Kaylee POV'Dus Kaylee Smith, Will you be my girlfriend?'
Ik probeer ja te zeggen maar er komt geen geluid uit mijn mond, vastgenageld aan de grond staar ik recht in Nialls prachtige ogen.
Na een paar seconden wat voelde als uren begin ontwaak ik uit mijn trance. Omdat ik niet weet hoe ik mijn gevoel nu moet verwoorden knik ik. Nialls ogen worden groot.
'Echt waar?'
Onzeker kijkt hij me aan. Nogmaals knik ik.
'Yes Niall I'll be your girlfriend.'
Er komt wat geklap vanuit de zaal terwijl ik op Niall af sprint en tot rust kom in zijn armen. Glimlachend kijkt hij me aan en veegt een plukje haar uit mijn gezicht. Daarna pakt hij mijn hand vast en lopen we de deur uit.
'Mam ik ga vanavond met Niall uiteten, is dat oké?'
Mijn moeder kijkt op van haar mobiel. Met opgetrokken wenkbrauwen kijkt ze me aan.
'Is het een afspraakje?'
Ongemakkelijk kijk ik om me heen. Is er nog een kans om te ontsnappen? De keuken is te ver weg, mijn vader is in de hal, de ramen zijn gesloten damn.. Ik ben gedoemd.
'Eh misschien' en hier komt het dan:
' Oh my god, mijn dochter heeft eindelijk een afspraakje! En dat vertel je me nu pas! Als moeder heb ik het recht op dat soort informatie!! Hup hup kom op de bank zitten en vertel me alles!'
Zuchtend loop ik naar de bank. Hier kom ik nu toch niet meer onderuit en het moest toch een keer komen als je mijn moeder een beetje kent.
'Nou? Vertel op!'
Ik zucht nogmaals en vertel haar delen van het verhaal. Natuurlijk ga ik niks vertellen over Sophie en Jason. En zo zijn er nog wat dingen..
Selena's gezicht verschijnt op mijn computerscherm.
'En? Komt die man?'
Er verschijnt een grijns op haar gezicht.
'Ja!!! Volgende week zaterdag tijdens de wedstrijd.'
Ik spring op van mijn stoel en begin aan een van mijn bekende vreugde dansjes totdat Selena mijn lachend aankijkt en ik me realiseer hoe fout dat eruit moet hebben gezien.
Snel ga ik weer zitten en richt mijn aandacht weer op het scherm.
'Ik ga met je mee!'
Ze grijnst en ik heb al zo'n idee wat ze gaat zeggen.
'Natuurlijk is het niet verboden om iemand mee te nemen.'
Heel onopvallend kijkt ze naar een foto van mij en Niall op mijn kast.
Ik grijns. 'Misschien doe ik dat wel'
Op de achtergrond hoor ik Selena's moeder iets roepen.
'Oh Kayl Dylan is er, ik moet gaan'
Mijn grijns wordt groter en ik roep nog snel 'Veel plezier gurl maar houd het stil!!'
Ze bloost en sluit snel Skype af.
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
FanfictionKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~