Heyyyy Please lees allemaal het boek when i fall in love van geekgirl_x het gaat niet over One direction maar het is wel echt een super leuk boek!!!
veel plezier met lezen!
~~~~~~~~~~~~~~
Kaylee POV
Ik kijk uit het raam naar buiten. Er dwarrelen wat sneeuwvlokken uit de lucht. Het ziet er best mooi uit. Heel de straat ligt onder de sneeuw en ook op de planten en de huizen ligt een laagje sneeuw. Af en toe komen er wat jonge kinderen voorbij lopen met een dikke winterjas en een sjaal, muts en handschoenen. Ik vind het nu misschien wel prachtig om te zien maar als je er door heen moet fietsen. Nee dankje. Dan heb ik toch liever de zomer, zon, zee, strand, zwembad, knappe jongens......
Ik kijk weer naar het bord. De docent legt iets uit over de franse revolutie. Dat is het enige wat ik heb onthouden van de, ik kijk naar de klok, 40 minuten dat we in deze les zitten. Ik kijk weer uit het raam. Er loopt een groepje jongens voorbij. Ik schiet zachtjes in de lach. Een van de jongens zit op de rug van een andere jongen sneeuwballen naar iedereen te werpen. Telkens als de sneeuw op is glijd hij met zijn hand over een struik heen waardoor hij weer wat sneeuw heeft. 1 van de jongens draait zich om en kijkt ons klaslokaal binnen. Opeens kruisen onze ogen........ JAMES!
Samen met Selena zit ik in de aula. Vanuit mijn ooghoeken zie ik James met zijn vrienden zitten.
'Sel is het goed als ik heel even naar James ga?' Ze knikt. 'Fietsen we wel samen?' Vragend kijkt ze me aan. 'Ja tuurlijk, je denkt toch niet dat ik alleen ga fietsen.' Ze grinnikt en loopt dan naar een meisje uit onze klas."Where were you this week?" Ik kijk James vragend aan. Hij kijkt om zich heen zoekend naar woorden. "I was with my mother. She was sick and could not take care of herself." Waarom weet ik niet, maar ik geloof er niks van. Toch besluit ik niks te zeggen. Dadelijk wordt hij boos ofzo en ik ken hem nog niet lang maar ik wil hem zeker niet kwijt.
Samen met Selena fiets ik naar huis. "Waar denk jij dat James deze 2 weken is geweest?" Ze haalt haar schouders op. 'wat vertelde hij ook al weer?" "over zijn moeder" "Dat geloof ik dus niet" Ik knik instemmend. Thuis aangekomen lopen we naar mijn kamer. "Gaan wij dit jaar niet ergens heen met school?" vraag Selena opeens. "Volgensmij wel." Ze knikt "Ik wil naar London!" Nu knik ik instemmend Normaal zou ik mee gaan flippen maar ik ben niet echt in de stemming. Selena in tegendeel is vrolijk met mijn bureau stoel rondjes aan het draaien. Ik kijk haar na maar al snel word ik er duizelig van.
"James" fluister ik. We zitten bij Engels en ik snap er helemaal niks van. "snap jij het?" Hij knikt en lacht dan om mijn hopeloze gezicht. De docent kijkt ons geirriteerd aan. Waarom zou hij dat doen? Het is niet dat we hard praten ofzo.
"Komen jij en Selena vanavond naar ons huis? " James kijkt mij vragend aan. "waarom?" Hij haalt zijn schouders op. "Dat is gezellig" "Als Selena wil komen we" Stiekem wil ik eigenlijk heel graag maar dat moet ik natuurlijk niet laten merken. Dadelijk gaat hij me nog raar vinden.... Mijn ogen glijden over de menigte in de aula. Aah daar staat ze. Ik tik op Selena's schouder die met een groepje jongens aan het praten is. "Wat" Ik weet dat ze me nu haat want 1 van die jongens vind ze leuk. Ook al geeft ze het niet toe. "Ga je vanavond mee naar James?" 'Okeee" Wow opeens helemaal vrolijk. Ik fluister nog wat in haar oor over die jongen die trouwens Dylan heet en loop dan terug naar James. "We komen" Hij kijkt me blij aan. Ik lach naar hem en loop dan naar mijn volgende les. Wiskunde.........
De docent komt de klas inlopen. Het is een best oude man met een wandelstok. Als ik de verhalen moet geloven slaat hij daar kinderen mee. Laten we hopen dat het echt VERHALEN waren want anders weet ik niet of ik dit jaar nog naar wiskunde ga.... Mijn ogen glijden over de sommen in mijn boek. En ze verwachten dat we dit snappen..... Ik kijk de klas rond, iedereen op een paar mensjes na staren net zo hulpeloos voor zich uit.
"KAYLEEEEE SCHIET NOU EENS OP!!!!!!!!!" Ik loop rondjes door het huis. "WACHT NOG HEEL EVEN IK BEN BIJNA KLAAR" Urhg dat roept ze al tien minuten. "KAYLEEEE" "JAAA IK KOM AL" Meteen hoor ik wat gebonk op de trap en uiteindelijk staat ze dan naast me. "eindelijk...." zucht ik. Ze rolt haar ogen en samen fietsen we naar James.
" Fuck " scheld ik zacht. Selena schiet in de lach. "Het is zeker niet de eerste keer dat jij hier verdwaald." "Nee....." Toch komen we na een half uur aan bij James zijn huis. Blij spring ik van mijn fiets af. Ik ren naar de voordeur en druk op de bel. Met een grijns hou ik hem ingedrukt. Je hoort buiten de bel door het huis gaan.
De deur gaat open en Ed's hoofd verschijnt in de deuropening. "ofcourse, who else...." Hij rolt met zijn ogen en ik sta grinnikend naast Selena. We lopen naar binnen en ik zie de rest waaronder James op de bank zitten. Ik neem een aanloopje en beland perfect tussen James en Kevin in. Selena lacht. Dit doe ik natuurlijk ook niet vaker hoor!!!
"Dusss wat gaan we doen?" Verwachtings vol kijk ik James aan. Ik schrik me dan ook kapot als Kevin opeens op springt en roept "MOVIE NIGHTT!!!" eigenlijk heb ik daar best wel zin in. Selena grijnst en zegt dan "maar ik kies de film" Ik lach meteen weet ik welke film ze gaat kiezen. Ik lach. Waarschijnlijk hebben de jongens dadelijk niet meer zoveel zin in movienight. Ze gaat naar het programma op de tv waar je films kan kiezen en zoekt this is us. Als ze hem heeft gevonden gaat ze in de stoel zitten en tevreden kijkt ze naar de tv.
"AAAAAAAAH" Met grote ogen verschuil ik mijn gezicht in James zijn shirt. Na this is us wouden de jongens een film kiezen en Luke dacht zo aardig te zijn om een horror film te kiezen. Opeens schiet Selena in de lach. Het is zo gemeen maar zij kan tegen horror films. James slaat zijn arm om me heen. Mijn huid tintelt als hij me aanraakt. Ik sluit mijn ogen en langzaam val ik in slaap.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hoooi
Het is weer maandag...... jej......
Hopelijk vinden jullie het stukje leuk.... xxxxxxx
DON'T FORGET TO VOTE, COMMENT FOLLOW AND SHARE!!!
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
FanfictionKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~