Diploma uitreiking

192 12 13
                                    




Kaylee POV

'Kaylee schat, Roos en Selena zijn hier!' Ik sprint de trap af en ren naar Selena toe. 'Hierna zijn we officieel van school af!!!!!' Springend dansen we door de kamer totdat mijn vader roept dat we gaan. Selena huppelt vrolijk de trap af. Ik wil haar net achterna lopen als ik haar opeens een rare beweging zie maken en naar beneden rolt. Je kent misschien wel die films waarin mensen van de trap rollen.. Zo zag dit er dus uit. Ik schiet in de lach en laat me achterover op de grond vallen. Selena ligt onder aan de trap en kreunt. Nog harder lachend rol ik over het tapijt. 'Kaylee' tussen het lachen door roep ik onverstaanbaar dat ik eraan kom. Mijn moeder trekt Selena met haar hoofd schuddend overeind en  loopt vervolgens naar de auto. Selena kijkt mij grinnikend aan en we schieten samen weer in de lach. 'Kaylee en Selena kom nu onmiddellijk hier' Ik zie dat mijn vader het echt meent dus snel sprint ik de trap af. 'Op naar school!'

Selena en ik lopen de zaal in terwijl mijn ouders en Roos alvast een plekje zijn gaan zoeken. 'Ik ga even wat drinken halen, wil jij ook wat?' Ik wil Selena vragend aankijken maar als ik me omdraai is er naast me een lege plek. Er verschijnt een blos op mijn wangen. Hopelijk heeft niemand me dat horen vragen. Ongemakkelijk loop ik verder de zaal in. Oh ja wacht ik ga toch maar even wat te drinken halen. Aan de andere kant van de zaal staat een tafeltje met verschillende drankjes. 'Hey Kaylee' Geschrokken draai ik me om. 'Oh hey Willem' Ik glimlach naar hem en loop dan snel door. Als hij eenmaal aan het praten is stopt hij ook niet meer, en daar heb ik nu niet zo'n zin in.  Ik pak een glaasje cola van de tafel en mijn ogen vallen op Harry's krullen. 'Heyyyy Ed' 'Hey Kayleeeee' Ik grinnik. Naast Harry staat Liam. Ik vraag me af waar Louis en Niall zijn. 'Kayl' 'Ja?' 'We gaan ons dadelijk bekend maken.' Ik kijk hem aan, wat bedoeld hij daar nu mee? Oh wacht! 'Je bedoeld bekend maken met hey ik ben niet Ed..?' Hij knikt. Mijn ogen worden groot. 'Vond de directeur dat goed? Hij knikt. OMG dat gaat sowieso niet goed. Al die meiden flippen uit en Sophie... Oke haar reactie wil ik eigenlijk best wel graag zien. Waarschijnlijk gaat ze iedereen vertellen hoe close ze met de jongens was en dat soort dingen. Ik glimlach bij de gedachte. Liam kijkt me bezorgd aan. 'Waarom glimlach je nu?' Ik grinnik.  'Niks bijzonders.. oh en succes dadelijk!!' Hij knikt. 'Oh hebben jullie Selena trouwens gezien, ze was net opeens weg? En volgens mij gaat het beginnen.' Liam schudt zijn hoofd 'ah jammer maar oke tot zo!!'

Niall POV

'Lou ik weet niet of ik dit wel durf.' 'Tuurlijk durf je het wel, wat is dit vergeleken met al die optredens die je heel het jaar door doet.' probeert hij me gerust te stellen. 'Maar dit is anders, wat nou als...' 'Dat gaat toch niet gebeuren.' Ik knik, nog niet honderd procent gerustgesteld. Waarom ben ik zo zenuwachtig, ugh! Uit frustratie haal ik mijn hand door mijn haar. Ik kan dit!

Kaylee POV

Zenuwachtig sta ik aan de zijkant van het podium. De rector gaat ons dadelijk een voor een of noemen om ons diploma op te halen. Zucht... Hopelijk gaat er niks mis. Ik bedoel maar stel je voor dat je dadelijk je diploma aanneemt en dan valt. Of misschien duw ik wel per ongeluk een microfoon om. Je weet maar nooit. 'Heb je Niall en Louis al gezien?' Fluistert Selena die ondertussen weer naast mij staat. Ik schud mijn hoofd. 'Harry en Liam waren ze ook al kwijt.' Ze kijkt even hun richting op en zegt dan. 'Sophie is er wel.' Ik knik 'Volgens mij is ze Niall ook aan het zoeken.' Ik kijk naar Sophie en zie haar onrustig om zich heen kijken. Haar 'vriendinnen' staan verloren naast haar. Lachend richten Selena en ik ons weer op de rector die een speech aan het houden is. 'Volgens mij heeft hij deze speech elk jaar.' Selena knikt. 'inderdaad.'

Ik kijk Selena na als ze het podium oploopt om haar diploma te halen. Ik heb geen idee wie er na haar komt aangezien ze het niet op alfabetische volgorde doen. 'Rick Van Velthuizen' Mijn ogen glijden over de mensen die in de zaal zitten. Mijn ouders en Selena's moeder zitten helemaal aan de linkerkant vooraan. Waarom zijn ze vooraan gaan zitten? 'Kaylee Smith' Oh shit dat ben ik. Ongemakkelijk loop ik het trappetje aan de zijkant van het podium op. De rector staat  in het midden van het podium met mijn diploma in zijn hand. Oke relaxt je pakt nu je diploma aan, bedankt hem en loopt rustig weer van het podium af. En dus neem ik mijn diploma aan. 'Goed gedaan Kaylee en gefeliciteerd' fluistert de rector. Ik trek een wenkbrauw op, dat klinkt lekker gemeend. Aangezien er niks uit mijn mond komt glimlach ik maar naar hem en loop ik zo snel als het kan het podium af. Selena staat tegen de muur aangeleund en kijkt mij glimlachend aan. 'We zijn geslaagd!!!!!' 'I knowww'

'Oh Kaylee kijk daar is Niall.' Ik draai me om en zie Niall met Louis achter hem aan binnenglippen. Hij kijkt niet echt vrolijk wat me verbaasd. Meestal staat er eigenlijk altijd een glimlach op zijn gezicht. Ik kijk hem na totdat hij bij Harry en Liam is aangekomen. Ze beginnen meteen te fluisteren. Waar zouden ze het over hebben? Mijn gedachtes worden onderbroken door Dylan die op ons af komt gelopen. Ik rol mijn ogen als Selena me vragend aankijkt. 'Geen baby's'  waarschuw ik haar nog maar snel voordat ze de deur uitglippen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'''

sHeyyyy

Sorry voor het niet zo'n goed stukje...

Ik wist niet zo goed wat ik moest schrijven maar oke..

Alvast een fijne kerst!!!!!!

xxxxxx


Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu