Kaylee POV
Er klopt iemand op mijn deur. 'Ga weg' Er valt een stilte en ik hoor iemand de trap afgaan. Het blijft een tijdje stil maar dan komen er meerdere mensen de trap opgelopen. 'Kayl doe open please' 'nee' Ik staar naar het plafond. Wat zou Niall nou aan het doen zijn? Waarschijnlijk lachte hij me keihard uit toen ik naar boven rende. 'Kaylee please' 'Louis ga weg' Er rolt een traan over mijn wang die ik snikkend weg veeg.
Louis POV
'Ze gaat niet open doen' Liam knikt. 'Waar is Niall eigenlijk?' 'volgensmij is hij beneden.' Liam draait zich om en loopt de trap af. 'Wat ga je doen?' 'Niall halen'
Ik klop weer op de deur. 'Kaylee please' 'Louis ga weg' Ik hoor haar zachtjes snikken. 'ZAAAAAAYN' 'Ja' Hij komt de badkamer uitgelopen met zijn telefoon in zijn hand. 'kun je Selena even bellen?' Hij knikt en loopt naar zijn kamer. Liam komt de trap weer opgelopen met Harry achter hem aan. 'Hij wil niet komen' Ik knik. Lekker dan. 'Waar is Sophie eigenlijk?' 'Niall heeft haar naar huis gestuurd, ze was woedend.' Ik schiet in de lach. 'Kaylee doen nou opeeeeeeen' Ik klop weer op haar deur. Het blijft even stil maar dan hoor ik het bed kraken. Een paar seconden later zie ik het slot open gaan en verschijnt Kaylee in de deuropening. Ze heeft rode met tranen gevulde ogen en haar haar zit door de war.
Ik draai me om en ren de trap af. 'Niall waar ben je?' Ik loop de woonkamer in en zie hem zittend op de bank voor zich uitstaren. 'Jij komt nu mee naar boven.' Ik pak zijn arm vast en trek hem overeind. Vreemd genoeg stribbelt hij geeneens tegen. Ik duw hem voor me uit de trap op. Boven aangekomen kijkt iedereen ons aan. behalve Kaylee en Selena (die ondertussen is aangekomen) Kaylee ligt op bed en Selena zit naast haar. Ik wenk Selena die de kamer uitloopt en duw Niall richting Kaylee. Snel sluit ik de deur. 'Zo geregeld.'
Kaylee POV
Louis duwt Niall de kamer in. Met grote ogen staar ik naar de deur. Worden we hier nou opgesloten?
Niall POV
Dood zenuwachtig ga ik op de grond tegen de muur aan zitten. Kaylee zit op het bed en ik durf niet naast haar te gaan zitten.
Al bijna een half uur is het doodstil. Af en toe hoor je mensen aan de andere kant van de deur fluisteren of iemand de trap op of af lopen.
Zo onopvallend mogelijk kijk ik naar Kaylee. Ze ligt op bed terwijl ze met haar ogen open naar het plafond staart. Waar zou ze aandenken? Waarschijnlijk wil ze hier zo snel mogelijk weg. ik eerlijk gezegd ook.
Wat moet ik tegen haar gaan zeggen om alles wat ik heb gedaan goed te maken. Ik was dan misschien wel een enorme klootzak maar Kaylee was ook niet al te aardig.
Ik kijk weer naar haar en zie dat haar ogen zich vullen met tranen. Ik moet me inhouden om niet op haar af te rennen en haar te knuffelen en troosten. Dat lijkt me niet zo'n slimme zet aangezien ze me zowat haat.
Er rollen wat tranen over haar gezicht naar beneden en ik kan me niet meer inhouden. "Kaylee" Mijn stem klinkt zacht en zwak. ze gaat rechtop zitten en kijkt me met tranen in haar ogen aan.
"Het spijt me" Niall sukkel die je bent, kon je echt niks beters bedenken. gewoon een simpele het spijt me lost echt niks op. helemaal niks.
'Het spijt mij ook' Verbaasd valt mijn mond een beetje open. Er valt een stilte. Ik kijk naar de grond als ik zie dat Kaylee me aankijkt.
'Niall mag ik wat vragen?' Ik knik. 'Waarom deed jij het met Sophie meteen ja, nadat wij... eh hadden gezoend' Mijn ogen worden groot. Wat?
Ik kijk haar verbaasd aan. 'Hoe bedoel je?' 'Ja tuurlijk Niall ga het maar onkennen.' 'Nee Kaylee wacht zo bedoel ik het niet.'
Er rolt nog een traan over haar wang. 'Kaylee ik zweer het. Ik heb niks met Sophie gedaan.' Ze gelooft me niet. Ik zie het aan haar ogen. 'Kaylee je moet me geloven. Van wie heb je dat eigenlijk'
'Sophie' Bijna schiet ik in de lach, maar weet me nog net in te houden. Ik pak mijn mobiel 'Hier ik zal bewijzen dat ik niks met haar heb gedaan' Ik bel Sophie en zet mijn mobiel op luidspreker. 'Hey James' Ugh. Daar gaan we.
'Waarom zeg jij tegen mensen dat wij iets hebben gedaan?'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'~
'Helloooooooooooooow people..
Ik weet niks te zeggen...........
xxxxx Lots of Love
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
FanfictionKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~