Sleepover

379 20 11
                                    

Kaylee POV

Hij blijft gewoon staan! Wat is dit nou weer. teleurgesteld loop ik terug naar waar mijn team zit. Iedereen zit er een beetje verslagen bij. maar dan kijk je naar de baan naast ons waar ze helemaal los gaan omdat ze hebben gewonnen. ik loop naar Niall toe die een raar dansje doet. meteen schiet ik in de lach. Als hij mij ziet komt hij lachend naar me toe lopen. "Bijna..." ik rol mijn ogen. "ja ja goed gedaan." hij grinnikt en we lopen naar de plek om je schoenen uit te doen. ik verwissel de rood met zwart gestreepte schoenen weer voor mijn witte all stars. Als iedereen zijn schoenen heeft verwisseld lopen we het gebouw uit. 'Kunnen we wat gaan eten ik sterf!' Niall knikt instemmend. 'Zullen we dan maar even naar de McDonald's gaan?' Ik knik. We stappen in de auto. Selena en de rest van de meiden zitten in de auto van Selena's moeder. Blijkbaar wist Selena dat ze kwamen en heeft ze hun opgehaald van het vliegveld.

Na ongeveer tien minuten komen we aan bij de McDonald's. We lopen naar binnen. gelukkig is het niet zo druk. Meestal zit het echt helemaal vol, en dan die stank... Nee dan hoef ik eigenlijk al niks meer te eten.. Maar nu valt het wel mee. Als iedereen wat heeft besteld lopen we naar een grote tafel in de hoek. Ik draai me om naar Romy en we beginnen wat te kletsen.

~~~~

'Blijven jullie slapen?' Niall kijkt Selena en mij vragend aan. Ik draai me om naar Selena die haar hoofd schudt. 'Nee sorry ik heb mijn moeder beloofd om mee te gaan naar een feestje van haar werk ofzo.' Ik wil ook zeggen dat ik dan ook maar niet blijf maar Selena kijkt me grijnzend aan. Ze loopt naar me toe. 'Durf geen nee te zeggen." "Ik blijf dus hier" zeg ik maar snel tegen Niall. "Jej!!" Hij huppelt vrolijk maar boven. ik geef Selena een knuffel. "tot morgen" ze loopt de deur uit en ik hoor een auto weg rijden.

Lachend zit ik op de bank. De meiden zijn echt geweldig. We hebben besloten niet te laat gaan slapen omdat we morgen weer naar school moeten.... Jej

~~~~~~~~

Sorry het is een heel kort stukje... ik beloof dat ik morgen er nog een stukje op zal zetten!!!!! zo niet dan ehhhh weet ik veel bedenken jullie maar iets.. Ik heb alleen vandaag echt geen tijd meer.

xxxxxx

Lots of love

Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu