Kaylee POV
Na een kleine 20 minuten fietsen kom ik eindelijk bij de jongens aan. Het waaide echt niet normaal hard en mijn haar zal nu wel echt prachtig zitten. 'Hey guys wat doen jullie?' Mijn mond valt open als ik zie dat heel de woonkamer leeg is. Er staan overal bakken verf en er liggen kranten en plastic op de grond. 'We zijn de woonkamer overnieuw aan het verven.' Louis komt met een grote glimlach op zijn gezicht de kamer in gelopen. 'waarom?' 'We verveelden ons en vonden dat we wel weer eens een nieuwe kleur mochten.' ik knik. Klinkt logisch....
'Kan ik helpen'?' Dat hoefde ik volgensmij geen eens te vragen want Zayn kwam al aangelopen met een jogginsbroek en een oude trui. 'Van wie zijn deze?' 'Niall' Mijn ogen worden groot en ik laat de kleren prongeluk uit mijn handen vallen. 'Weet je zeker dat hij dat goed vindt?' Snel raap ik de kleren weer op. 'Ja tuurlijk het is Niall maar, die geeft daar echt niks om.' Konden ze me niet gewoon iemands anders kleren geven. Niall zal zeker wel weer de kleinste maat hebben. Lekker dan. Hij vermoordt als hij weet dat ik zijn kleren heb gedragen.
Ik loop naar de wc en kleed me met tegenzin om. Ik leg mijn eigen kleren in de keuken neer en loop naar de woonkamer. 'Nou wat moet ik doen?' Al snel blijkt het dat Zayn zo'n beetje de leiding heeft over het schilderwerk dus ik vraag het maar nog een keer aan hem. 'Help Louis maar met die wand' Hij wijst naar Louis die de wand wit aan het verven is. Ik loop naar Louis toe en pak zo'n rol kwast. Al snel begin ik er plezier in te krijgen. Ik loop grijnzend naar Louis toe en tik hem op zijn rug. 'Wat i....aaaah Kaylee' Ik draai me grijnzend om en ren snel de kamer rond. 'HELUP' Ik voel 2 armen om mijn middel en kijk recht in Louis grijzende gezicht. Al snel ben ik net zo wit als hij is.
Ik knik naar Louis, hij steekt hand op en telt tot 3. Bij 3 ren ik naar Harry toe en begin ik hem onder te schilderen met witte verf. Louis gaat op Zayn af. Ik vraag me af waar.......'aaaaaaaaah' Ik veeg met mijn hand de verf voor mijn ogen weg. 'Liammmm' Ik pak een emmer witte verf en ren achter hem aan. 'Louis helup' Hij draait zich om en blokkeert Liam de weg. Yeah ik heb hem. Al snel zit Liam helemaal onder de verf.
'Jongens stil' Zayn komt de gang uitgelopen. 'Als Niall zo binnen komt gelopen gooien we een emmer verf over hem heen.' Er verschijnen verschillende grijnzen op de gezichten van de jongens. Ik draag Nialls kleren al en nu moet ik ook nog een emmer verf over zijn hoofd gaan gooien, lekker dan.. Maar stiekem ben ik best benieuwd naar zijn gezicht. 'Guys jullie gooien, ik film, deal?' Iedereen knikt. Ik grijns en kijk uit het raam. 'Daar is hij' Nialls auto komt de oprit opgereden. Ik buk snel en ren snel naar een grote doos om me daarachter te verschuilen. Als ik mijn mobiel ernaast hou heb ik hem mooi inbeeld.
Ik hoor de deur open gaan en als snel vullen twee stemmen de kamer. Wacht is dat nou? 'aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah' Sophie? Ik schiet in de lach als ik haar gezicht zie. Helemaal onder de verf komt ze woedend mijn kant op gestampt. 'VERWIJDER.DAT.FILMPJE. NU!' Ik schud lachend mijn hoofd. 'Nee sorry' Woedend kijkt ze me aan en voor ik het weet is mijn wang rood. Mijn ogen worden groot. 'Jij' Ik haal mijn hand naar achter en mep keihard tegen Sophies wang aan. Ze begint te gillen en rent naar Niall toe. Boos kijkt hij me aan. WTF? Het is niet mijn schuld dat zij mij sloeg. De jongens komen naar me toe gesprint. 'Gaat het?' Ik knik. Niall staat daar maar met een bijna huilende Sophie tegen hem aangedrukt. Langzaam begin ik boos te worden. Ik loop langzaam op Niall af, de jongens die me proberen tegen te houden negerend. 'DIT IS ALLEMAAL JOUW SCHULD. ALS JIJ MIJ NOU GEWOON NIET GENEGEERD HAD UGH. IK VOND JE LEUK OKE NU BLIJ?' Ik probeer mijn tranen tegen te houden en ren naar boven. Ik draai de deur op slot en laat me snikkend op bed vallen in 1 van de logeerkamers.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'
Sorry... Ik kan echt niet fatsoenlijk schrijven dat iemand boos is. En ik had een vrolijke bui... dus dan gaat het al helemaal goed :) Maar denk je maar gewoon in dat ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg boos is ;)
Maar ik ga nu naar bed <3 Goodnight Xxxxx
Lots of Love
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
FanfictionKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~