als laatste geef ik het meisje met het bruine haar en de blauwe ogen een knuffel. 'Kaylee' 'Romy' 'Ben jij toevallig de beste vriendin van Harry?' Ze knikt. aha. Wacht even ze woonde toch alle vijf in Engeland? 'Zijn jullie vanochtend hierheen gevlogen?' Danique knikt. 'De jongens vroegen of we zin hadden om een keer een tijdje te komen logeren. 'Gezellig' Ze knikt.
Selena en ik rennen het gebouw in. Met onze schoenen aan lopen we kletsend naar onze banen. We hebben er twee gehuurt omdat je maar met zijn 6 en op een baan kan. (geen idee) En we zijn in totaal met zijn 12en. Even later komt de rest ook naar de banen toe. Iedereen heeft van die grappige gestreepte schoentjes aan.
'Wat zijn de teams?' 'Liam, Niall, Selena, Fire, Danique en Romy tegen mij Kaylee, Jenna, Lotte, Louis en Zayn?' Iedereen knikt instemmend. We splitsen ons in de twee groepen en gaan allebei op een aparte baan zitten.
Ik loop met een roze bal naar de baan. Ik werp nog even een blik op Jenna die mij bemoedigend aankijkt en gooi dan op één of andere manier de bal. 5 kegels! dat is al een begin. Ik pak een 2de bal deze keer een licht groene en gooi deze ook. Fuck.. Hij kwam in dat ene lagere stuk aan de zijkanten.
Als iedereen nog 1 keer moet gooien is de tussenstand : 235 tegen 222 (ik zeg echt maar gewoon wat...) We staan dus achter. En dan nog even dit.. Ik moet als laatste gooien. Tot nu toe heb ik nog geen een keer alles omgegooid. Maar dat kan natuurlijk nog veranderen. Ik pak een bal en loop naar de baan toe. Ik wacht eerst af wat Niall doet. Hij pakt een bal en gooit. 9 kegels. SHIT. Als hij nu een spare, zo heet dat toch?// (serieus ik heb dit echt al eeuwen niet meer gedaan...) Hij pakt nog een bal en gooit weer. Shit dit gaat niet goedkomen. Mis! yeah, nee grapje.... spare... we kunnen alleen nog winnen als ik nu een (1000 woorden yahh!!!) Strike gooi. Niall staat mij grijnzend aan te kijken. Dat doet hij eigenlijk best vaak. Maar hij denkt dus dat het mij niet gaat lukken! Verkeerd gedacht. Deze meid hier gaat even een strike gooien. En... Ik kijk de bal na. Hij beland op de perfecte plek.
De laatste kegel wankelt. en ... Shit....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Echt een rot einde ik weet het. Maar mijn computer kan elk moment uitvallen dus ik dacht ik stop nu..
En 3 nieuwe mensen! @JasmijnLovesNiamx (Jenna) @xDaniqueH (Danique) & @xEloisestylesx (Romy)
btw foto is oud I know maar het past er wel bij!!
Please Vote & Comment
xxxxx
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
FanficKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~