Kaylee POV
Het is doodstil in het klaslokaal. De docent dacht leuk te zijn en besloot ons een onverwachte overhoring te geven. Het is dat ik nog redelijk goed ben in Engels. De enige die grijnzend voor zich uitstaart is Niall. Maar dat zou ik ook doen als ik uit Engeland ofja Ierland zou komen. Ik staar naar het papier voor me. zo moeilijk is het niet. Gelukkig maar want ik kan me niet nog een slecht punt veroorloven. Mijn ouders flipten hem laatst nog toen ik een 4 voor wiskunde haalde.
Wiskunde is niet bepaald mijn sterkste vak. Als ik de toets af heb haal ik mijn mobiel uit mijn tas en zie ik dat Niall me iets heeft gestuurd.
heyyyy xx N
haaayyy xx Kayl
Ik kijk naar Niall die naar zijn scherm staart. Hij kijkt mij grijnzend aan als hij mij ziet staren.
Kun je het zien? xx N
bijna perfect, misschien kun je je hoofd nog ietsjes optillen? xx Kayl
Hij grinnikt zachtjes als hij mijn berichtje leest en tilt zijn hoofd een stukje op.
zo beter? xx N
PERFECT! xx Kayl
Ik laat mijn mobiel weer in mijn tas vallen en loop het lokaal uit met Niall achter me aan. Voor het geval dat je nu denkt van wtf lopen zij zomaar de les uit, de bel is gegaan. Het is maar goed dat we nu uit zijn want ik houd het geen minuut langer meer uit opschool. Okay.. Misschien stel ik me een beetje aan maar so what...
( ik heb geen idee of ze met de fiets of auto naar school is gegaan maar ik houd het op auto :) )
Bij Nialls auto aangekomen dump ik mijn tas op de achterbank en laat ik me naast Niall voorin neer ploffen. 'Waaar gaan we heen?' 'Mijn huis?' Niall kijkt me vragend aan. Ik knik en kijk glimlachend voor me uit. Aangekomen bij het huis van de jongens opent Niall de deur en lopen we druk kletsend over ijsjes :) de woonkamer in. Ik zie Harry, Louis en Liam op de bank zitten. 'Hey guys' Ik word terug begroet maar een paar heys. Ik draai me om naar Niall. 'Waar is Zayn eigenlijk?'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'
Heyyyy misschien is dit een beetje gemeen maar dit is pas het 1e deel van dit hoofdstuk... Ik kan de rest eigenlijk nog niet verder schrijven.... vanwege Zayn.... :( Wat willen jullie? Aangezien Zayn uit 1D is..............................................................:(((( moet ik gewoon doorschrijven alsof hij er nog gewoon is, of in het verhaal laten voorkomen dat hij 1D verlaat. of iets anders? Please comment!!!
En wat vinden jullie van zijn beslissing? Ik snap hem wel, maar ik ga hem echt missen.. Het is nu echt raar en eigenlijk blijf ik bij one direction gewoon altijd denk aan Niall Louis Liam Harry EN Zayn..
xxx Lots of Love
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
Fiksi PenggemarKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~