Ierland

96 4 0
                                    

Kaylee POV

Ik stap in mijn auto en rij naar Nialls huis. Eenmaal binnen loop ik de woonkamer in. 'Is de pizza er al?' Niall schudt zijn hoofd. 'Ze kunnen er nu ieder moment zijn.' Voordat ik kon gaan vertellen dat ze op moeten schieten omdat in sterf van de honger hoor ik de bel gaan. Ik ren naar de deur en tref daar de pizza bezorger aan.

Even later zitten we op de bank met pizza terwijl we een film kijken. Eigenlijk vind ik er niet veel aan maar Niall lijkt hem geweldig te vinden. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Mijn oogleden worden zwaar en ik besluit ze heel even te sluiten. Na een tijdje voel ik dat ik voorzichtig opgetild word. Niall loopt met mij in zijn armen de trap op en legt me in bed. Na een tijdje voel ik de dekens een stukje omhoog gaan en komt er een warm lichaam tegen me aanliggen. Niall slaat zijn arm om me heen en langzaam val ik in slaap.

Ik kijk naar de borden voor me. 'Shit Niall we moeten echt rennen nu' geen reactie.. ik kijk om me heen maar hij is nergens te bekennen. Waar is die jongen nu weer heen. Misschien ah to go? Ik loop in versnelde pas richting de blauwe letters en zie hem daar staan. Hij rekent net af en komt mijn kant oplopen. 'NIALL!' 'Wat is er?' Rustig doet hij het eten in zijn tas. 'We moeten binnen nu en een minuut inchecken' zijn ogen worden groot. 'Rennen dan!'

Hij pakt mijn hand vast en trekt me mee naar de check in. Daar aangekomen leg ik mijn koffer op de lopende band. Als ik mijn boarding pass heb gescand checkt Niall zijn koffer in en lopen we verder naar de douane.

Eindelijk plof ik op een bankje neer met een grote beker koffie in mijn hand. Onze gate wordt over een 20 minuten bekend gemaakt dus we hebben nog even de tijd. Niall staat een eindje verder op te bellen met zijn moeder. Ze komt ons op het vliegveld in Dublin op halen zodat we zelf geen vervoer hoeven te regelen. Ik een slok van mijn koffie en haal mijn mobiel uit mijn tas. 6 gemiste oproepen van mijn moeder. Oke top.

'mam wat is er?'
'We vroegen ons af voor wie we allemaal een cadeau mee moesten nemen want we willen niet dat we dadelijk iemand vergeten' ik grinnik. Gelukkig heb ik Niall en weet hij precies voor wie ik iets moet kopen en wat.
'Ik zal wel even een lijstje sturen met wie er komt en wat iedereen wil.' Ik hoor mijn moeder opgelucht adem halen.
'Dankje schat. Ik zie je overmorgen weer. Doe je de groetjes aan Niall.'
'Zal ik doen mam. Tot dan'
Ik hang op en zie dat Niall ondertussen ook klaar is met bellen. 'Ni kan jij mijn moeder een lijstje sturen met wie er komt en wat iedereen wil hebben?' Hij knikt. 'Zal ik haar zelf appen of via jou telefoon?' Ik haal mijn schouders op. '
Wat jij liever hebt.' Hij haalt zijn mobiel uit zijn zak en stuurt haar meteen een lijstje. Ik glimlach. 'Dankje'

'Schat we moeten naar gate 9' Niall staat op en pakt zijn tas van de grond. Ik kijk naar het bord en zie zoals hij al zei bij Dublin gate 9 staan. 'Oke dan let's go' Ik sta ook op en pak mijn handtas van de stoel naast me. Niall grijpt mijn hand vast en we lopen naar de gate. Natuurlijk kunnen we nog niet meteen het vliegtuig in dus ik laat me weer op een stoel vallen. Niall ploft naast me neer. Ondertussen komen er steeds meer mensen naar de gate. Een lief oud stelletje, een gezin met 2 jonge kinderen die gillend om elkaar heen springen, een meisje met een koptelefoon op, een groepje jongens met grote sporttassen. Mensen kijken is voor mij altijd een soort van tijdverdrijving geweest. Het is gewoon heerlijk om allemaal mensen voorbij te zien komen lopen en verder niet hoeft na te denken.

'Kom je?' Niall staat voor me me een ongeduldige blik. Ik knik. 'Sorry ik was even afgeleid.

'NIALL, KAYLEE!!' Ik kijk om me heen en zie Nialls moeder staan. Ze loopt naar ons toe en trekt Niall in een knuffel. Daarna geeft ze mij een kus op mijn wangen en krijg ik ook nog een knuffel.

Een uurtje later komen we bij het huis aan. Nadat we iedereen begroet hebben loop ik eigenlijk al best snel door naar onze kamer. Niet om onbeschoft te zijn, maar ik ben gewoon heel erg moe. Niall bleef nog even na kletsen met zijn familie. Nadat ik mijn pyjama aan heb getrokken en mijn tanden heb gepoetst ga  ik in Nialls oude bed liggen. Ik scrol nog even door insta en like wat foto's. Dan snap ik iedereen nog ff snel en leg mijn mobiel naast het bed. Ik doe het licht uit en sluit mijn ogen. Natuurlijk duurt het nog minstens een uur voordat ik eenmaal on slaap val, maar ik lig zo ook heerlijk.

'Milou!!!' Mijn kleine zusje komt op me afrent en springt in mijn armen. Achter haar komen mijn moeder en vader aan. 'Hey mam en pap' ik laat Milou los en geef ze beide een knuffel. 'Hey lieverd ik heb je gemist' mijn moeder geeft me een kus op mijn wang. 'Ik heb jullie ook gemist'

'Niall jongen, goed je te zien' mijn vader geeft Niall een knuffel en begint met vertellen over een voetbalwedstrijd. Mijn moeder kijkt afkeurend en trekt mijn vader bij Niall weg. 'Peter laat die jongen heel even met rust en dan kan je vanavond met hem praten' vervolgens richt ze zich tot Niall en geeft ze hem knuffel. Als iedereen elkaar heeft begroet lopen Niall en ik naar zijn auto. We moeten nog wat last minute kerstcadeautjes kopen dus besloten we dat we dat nu wel konden doen.

We stappen uit de auto en lopen het winkelcentrum in. Ik kijk om me heen. Het is hier echt gezellig. Het sneeuwt en overal lopen gezinnetjes of stelletjes nog snel wat boodschappen te doen. Naast de supermarkt is een groepje kinderen sneeuwballen naar elkaar aan het gooien. Er worden vanuit luidsprekers in de winkelstraat kerstliedjes afgespeeld en overal hangen kransen en lichtjes. 

Ik ril even en pak Nialls hand vast. Het is best koud. We lopen een juwelier in en Niall vraagt meteen naar een paar oorbellen voor zijn moeder. Ik loop voorbij de etalages. Het is hier echt duur. 'Kayl kom je heel even kijken?' Ik knik en loop op Niall en een oud vrouwtje, van wie deze zaak waarschijnlijk is, af. 'Wat vind je van deze?' Hij haalt een paar oorbellen uit het doosje. 'Mwa, ze zijn wel mooi maar ik weet niet zeker of je moeder ze wel leuk vindt.' Hij knikt. 'Ik vertrouw jou hier maar in.' Ik zie dat de vrouw even moet lachen. Niall wijst naar de andere doosjes die op tafel liggen. 

'Misschien deze?' Ik pak een doosje met een paar simpele zilveren oorbellen op en laat ze zien. 

'Hmm, zijn die niet iets te simpel?' Niall kijkt mij vragend aan. 'Ja, ik denk het wel.' 

Ik leg het doosje terug. 'Is het goed als ik even door de winkel loop, terwijl jullie verder kijken?' vraagt Niall dan. Ik knik. 

De vrouw draait zich even om en legt dan nog een paar doosjes neer. 'Deze zijn iets minder simpel dan die u net liet zijn, maar ook niet te.' Ik bekijk de oorbellen. Er zit niet echt iets leuks tussen. Twijfelend kijk ik de winkel rond. Er moet toch wel iets anders zijn? 

'Kaylee is dit niet wat?' Niall staat bij een etalage en wijst een paar oorbellen aan. Ik loop naar hem toe en knik meteen. 'Ja die zijn perfect.' Opgelucht haalt hij adem. Ik wenk de vrouw en Niall rekent af. Nadat we de vrouw bedankt hebben lopen we de winkel weer uit. 'Moesten we ook niet iets voor jouw zusje hebben?' Ik knik. 

'Ja, maar ik zou niet weten wat ik moet kopen..' Er verschijnt een grijns op Nialls gezicht. 'Ik heb misschien wel een idee' Verbaasd kijk ik hem aan. 'Wat dan?' Hij pakt mijn hand vast en trekt me mee een speelgoedwinkel in. 'Je gaat geen barbiepop kopen, hoop ik?' Hij schudt grijnzend zijn hoofd. 

We lopen de winkel door, totdat Niall opeens stopt. Ik kijk voor me en zie daar een keyboard staan. 'Een keyboard?' Hij knikt trots. 'Maar ze speelt toch helemaal geen piano? 'Ik heb haar op jullie piano horen spelen. Ze deed maar wat maar ik zag dat ze er gevoel voor had. Dus ik dacht we geven haar een keyboard en als ze het leuk vindt gaat ze op les.' Wow.. Hij heeft het helemaal uitgedacht. Wat lief. Ik grinnik en geef hem een kus. 'Dan geven we haar een keyboard, maar ik betaal hem.' Hij grijnst. Dat had hij natuurlijk al aan zien komen. 'Als jij dat graag wil prinses. 

~~~~~~~

Dit was dan eigenlijk het 2e stuk van het vorige hoofdstuk maar eigenlijk is het ook weer een beetje een nieuw hoofdstuk... idk. Kijken jullie ook Rio? Ik kijk vooral zwemmen aangezien die sport een beetje in onze familie zit. ofja bijna heeft best wel hoog gezwommen/ gewaterpolood. Ik niet :) Maar ik vind het gewoon leuk om te zien. Oh en ik moet van mijn broertje meekijken naar alle hockeywedstrijden... En eigenlijk kijk ik verder ook nog best wel veel andere sporten... Ik heb gewoon een beetje weinig te doen deze week... ach jaa sorry voor heel dit stuk. Xx 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 11, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu