PIZZA

307 21 11
                                    

Kaylee POV

Ik bevries als hij mij recht in mijn ogen aankijkt. Al snel verschijnen er blosjes op mijn wangen. Maar dat moment was zo snel als het kwam ook weer over. Zijn lieve en verbaasde blik veranderen al snel in zijn gewoonlijke, voor de laatste paar weken dan, kille en harde blik. Ik mompel snel een onverstaanbare hey en loop dan terug naar de woonkamer. Nog steeds geschokt laat ik me op de bank vallen. Mijn ogen vinden die van Niall weer als hij tegen over mij op de bank gaat zitten. Hij kijkt nog steeds even kil. Ik krimp een beetje in elkaar en wendt mijn blik af.

'Jongens het spijt me' Verbaasd kijk ik weer op. Nialls kille gezicht is verdwenen, inplaats daarvan kijkt hij nu schuldig. Liam is de eerste die reageert. Hij komt overeind en geeft Niall een knuffel. Daarna volgt Louis en al snel liggen zijn Liam en Niall in een groepsknuffel belandt. Selena en ik zitten naast elkaar naar de jongens te kijken. Dit is best wel ontroerend.

Ik sta op en loop richting de keuken. Ik draai de cola fles open en schenk wat in mijn glas. Ik voel dat er iemand zijn hand op mijn schouder legt. Met een ruk draai ik me om. 'wtf Niall' Ik kijk hem geschrokken aan. Hij brengt zijn vinger naar zijn lippen als teken dat ik stil moet zijn. 'Ik had het zojuist niet tegen jou.' Ik knik. Dat zag ik maar al te goed aan de blik in zijn ogen toen hij naar mij keek. Ik draai me weer om en doe de cola fles weer dicht. 'Als het mag ga ik nu graag weer terug.' Ik kijk hem dringend aan en snel haalt hij blozend zijn hand van mijn schouder. Zo snel mogelijk loop ik terug naar de woonkamer waar de rest niets doorhebbend aan het lachen zijn. Ik ga naast Selena zitten en neem een slok van mijn cola.

'Blijven jullie slapen?' Louis kijkt me smekend aan. Ik schud snel mijn hoofd als ik Nialls dwingende blik zie. Maar dan bedenk ik me. Waarom bepaald hij wat ik wel en niet doe. Louis draait zich teleurgesteld om. 'Wacht Lou ik blijf.' Hij glimlacht. 'Ik wist het wel' Ik draai me om naar Selena. 'en jij?' 'Ik blijf ook' Opgelucht haal ik adem. Gelukkig maar. Dan kan ik nog naar iemand toe als Niall vervelend gaat doen.

Nadat ik mijn moeder een appje heb gestuurd dat ik bij Selena blijf slapen ga ik weer op de bank zitten. Lachend kijk ik naar de jongens die 7 matrassen de kamer inslepen. ik heb ze gesmeekt om 7 want ze hebben nog wel eens de neiging om mij en Niall samen op 1 matras te leggen.

Niall POV

Ik laat het laatste matras vallen en plof er meteen op. Gelukkig heeft Kaylee de jongens om 7 matrassen gesmeekt. Ik heb niet veel zin om naast haar te liggen.

'Kunnen we pizza bestellen?' vraag ik als ik voel dat ik best wel trek heb. Kaylee knikt. 'Ja please.' Ik zie dat Liam zijn mobiel pakt om de pizza's te bestellen. Mooi dan kan ik me nu lekker op dit matras achterover laten vallen.

Een half uurtje later hoor ik de deur bel gaan. Ik spring overeind en ren naar de deur. PIZZA Ik neem de dozen van de pizzaman aan en geef hem zijn geld. Daarna gooi ik de deur dicht en ren ik terug naar de woonkamer. Ik dump bij iedereen een pizza neer en laat me op de bank vallen. Dit is HEAVEN!!

Kaylee POV

Ik ga tegen de bank aanzitten en begin rustig aan mijn pizza. Al snel valt er een stilte. Ik grinnik zachtjes in mezelf als ik iedereen geconcentreerd zie eten. Bij sommige gaat het wat sneller, Kuch kuch Niall. en andere doen 10 minuten over 1 stukje, Kuch kuch Selena.  Ik moet toegeven dat ik ook best wel snel aan het eten ben. Want al snel is mijn doos leeg. Ik ga op mijn matras zitten en kijk weer naar alle etende mensen. Behalve dan Niall die ligt volgensmij half te slapen. Als iedereen ook Selena eindelijk zijn pizza opheeft breng ik de dozen even naar de keuken zodat we hier meer ruimte hebben. Ik laat me moe op mijn matras vallen en sluit mijn ogen. Al snel val ik in slaap...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'~~~

Wat een lekker cliché einde was dat toch.. Maar wel makkelijk als je niks beters weet.

Lots of Love XxX

Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu