Kaylee POV
Ik open mijn ogen. Ik schrik me kapot als ik opeens James naast me zie liggen met blonde haren. Ik dacht dat hij bruine haren had? Opeens herrinner ik me de vorige avond weer. Ik snap nog steeds niet waarom ze het niet gewoon hebben gezegd. Oke misschien een beetje..... Zouden ze nu nog wel naar school komen in Nederland? Ik hoop het wel want het is echt een stuk leuker nu. het was eerst ook wel leuk alleen ik was zat bij best veel vakken alleen enzo. Ik zou nu echt niet meer weten wat ik zonder Niall zou moeten. Wow ik klink als een meisje die vastgeplakt zit aan haar vriendje... ik schud de gedachte weg en probeer me zelf los te maken uit Nialls handen.
Het is echt raar om inplaats van James Niall te zeggen. Ik voel me ook wel dom.... ik zovaak filmpjes van hun gekeken, liedjes geluiserd plaatjes gezien en dat soort dingen en ik herkende ze gewoon niet. Behalve bij Ed dan...
Verbaasd kijk ik naar het meisje die naast Lotte op de bank zit. 'Hey Kaylee' Lotte kijkt me vrolijk aan. Ik bekijk het meisje. Ze heeft wild blond haar, maar het staat haar enorm goed en niet zo dat het er niet uitziet. Ze draagt een kort spijkershortje met een wit shirtje erop. Heel casual maar het staat haar super leuk! 'hey I am Fire'
Ze trekt me in een knuffel. 'I'm Kaylee' Ik zie dat haar ogen groot worden. 'Niall wasn't lying when he said you were hot. Er verschijnen blosjes op mijn wangen. Hij heeft over me gepraat! 'so Zayn is your boyfriend?' ze knikt en begint te blozen. Ze hebben het wel goed verborgen weten te houden want ik heb nergens foto's van haar en Zayn gezien. Van Louis en Lotte wel. Vandaar dat ik haar ook herkende.
'The other girls are also coming to day, you can meet them if you want?' 'I need to talk to Selena first.' Fire knikt. 'she's in the spare room.' Ik knik en loop de trap op. Welke deur zou van de logeerkamer zijn? Ik besluit maar gewoon een random deur te kiezen.
Ik sluit meteen de deur weer. Dadelijk maak ik Liam wakker ofzo. Ik open de deur rechts van Liams deur. Harry ligt op zijn bed met zijn ogen gefocust op zijn mobiel. Ik sluit de deur en open de volgende. 'Zayn?' 'yes' 'Fire is downstaires' Ik zie dat zijn ogen groot worden. Hij krijgt een grote glimlach op zijn gezicht en rent langs me de kamer uit. Lachend doe ik ook deze deur weer dicht. De volgende 2 deuren zijn allebei badkamers. Ik open weer een deur en zie dat dit Nialls kamer weer is.
Ik wil de deur weer sluiten als ik opeens 'Kaylee' hoor. Ik loop de kamer in. Niall ligt nog in bed. 'Do you forgive me?' Ik knik. En verschijnt een glimlach op zijn gezicht. 'Thank you so much' Ik ga op de rand van zijn bed zitten en voel dat hij naast me komt zitten. Hij slaat zijn armen om me heen en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
'Do you want to do something together today?' 'I have to ask Selena.' Ik kan toch niet zomaar met iemand anders iets gaan doen als wij samen op vakantie zijn... 'Niall can you tell me where the spare room is?' Hij knikt 'come with me'
Even later zitten Selena en ik samen op het bed in de logeer kamer. 'Ga vandaag iets met hem doen!' Ze begint te grijnzen. Ik rol met mijn ogen. 'Maar wat ga jij dan doen?' 'Ik kan vragen of Lotte en Fire mee gaan shoppen?' 'Oke maar als ze niet willen of kunnen gaan wij samen iets doen, deal?' Ze knikt. 'En vanaf morgen ook weer samen?' Weer knikt ze. Ik spring overeind. 'Kom! We gaan het vragen..' Ze lacht. 'Volgens mij wil er iemand naar Niall toe.' Vervelend genoeg begin ik te blozen. 'niet' Nu rolt Selena met haar ogen. 'tuurlijk meid'
'have fun!' Ik zwaai naar Fire en Selena die de andere meiden gaan ophalen en dan gaan shoppen. Niall staat achter me. 'What are we going to do?' 'I can show you London?' Ik schud mijn hoofd. 'no Selena and I already saw it. Maybe we can go to madame tussaud?' Hij lacht. 'Great idea.'
Ik wil in de rij gaan staan maar Niall pakt mijn arm vast. vragend kijk ik hem aan. dan krijg ik een glimlach op mijn gezicht. hij is natuurlijk beroemd... Stiekem lach ik als mensen ons boos aankijken. We lopen via de achter in gang naar binnen. ( er komen gewoon wat random mensen die er dan staan ik ben er geweest in London!! het was echt geweldig!!! maar dat is al weer bijna twee jaar geleden.... en volgensmij staat 1D er ook al lang niet meer maar hier gewoon nog wel .... )
Ik pak mijn mobiel uit mijn tas en maak lachend een foto van Niall met Obama. Na nog een hoop wassen beelden zie ik One direction staan. 'Ni look' HIj lacht. Waarschijnlijk heeft hij deze beelden al super vaak gezien. Het lijkt me best leuk om hier te staan. We gaan in de rij staan om op de foto te mogen.... (serieus iedereen kijkt je dan aan enzo echt vervelend.....)'can we please eat something, I'm starving....' Hij knikt. 'me too' We rijden naar het eerste restaurant die we tegen komen. 'Niall this is Niall this is super expensive!' Hij haalt zijn schouders op.
Ik sta nog een beetje gapend naar het restaurant te kijken. 'Are you coming?' Niall staat al voor de deur. Ik knik en ren snel naar hem toe.
'~~~~~~~~~~~~~~~~'
'Hoooooi....
Ik ga proberen voortaan wat vaker te update. Er blijft nog steeds elke maandag een update komen maar in het vervolg ga ik proberen 2 keer in de week te update. Het zal niet elke week lukken maar zo vaak mogelijk!!! Sorry trouwens voor het slechte einde maar ik wist niet echt meer iets om te zeggen enzo..
En Fire is er nu ook!!!!! Ze wordt gespeeld door @Lianne_Malik !!!!!!!!!!!
xxxxx Lots of Love xxxxx
DON'T FORGET TO VOTE, COMMENT, FOLLOW AND SHARE XXX
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
FanfictionKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~