Morgen is het vakantie!! Dit jaar is best snel gegaan. Ik ben ook erg vaak met Selena bij de jongens geweest. James en ik zijn steeds closer geworden. Alleen opeens zijn ze dan weg. Ze zeggen er eerst niks over en dan zijn ze 2 weken weg of soms wel een maand! en dan komen ze terug en dan doen ze alsof er niks aan de hand is. Maar wat denken ze zelf? Ik kom op school en opeens zijn ze er niet... Elke keer hebben ze wel weer een of ander rare smoes. Ik geloof er niks van.
"Kayleeeeeee" Ik draai me om. Selena komt aan gerent met 2 papiertjes in haar hand. Nieuwschierig probeer ik te kijken wat er op de papiertjes staat. Snel doet ze ze achter haar rug. "ahh doe niet zo flauw" Grinnikend kijkt ze me aan. "Vertel nou maar gewoon wat er op staat" Lachend geeft ze een van de papiertjes aan mij. OMG
"Dankjeeeeeeee" Ik vlieg Selena om de hals. Blij kijk ik naar het vliegticket in mijn hand. We gaan in de vakantie 2 weken naar Londen!
Ik geef James een knuffel. "happy holidays!" Hij zwaait me nog na als ik en Sel de auto instappen en naar het vliegveld rijden.
We lopen het vliegtuig uit vliegtuig uit. Ik kijk om me heen. "Waar moeten we heen?" Ze wijst naar rechts. "Weet je, ik loop wel achter jou aan."
We komen aan in ons hotel. Uitgeput laat ik me op het bed vallen. Ik pak mijn mobiel en zie dat het al 11 uur is. "Sel?" "ja" "Ik ga slapen" "Oke truste'' Ik zie dat ze de badkamer in loopt. Ik trek mijn pyjama aan en ga in bed liggen. Het duurt niet lang of mijn ogen vallen dicht en ik val in een diepe slaap.
"KAYLEEEEEEE OPSTAAAAAN" 'nog eventjes" mompel ik chagerijnig. "neeee" Ik schrik me kapot als ze opeens op mijn bed begint te springen.
Ik open mijn ogen en kijk de kamer in. "Ik kom al" Ik gooi de dekens van me af en een koude lucht komt me tegemoet. Snel spring ik uit het bed en ren ik naar de badkamer. Na een douche genomen te hebben trek ik was kleren aan en loop ik naar Kaylee toe die op mijn bed een spelletje doet op haar mobiel. "Ik ben klaar"
Ze staat op en we lopen naar de lift. "Ik denk dat ik de trap neem" Ik wijs naar de best kleine lift die verschijnt. "Wedden dat ik dan toch eerder beneden ben" grinnikt ze. Meteen sprint ik naar de trap. Ik kom uitgeput beneden aan. Selena zit grijnzend op een bankje in de lobby. "Jaa dat is oneerlijk ik wist niet dat het zoveel trappen waren"
We lopen naar de eetzaal. Grijnzend kijk ik naar het ontbijtbuffet. Ik sterf van de honger.
Met een volle maag lopen we weer naar boven. Ik besluit deze keer toch maar de lift te nemen aangezien ik best veel heb gegeten. Eenmaal boven aangekomen pak ik mijn tas en ga ik op mijn bed zitten. "Ben je al klaar??' ongeduldig staar ik Sel aan. Ze knikt. We lopen weer naar beneden. "Je weet het he, ik volg jou'' alweer knikt ze. We lopen naar de metro en stappen in. We hebben besloten om vandaag wat dingen te gaan bezoeken. We stappen uit de metro en lopen de straat op.
~~~~~'
We lopen terug naar ons hotel. We hebben net gegeten bij een schattig restaurantje en ik ben echt dood op. Eenmaal in onze kamer ga ik na gedoucht te hebben ga ik net zoals de vorige dag meteen in bed liggen. Moe sluit ik mijn ogen. "goodnight" "truste" Zowel ik als Selena val meteen in slaap.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
heel even een kort stukje xxx
Er komt in de loop van de week nog een stukje op hoop ik omdat dit stukje zo kort is. Ik ga alleen in de vakantie op vakantie. dus dan heb ik waarschijnlijk geen wifi. Maar hopelijk vinden jullie het leuk. xxx
PLEASE VOTE COMMENT SHARE AND FOLLOW
XXXX
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
FanfictionKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~