Kaylee POV
Ik stap op mijn fiets en kijk vrolijk om me heen. Het concert was echt geweldig!!! Maar helaas is het weekend weer voorbij en dat betekend: School...... Niemand houdt daarvan maar toch moet het.. En denken ze nog leuker te zijn en beginnen ze maandag ochtend met een blokuur wiskunde! :Yeah Beter kan toch niet!.... Ik begrijp nu al niet meer waarom ik zo vrolijk was. Maar dat van wiskunde was nog niet alles. Ik heb vandaag geen Engels! Nu zou ik heel dramatisch op de grond moeten vallen, maar dat doe ik liever niet. Ik moet nog een driekwart schooljaar en dan mag het oude ding weg! Selena en ik willen samen in London gaan studeren. Of eigenlijk ik wil in London gaan studeren. Selena zei dat ze het wel leuk zou vinden maar dat ze eerst wou kijken waar ze het beste heen kon als ze het wou mixen met sport, of in haar geval voetbal..
Dat was ik helemaal vergeten te vertellen. Ze is geselecteerd!! Vanaf nu traint ze elke zondag met het team mee en over een paar weken of iets meer dan een maand mag ze zelfs haar eerste wedstrijd mee spelen! Gister ben ik meegegaan naar haar eerste training. Ik dacht altijd dat ik wel redelijk kon voetballen maar sinds ik dit heb gezien... Ik heb wel al altijd geweten dat het haar ooit zou lukken! Al sinds ik haar ken voetbalt ze zo vaak als ze maar kan. Ik vind het ook super leuk om te doen maar niet op hoog niveau, daar ben ik ook veel te slecht voor maar alsnog... Ik word uit mijn gedachte gehaald door de bel, dat verschikkelijke ding waar iedereen een hekel aan heeft, behalve natuurlijk als je in de klas zit en de les is afgelopen. maar alsnog, die bel is zo irritant dat school nog erger lijkt. Ze hadden ook gewoon een leuk muziekje in kunnen stellen maar nee dit is natuurlijk beter. Opeens bedenk ik me iets de bel ging zojuist... SHIT! Ik gooi mijn fiets ergens neer en ren de school in. Geen tijd om mijn boeken in mijn kluisje te leggen. Ik gooi mijn jas maar ergens op de kapstok en ren de trap op. Welk lokaal? Ik gris mijn mobiel uit mijn tas en open de schoolapp. 33 Shit dat is dus helemaal boven. Ik kijk naar de tijd en zie dat ik nog een minuut heb. Dat moet toch lukken.... Maar toen dacht ik nog niet aan het feit dat mijn tas loodzwaar is.
hijgend kom ik aan bij lokaal 33. Ik trek de deur open en ren een vol lokaal binnen. 'ik be en er!' De docent kijkt mij boos aan. 'En waar kom jij zo laat vandaan?' Ik wil mijn mond open trekken om iets te zeggen als de 2de bel gaat. De docent kijkt geirriteerd naar de klok. Pech voor hem goed voor mij! Ik trek even al mijn hatelijke gedachtes tegen de bel terug. Voortaan zal ik zo denken. thank u!!! 'ga maar snel zitten Smith' Ik haast me snel naar mijn plaats naast Selena. 'Waar kwam jij vandaan?' 'Huis' 'Ja maar waarom was je zo laat?' 'Ik was gewoon aan het denken op de fiets en ben denk ik de tijd vergeten' Ze knikt. 'Dat verbaasd me niets' 'Stilte Smith of je mag je gaan melden.' Geweldig! Nu gaat hij dus heel de les op mij letten.
'En zo daar haal je dan de wortel van 196 vanaf.' (geen idee of er iets van klopt wiskunde is niet mijn ding oke.....) Ik begin braaf aan de opdrachten de blik van de docent te negeren. 'Meneer kunt u opdracht 80 misschien uitleggen.' Bedankt wie je ook mag zijn..! Ik moet het toegeven ik ben zo erg dat ik niet iedereen ken die in mijn wiskunde klas zitten. Het is niet mijn mentor klas oke! Ik ben gewoon niet goed in namen onthouden.. en al helemaal niet van mensen die altijd stil zijn en nooit straf krijgen ofzo, dan wordt hun naam ook nooit genoemd.
Bel waar blijf je! Verlangend kijk ik naar de klok. 'Kayl je weet dat we een blokuur hebben he..?' Mijn ogen worden groot. O Ja 'Hoe kunnen ze ons dit aandoen Sel dit houd ik nooit vol!' Ze knikt dramatisch 'Jaa ik weet het en dan zie je je prince charming een hele dag niet' 'preciesss, nee wacht WAT?' 'Je weet best wel wat ik bedoel..' Boos kijk ik haar aan. 'Ik vind hem helemaal niet leuk!' Grijnzend kijkt ze me aan. 'Het feit dat je jezelf nu verdedigt zegt al erg veel weet je' 'Waar heb jij het allemaal over??' 'Gaan deze twee dames ook weer aan het werk?' Voordat hij een preek kan gaan geven over hoe belangrijk wiskunde wel niet is gaan we snel verder met de opdrachten. 'Snap jij opdracht 81?' 'Dat was de laatste keer Smith ga je maar melden.' Mijn mond valt open. 'Maar..' 'ERUIT NU!' Wat heeft die gast ik deed niks. Als ik de deur achter me dicht doe hoor ik gefluister en gelach. Grappig zeg...
Als ik bij de trap ben hoor ik weer iemand schreeuwen. Even later gaat er een deur open en komt er nog iemand de gang op lopen. Ik wil net de trap aflopen als ik mijn naam hoor. Die stem! Ik draai me om. 'Ni.. eh James!' Hij komt grijnzend naar me toe lopen. 'Ik wist niet dat jij zo stout was hoor, zomaar eruit gestuurd worden.' Hij kijkt me grijnzend aan. 'Van jou had ik dit anders ook niet verwacht hoor ' Ik probeer zo snel mogelijk de trap af te lopen. Maar bij de laatste trede gaat het mis. 'WHAHAH' Niall komt lachend de trap afgelopen. 'Serieus dat was ZO grappig' Droog kijk ik hem aan. 'Fijn dat je zoveel medelijden met me hebt.' Hij negeert me gewoon en gaat door met lachen. Daar zit ik dan. Ik kan heus wel opstaan maar eigenlijk zit ik wel lekker. Ik leun tegen de onderste trede aan en kijk naar Niall die niet meer bij komt van het lachen. Ik had net een nieuw record! Vorig jaar was pas hell met die trappen. Ik ben echt te vaak onderuit gegaan. Dat ik onhandig ben mag je wel zeggen.
Eindelijk is hij uitgelachen. 'Help je me nu even overeind?' Hij schudt zijn hoofd. 'Nee' 'Please?' Oke. Wacht misschien is dit toch niet zo'n slim idee. Ik denk dat ik toch zelf maar opsta. 'Niall Nee niet alweer!' Meteen sla ik mijn hand voor mijn mond. Ik kijk om me heen. Niemand te zien. Gelukkig maar. Niall begint te lopen. 'Mijn tas' Hij kijkt naar de trap waar mijn tas nog staat. 'Hoe kan ik nou weer 3 dingen dragen?' 'Je kan mij ook gewoon neerzetten weet je?' 'Neh, dan maar zonder tassen.' 'Wat? nee' Maar hij heeft ze al ergens in een hoekje naast de trap gedropt. 'Die halen we dadelijk wel op.' En daar loop hij dan voor de tweede keer met mij op zijn schouder door de gangen. Je ziet de kinderen uit de klassen waar we voorbij lopen ons raar uitkijken. Hij trekt zich er niets vanaan en loopt meteen door naar de receptie om ons te melden.
Voor de neus van de receptie vrouw zet hij mij neer. Afkeurend kijkt ze ons aan. Wat heeft iedereen vandaag? 'En waarom zitten jullie niet in de les?' 'We zijn eruit gestuurd mevrouw' Niall kijkt me grijnzend aan. Ik rol met mijn ogen en richt mijn aandacht weer op de geweldig vrolijke receptievrouw. Not...
'Jullie mogen allebei dit formulier invullen en dan kunnen jullie wachten tot de les is afgelopen.' Ik knik en lees de eerste vraag door.
Bij welke les ben je eruit gestuurd? Wiskunde
Door wie ben je eruit gestuurd? meneer Schotenrijk
Vraag me niet hoe hij aan zijn achternaam komt want ik zou het niet weten...
Waarom ben je eruit gestuurd? Wat is dit een proefwerk ofzo? Ik vroeg aan Selena of zij een opdracht snapte.
Vind je het terecht dat je eruit bent gestuurd? Wie vindt het uberhaupt wel terecht? nee
En waarom? ik mag toch best wel hulp vragen als ik iets niet snap.
Reageerde de docent terecht en waarom wel of niet? nee hij werd helemaal boos en had al heel de les onterecht iets tegen mij.
Ik wacht tot Niall ook klaar is en we lopen dan samen naar de aula. De receptie vrouw riep ons nog na dat als we moesten na blijven we dat in een andere les te horen zouden krijgen.
~~~~~~~~~~~~
heyyyyy En dan is hier eindelijk het nieuwe stukje!! Ik heb hem zo lang mogelijk gemaakt omdat het vorige stukje redelijk kort was.
Please Vote & Comment !!!
xxxxxx
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
FanfictionKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~