Niall POV
Na het eten lopen we terug naar mijn auto.
'Niall?'
Ik kijk opzij en zie Kaylee naar mij kijken.
'Kan ik vannacht bij jouw blijven?'
Ik glimlach en knik. 'Natuurlijk'
Kaylee POV
Vandaag is Selena's wedstrijd. Blijkbaar komt er dus een coach kijken voor het nationale dames elftal.
Niall en ik staan in de kantine te wachten op Selena. De wedstrijd begint pas over een uur maar ik had haar beloofd dat we er vroeg zouden zijn.
'Heyyyy guys!!!'
Selena komt in haar voetbalkleding huppelend naar ons toe. Ik geef haar een knuffel. 'Succes dadelijk he!'
Ze glimlacht. 'Dankjee'
Als Selena geroepen wordt door haar trainer lopen Niall en ik naar de rand van het veld en gaan bij een groepje supporters staan.
Stiekem kijk ik opzij naar Niall. Ik kan nog niet helemaal geloven dat hij echt mijn vriendje is. Misschien droom ik dit dan ook gewoon en word ik dadelijk weer wakker.
Plots draait Niall zijn hoofd om. Van schrik zet ik een paar passen naar achter. Hij schiet in de lach en blozend draai ik mijn hoofd weg.
De wedstrijd begint en de tegenstanders krijgen meteen een geweldige kans. Gelukkig kan de keeper nog net de bal de goal uit tikken.
Na 20 minuten is er nog niet veel spannends gebeurd. Een meisje uit Selena's team pakt de bal af van een middenvelder van het andere team. Ze speelt hem af naar Selena die met de bal richting de goal rent. Als ze bijna bij de goal is geeft ze een voorzet op de spits van haar team. Het meisje neemt de bal aan en schiet op de goal maar mist.
Ik zie Selena een beetje geïrriteerd haar kant op kijken en glimlach. That's my girl!
In de rust begint Niall vrolijk tegen me aan te kletsen over hoe geweldig de wedstrijd wel niet is. Ik glimlach. Gelukkig vindt hij het niet saai. Het zou toch wat zijn als hij er niks aan vond en mopperend naast mij had gestaan.
Ondertussen is de tweede helft begonnen. Er zijn geen wissels bij beide teams en Selena staat weer op haar vertrouwde plek, rechts buiten.
Na 10 minuten krijgen de tegenstanders de bal op het middenveld. Een meisje met blond haar dribbelt naar voren en geeft een hoge bal voor. Naast mij hoor ik iedereen z'n adem inhouden. Er springt een meisje omhoog en ze kopt de bal in de goal.
'Fack' Niall kijkt teleurgesteld naar de bal die nu de goal uitgehaald wordt.
'Die links achter kan er vrij weinig van' Zegt hij opeens hardop. Ik grinnik, wetend dat de vader van dat meisje naast Niall staat en hem nu boos aan kijkt.Er verschijnen blosjes op zijn wangen en hij draait zich snel om naar mij. Dan pakt hij zijn mobiel en krijg ik een appje binnen.
N: Omg dit is awkward..
K: Jaa idd😂 zullen we ff iets te drinken halen en dan ergens anders gaan staan?
N: Jaa plz
Niall grijpt mijn hand vast en trekt me mee naar de kantine. We bestellen allebei een cola en gaan dan aan de andere kant van het veld staan.
Ik kijk Niall lachend aan "zag je zijn gezicht toen je dat zei" ik kom ondertussen niet meer bij van het lachen. "Hoe kon ik nou weten dat dat zijn dochter was"
Ondertussen heeft is de bal bij de keeper uit Selena's team. Ze schiet naar de rechtsachter die de bal aanneemt en een naar voor dribbelt. Ze schiet de bal richting de rechts mid die de bal naar Selena passt. Selena neemt de bal aan en komt met de bal voorbij 2 meisjes. Dan legt ze de bal voor op de links buiten die de bal in de goal kopt.
Ik gooi mijn armen in de lucht en begin te juichen. Ik werp een blik op de coach die kwam kijken en zie hem goedkeurend knikken. Mooizo.
Ondertussen is de wedstrijd weer begonnen. Meteen krijgt Selena de bal. Ze rent weer op de goal af en komt oog in ook met de keeper. Maar net als ze wil schieten komt er iemand van achter en haalt haar vol neer. Meteen begint iedereen verontwaardigt te roepen. Maar de scheids fluit niet.
De coach van Selena's team begint boos te roepen. Geïrriteerd staat Selena op en jogt ze een stukje van de bal af.
Na een tijdje gaat de wedstrijd weer verder. De tegenstanders komen aan de bal. De linksbuiten wil de bal voorgeven. Opeens fluit de scheids. Ik kijk verbaasd naar Niall.
'Waarom fluit hij nou?" Hij haalt zijn schouders op. "Idk"
Dan wijst hij naar de stip. Meteen komt er geschreeuw vanaf de zijlijn. Een penalty? Hoe kan dat nou?
De spits van de tegenpartij gaat achter de bal staan en schiet de bal op goal. En hij zit.
'Dit is zo oneerlijk!' Niall knikt. Ik wil nog iets zeggen maar dan hoor ik het eindsignaal. Shittt ze hebben verloren.
'Zullen we Selena op gaan zoeken?' Vraag ik aan Niall nadat we nog een cola hebben gedronken. Hij knikt.
We lopen richting de kleedkamers en ik zie de meisjes uit haar team voorbij komen lopen. Maar Selena loopt niet met ze mee.
Ik wil de kleedkamer al inlopen maar Niall trekt me terug. Verbaasd kijk ik hem aan. Hij legt zijn wijsvinger op zijn mond als teken dat ik stil moet zijn en wijst de kamer in. Selena zit op de bank met haar coach naast. Tegenover haar zit die man van het nationaal team.
'Zullen we buiten wachten?' Ik knik en volg Niall naar buiten.
Even later komt de coach van het nationale team naar buiten gelopen, gevolgd door Selena en haar coach.
Selena geeft ze beide een hand en loopt dan onze kant op.
'Ennnnnn' afwachtend kijk ik haar aan.
'Ik mag meespelen met een oefenwedstrijd van het nationale dames elftal en als ik dan goed genoeg ben kom ik misschien in deselectieeee!!'
'OMG dat is zoooo gaaf' ik omhels haar en haal een reep tony's uit mijn tas.
'Om het te vieren'
Meteen grijpt ze de reep uit mijn hand en stopt ze een groot stuk in haar mond.
Plots zie ik Dylan aan komen lopen. Selena ziet hem blijkbaar ook en vliegt in zijn armen. Ik pak Nialls hand vast. 'Zullen we hun maar even alleen laten' hij knikt.
Even later zitten we in de auto. 'Mac Donalds?' Mijn ogen worden groot. 'Omg yes plz laten we gaan!!'
~~~~~~
Eindelijk weer een nieuw stukjee😱 het was echt heel lang geleden dat ik voor het laatst geschreven had... Maar nu wil ik dit boek eigenlijk wel afmaken dus er komen meer hoofdstukken aan!!
Love youu😘😘😘
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
FanfictionKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~