*Kaylee POV
'hierheen' Fire loopt voor ons uit en wijst naar een schattig boetiekje. Als we binnen komen worden we meteen begroet door een oud vrouwtje met een grote lieve glimlach op haar gezicht. 'Hey Jona' Fire geeft het vrouwtje een knuffel. Blijkbaar komt Fire hier vaak. Als we ons voorgesteld hebben vraagt Jona. 'Waar zijn jullie naar opzoek?' 'Een jurkje voor kerst' Jona kijkt even bedenkelijk en loopt dan naar het rek naast de pashokjes. Ze kijkt even naar Danique en pakt dan een zwart jurkje uit het rek. Ze houdt het voor Danique en knikt goedkeurend. Ik zie Danique bewonderend naar het jurkje kijken. Jona pakt nog een jurkje uit het rek. Deze keer een donker blauwe. Meteen weet ik dat die voor Lotte is. Jenna krijgt een mint groen jurkje en Fire een zalm roze. Jona kijkt weer naar het rek. Ze kijkt mij even aan en pakt dan een rood jurkje. Wow. Hoe doet ze dat toch? Ik pak glimlachend het jurkje aan. Ik heb hem nog niet aangehad maar weet nu al dat dit hem gaat worden! Jona pakt nog een licht blauw jurkje uit het rek en geeft die aan Romy. 'En nu hup hup passen' Jona maakt een gebaar en we lopen naar de pashokjes. Er zijn maar 3 pashokjes dus Fire, Jenna en Danique gaan eerst. Ik ga op een stoel zitten en kijk nog eens bewonderend naar het jurkje. 'Het is prachtig!' Ik kijk op van mijn jurk en zie Danique staan. Mijn mond valt open. Hij is prachtig. Haar ogen glinsteren. Ze knikt 'Dit wordt hem zeker' Ze loopt weer het pashokje in en op dat moment komen Fire en Jenna eruit met hun jurkje aan. Ik had mijn mond net dicht gedaan of ik kon hem weer open laten vallen. Perfect... Ook zij nemen hun jurkjes.
Ik loop het pashokje uit. Ik zie Romy en Lotte naast me staan met ook hun jurkjes aan. 'Ze zijn perfect.' Zeg ik dankbaar tegen Jona. Als iedereen zijn jurkje uit heeft en betaalt heeft nemen we afscheid van Jona. We bedanken haar nog een keer en lopen dan de winkel uit. Ik ben sinds nu verliefd op dit zaakje. Het is gewoon zoo zo perfect!
Eindelijk zijn we dan bij het huis van de jongens. Jenna en Lotte dachten dat het leuk was om te gaan lopen. Maar toen kwamen we erachter dat niemand de weg terug wist. Gelukkig kwamen we onder weg iemand tegen die ons even de weg heeft gewezen.
'Niall!' 'ja?' hij komt met een koekje in zijn hand de keuken uitgelopen. 'Waar moet ik slapen?' hij krijgt blosjes op zijn wangen en kijkt naar beneden. 'Bij mij' heel even kijkt hij me aan maar als snel zegt hij. 'Ik kan natuurlijk ook op de bank slapen en jij in mijn bed.' 'niall ik vind het prima om bij jou in bed te slapen.' Er verschijnt een glimlach op zijn gezicht. Ik loop naar boven om mijn tassen in zijn kamer te dumpen. Mijn koffer heeft hij er blijkbaar al heen gebracht. Ik leg mijn tassen er naast en ga even op het bed zitten. Zou Selena al in haar hotel zijn? Ik pak mijn mobiel uit mijn broekzak en stuur haar een bericht.
Hey hoe is het daar? Xxx
Net als ik mijn mobiel weer wil vergrendelen en op het bed gooien voel ik hem trillen.
geweldig, en bij jou in London met your prince charming?? Xx
Ik rol mijn ogen. Ook geweldig, je vindt dit vast geweldig maar ik slaapvanacht bij hem.. X
OMG ik wist het wel, houd het rustig daar XX
Ahhh Sel gadver
Ik moet gaan mijn moeder roept me, we gaan eten! Bye schat veel plezier Xx
Jij ook Xx
Ik gooi mijn mobiel op Nialls bed en loop vrolijk naar beneden. 'Jongens ik sterf kunnen we gaan eten?' Niall knikt instemmend. 'Ja laten we pizza bestellen' 'Jaaa' Ik wil mijn mobiel uit mijn broek zak halen maar voel dat die er niet meer is. O ja die had ik op bed laten liggen.. 'Niall mag ik jouw mobiel?' Hij knikt.
'Dit is zooo lekker' Ik kijk verlangend naar de rest van mijn pizza. Ik pak nog een stuk. Dit is gewoon te lekker. Als ik dan helaas mijn pizza op heb pak ik mijn mobiel die ik net van boven heb gehaald. Tot mijn verbazing heeft Jason me een bericht gestuurd.. Ik heb niet echt veel zin om hem te openen dus stop ik mijn mobiel weg. 'Jongens ik ga slapen.' iedereen knikt. 'Ik ga ook' Romy staat op en loopt achter mij de trap op. 'Truste' 'truste' Ik geef haar een knuffel en loop dan Nialls kamer in. Als ik mijn pyjama aan heb getrokken ga ik in Bed liggen. Ik zet het licht uit en sluit mijn ogen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heyyyy
Ik heb niet veel tijd om nu hier mijn levensverhaal te gaan vertellen ofzo dus ik houd het kort.. Bedankt voor alle geweldige comments en voor alle votes Xx Ik word echt zo blij als ik zo'n lieve comment krijg :)
Xx Lots Of Love
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
FanfictionKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~