The truth

309 19 18
                                    

~ Enjoy:) ~

btw, OMG look at the gif!!!!!!! Niall <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Niall POV

'Waarom zeg jij tegen mensen dat wij iets hebben gedaan?'

Het is een tijdje stil. 'James ik' 'Nee Sophie hoe kon je me dit aandoen'

( OMG ik hoop dat ik elke keer dat iemand behalve de personen die weten dat James Niall is wel gewoon James heb laten zeggen. Ik zag dat ik het net ookal fout deed, het is heeeeeeeel erg verwarrend... Maar als je het fout ziet staan, zou het heeel ergg fijn zijn als je dat even wilt zeggen :) Dankjeeeeeee, en sorry voor als het fout staat..!)

Voordat ze nog kon antwoorden hang ik op. Kaylee heeft tranen in mijn ogen.

'Het spijt me Niall, ik had nooit mogen geloven wat Sophie zei.' Ik sta op en loop naar Kaylee toe. 'Het spijt mij ook, ik was een enorme eikel.' Ze grinnikt zacht. 'Daar zit wel wat in.' Ik ga naast haar op bed zitten en sla mijn arm om haar heen. Ze legt haar hoofd op mijn schouder. Zo blijven we een tijdje zitten.

'Kaylee' 'Ja'

'Zullen we iets leuks gaan doen?' 'Ja graag zelfs, maar hoe komen we hier weg.' Ik grijns en sta op. Ik open de deur die naar het balkon leidt en wenk Kaylee. 'Niall wat ga je doen..?' Haar ogen worden groot als ik het hout onder een wat bladeren vast pak. 'Rustig maar, er zit hier een ladder'

'Weten de jongens dit?' Ik schud mijn hoofd. 'Toen ik jong was had ik ook altijd een verstopte ladder naast mijn raam zodat ik als ik huisarrest ofzo had toch weg kon glippen.' Kaylee lacht. Ze kijkt naar mijn balkon die ook bij deze ladder uitkomt. Wat ben ik blij dat we in deze kamer opgesloten zijn.

'Laten we snel gaan, voordat ze merken dat we weg zijn.' Ik klim snel naar beneden en ga onder aan de ladder staan. 'Oke ene voet over de rand. Ja goed zo! Pak nu de houten balk vast.' Ze voelt met haar hand in de bladeren en schudt haar hoofd. 'Er is geen houten balk hier.' Ik schiet in de lach. 'iets omhoog met je hand, ja goedzo heb je hem?' Ze knikt en grijpt met haar hand de balk vast. 'En je andere hand. En dan je andere been. Je hebt het gehaald.' Ze knikt blij. 'Laten we gaan'

Louis POV

Zouden ze het al goedgemaakt hebben? Of zouden ze elkaar nu helemaal onder aan het schelden zijn.? Nieuwschierig loop ik de trap op en druk ik mijn oor tegen de deur. Stilte. 'Zaaaaayn, Haaaaaaarry, Liaaaaaaam, Seleeeeeeeeeeena' Al snel komen de drie jongens achter elkaar de trap opgerend. Selena loopt grinnikend achter ze aan. 'Jullie hoofden toen Louis begon te schreeuwen.'

'Vinden jullie het ook niet verdacht stil?' Selena knikt. 'Kaylee had al lang geflipt moeten hebben.' 'En Niall had al lang tegen de deur aan moeten staan bonken.' Ik staar naar de dichte deur. 'Wie heeft de sleutel?' Liam loopt naar de deur en opent hem 'ik' Snel duwt Harry de deur verder lopen en we stormen met zijn vijven naar binnen. Mijn mond valt open als we een lege kamer aantreffen. De deur die naar het balkon leidt staat wagenwijd open. 'Ze moeten via het balkon zijn gegaan' Selena loopt het balkon op en kijkt onderzoekend om zich heen. 'Hoe the fuck zijn ze hier vanaf gekomen, het is best hoog.' Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee'

Kaylee POV

(Thxxx crazyninaxxx dat je me er ff aan herinnerde dat het in het openbaar ook James was XXX)

'Serieus James gaan we schaatsen?' Hij knikt grijzend. 'Probeer niet te vaak te vallen he' zegt hij plagend. Ik schiet in de lach. 'James ik kom uit Nederland... Schaatsen is daar nogal zeg maar GROOT' De grijns verdwijnt van zijn gezicht. 'Awh had jametje dat niet verwacht' Ik geef hem knuffel met een grote grijns op mijn gezicht.

'Kom je nog' Snel schaatst ik bij Niall vandaan. Hij komt me grijnzend achter na, maar telkens als hij bijna bij me is, schaats ik weer weg. Nialls gezicht is echt priceless. Ik kijk een tijdje voor me uit terwijl ik niet doorheb dat Niall steeds dichterbij komt. Voordat ik weg kan schaatsen voel ik twee armen om mijn middel. 'James kijk uit!' Ik voel dat we ons everwicht verliezen en dan liggen we op de grond. Lachend ga ik op mijn kont zitten.

Niall staat op en trekt me overeind. Zijn ogen twinkelen en hij heeft lichte blosjes op zijn wangen. Ik voel dat ik rood word. Hij trekt me iets dichter naar hem toe en veegt een plukje haar uit mijn gezicht. Langzaam komt hij dichterbij, ik begin vanzelf te glimlachen en dan voel ik zijn lippen op de mijne. Ik sla mijn armen om zijn nek. Als ik terug trek fluisterd hij zachtjes, 'Kaylee Smith I love you'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oke geef toe, het was voorspelbaar dat ik hier zou gaan stoppen. :) Maar ach life goes on. Voor de mensjes die het eerste dik gedrukte stukje, na twee zinnen tekst ofzo niet hebben gelezen en dit idk why wel lezen... Waarschijnlijk niet, ik sla dit ook vaak over dus voel je niet schuldig. Serieus ik snap dat je je schuldig zou voelen maar dat hoeft niet hoor, totaal niet nodig :) Please laat het even weten, hoe dan ook als ik ergens Niall heb gezegd als die persoon eigenlijk niet wist dat James Niall is. Het is zelfs moeilijk om die zin te schrijven:/ Ik raak helemaal in de war telkens of ik let er gewoon niet op... Alvast heeeeeeel erg bedankt !

XXXxxxXXX Lots Of Love

Lottuhh

Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu