Kaylee POV
Met grote ogen staar ik naar de tv. Ik verstop mijn hoofd weer een Nialls shirt. Als ik weer opkijk naar het scherm worden mijn ogen groot. Waarom zijn we deze film ook al weer aan het kijken? O ja de jongens dachten dat het wel leuk zou zijn... 'Kunnen we naar boven gaan' Fluister ik zachtjes in Nialls oor. Hij knikt. Hij pakt mijn hand en trekt me mee naar de gang. Boven gaan we op zijn bed liggen. Ik merk dat ik best moe ben. Ik sluit mijn ogen. Ik hoor Niall nog wat fluisteren en val dan in een diepe slaap.
~~
'goodmorning' Ik ga recht op zitten en kijk om me heen. Waar ben ik ook al weer? O ja Niall. Ik kijk naast me en zie Niall me schattig aankijken. Oke wacht schattig.. nee dat dacht ik dus zojuist niet. 'Kaylee hallo ben je er nog?' Ik kijk hem verward aan. 'he?... ooh ja sorry' We lopen naar beneden waar we de jongens, Fire, Danique, Romy, Jenna en Lotte zitten. Ik ga op een lege stoel naast Jenna zitten en begin zachtjes met haar te praten. Ik merk dat Niall de hele tijd mijn kant op kijkt. Als zijn blik de mijne kruist kijk ik snel blozend weg. Na dat we iets gegeten hebben kom ik erachter dat we nog maar tien minuten hebben om op school te komen. 'Niallllll' 'Ja' Heel rustig komt hij de woonkamer uitgelopen. 'Over tien minuten moeten we op school zijn.' 'shit!' Hij kijkt naar de klok en rent dan naar boven. 'schiet op!' Ik roep het hem na maar volgens mij hoort hij het al niet meer.
2 minuten later zitten we in zijn auto. 'Schiet op' Hij kijkt me grijnzend aan. Ik wil dus echt niet nog een keer zo'n stom formuliertje in gaan vullen en dan heb ik ook nog het eerste uur wiskunde. Nee dankje. 3 minuten voordat de lessen beginnen komen we aan bij de school. Ik ren de auto uit de school in. Ik weet niet meer waar ik mijn jas ergens over een kapstokje gooi bij de kluisjes en ren dan meteen de trappen op. Ik moet wel toegeven dat mijn conditie erg slecht is. Eerlijk gezecht ben ik een beetje rood als ik nog net voordat de bel gaat het wiskunde lokaal in ren. Ik plof op mijn plek naast Selena.
'Waar kom jij alweer zo laat vandaan?' 'We waren de tijd vergeten..' Ze lacht zachtjes. 'Dat was te verwachten.'
~'~~~~~~~~
Heyyyyyy
Ik heb geupdated!!! sorry die onlinekieteldood gaat niet door!!! pffffff. Het is dan wel een kort stukje maar het is iets!
xxxxx
'Lots of love Xx
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
ФанфикKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~