.....

564 27 11
                                    

SORRYYYYYYY het spijt me echt heel erg. Ik had gister een stukje geschreven en toen ging ik leren en toen ben ik helemaal vergeten het te update. nogmaals sorry.... xxxx hope you enjoy it..... xxxxx

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'

Kaylee POV

Ik open mijn ogen en kijk om me heen. Dit is niet mijn kamer. ik draai me om en zie tot mijn schrik iemand liggen. Opeens herinner ik me de vorige avond weer. Waarschijnlijk heeft James me naar boven getild. Maar waar zou Selena dan zijn?

Ik stap uit bed en open voorzichtig de deur van James zijn kamer. Ik kijk om me heen. Aah daar is de trap. Voorzichtig loop ik de trap af. Ik loop de keuken in en tref daar Kevin aan. Hij zit op het keukeneiland terwijl hij iets op zijn telefoon doet. Volgensmij heeft hij me nog niet gezien.

Ik zet nog een stap naar voren en ga vlak voor hem staan. Mijn handen gaan langzaam naar zijn telefoon. Ik grijp hem uit zijn handen en ren de trap op. Onderweg ontwijk ik Ed die in UGhh alleen een boxer aankomt lopen. Ik kijk nog even achterom en roep. "put something on!" Ik heb geen idee welke deur van James is. Achter me hoor ik Kevin de trap op komen.

Ik doe een random deur open en loop naar binnen. Snel sluit ik de deur achter me. "KAYLEEEEE" Ik kijk om me heen. Gelukkig is dit de kamer van James. Hij slaapt nog steeds. Ik ga weer naast hem in bed liggen. Eigenlijk ben ik nog best wel moe. langzaam val ik in slaap.

James POV

Ik word wakker en kijk naar Kaylee. Ik stap voorzichtig uit bed zonder haar wakker te maken. Met mijn mobiel in mijn hand loop ik naar beneden. Alle jongens en Selena zitten al beneden. Ik loop naar de keuken. Na wat onbijt gemaakt te hebben loop ik weer naar boven. Ik zet een dienblad op mijn nachtkastje en maak Kaylee voorzichtig wakker. "Kaylee wake up, we have to go to school" Langzaam opent ze haar ogen.

Ik ga naast haar op mijn bed zitten en leg het dienblad op mijn schoot. In stilte eten we ons eten op. "Where is Selena?" Ze kijkt me vragend aan. "Downstairs." Ze knikt en staat dan op. "thanks for breakfast" Ik knik en kijk haar na terwijl ze naar de badkamer loopt.

Na een tijdje hoor ik de deur voorzichtig open gaan. "ehm James, can i borrow some clothes? Ik sta op en loop naar Kevins kamer. Daar zullen nog wel wat kleren van zijn vriendin liggen. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht als ik een setje pak uit zijn kast. Waarom heeft hij die eigenlijk meegenomen naar hier?

Kaylee POV

"thanks" Ik trek de kleren aan en loop James kamer weer in. Hij zit nog in zijn trainingsbroek op bed. Ik probeer niet te staren en zeg snel "eh James, we only have ten minutes" Hij springt overeind en rent naar de badkamer. Ik probeer mijn lach in te houden en loop grinnikend naar beneden. Gelukkig hoeven we vandaag pas om half elf op school te zijn. Ik ga naast Selena zitten en kijk naar de rest. Ze zitten allemaal verslaafd naar hun mobiel te staren.

Als Kevin opkijkt en mij ziet zitten glijden zijn ogen over mijn lichaam. "Hey, i know that clothes" ik lach "yeah,James stole them from you" Op dat moment komt James huppelend de kamer binnen huppelen. Hij tilt me op en gooit me over zijn schouder. Selena begint te lachen. James zet me neer in de auto en gaat naast me achter het stuur zitten. Ik zwaai nog naar Selena voordat James de auto start en naar school rijd.

Ik loop de klas binnnen en ga op mijn vaste plaatst naast het raam zitten. Zo kan ik goed naar buiten kijken als de les me niet intresseert wat bij geschiedenis vaak het geval is. Selena neemt naast me plaats en laat haar tas met een zucht op de grond vallen.

"Oke klas doe je boeken maar weg want we hebben een onverwachte overhoring." Wat is dit nou weer...... Dit wordt weer eens een mooie onvoldoende. Ik snap er helemaal niks van en dan denkt hij even leuk te zijn om dit te doen. Ik kijk de klas rond en zie iedereen hopeloos voor zich uit kijken. De docent deelt de blaadjes uit en ik kijk naar de vragen.

Gelukkig zie ik er een paar die ik weet. Ik schrijf snel de antwoorden op van die vragen en kijk naar de rest. het valt eigenlijk best mee. Ik weet niet wat die gast heeft gedaan maar er zijn zelfs een paar meerkeuze vragen. Degene die ik niet weet kan ik dan gewoon gokken. Ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar ik ben al na 20 minuten klaar. Gelukkig heeft hij de regel dat je na een toets meteen weg mag dus dat is handig. Dan hoef ik hier niet voor de rest van de les te blijven zitten.

Ik sta op en loop het lokaal uit. Ik voel wat ogen in mijn rugprikken en doe snel de deur achter me dicht. De gangen zijn helemaal verlaten maar vind je het gek want iedereen zit in de les. Ik kijk lachend naar de deuren. Je hoort sommige docenten gewoon hier praten. Sommige deuren staat open. Ik kijk naar binnen en zie James zitten. Verveeld kijkt hij voor zich uit. Opeens kijkt hij me aan. Blozend loop ik snel verder. "Kayl Wacht!" Ik draai me om en zie Selena aan het einde van de gang staan.

Ze loopt naar me toe en samen lopen we naar de kantine. Hierna hebben we alleen nog wiskunde. Maar er is een grote kans dat dat uitvalt. Alleen dat zeggen ze dan natuurlijk pas als we daar voor de deur staan te wachten. "Hoe gaat het nou met James?" Selena kijkt me grijnzend aan. Ik begin als een gek te blozen. "Er is helemaal niks tussen ons.." Ze trekt haar wenkrbrauw op. "tuurlijk..... ''

"heyyy girls" ik schrik me kapot als James vrolijk tegen over mij komt zitten. Selena kan alleen maar grijnzen. Als blikken konden doden lag ze nu dood op de grond. Heeft ze weer geluk..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

DON'T FORGET TO VOTE, COMMENT, FOLLOW AND SHARE XXX

Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu