A random day...

293 19 9
                                    

Kaylee POV

Er gaan weken voorbij en tussen mij en Niall gaat het niet beter dan het was.  Integenstelling tot met Selena. Ze heeft het me gelukkig vergeven net zoals de rest van de boys, behalve.. ja Niall. hij is echt veranderd in deze paar weken. Ook gaat hij bijna niet meer met de jongens om. De enige die hij  nog ziet is Sophie. Volgens haar hebben ze iets maar Niall heeft het nooit bevestigd. Ook weet ze niet dat hij Niall is. ik hoor haar nog altijd James tegen hem zeggen. Oke ik moet toegeven, soms luister ik hun gesprekken af. Het gaat gelukkig nooit over mij. Wat ik hoor dan. Van Jason heb ook niks meer gehoord. Niet dat ik dat erg vind. Elke keer als ik hem zie walg ik vanmezelf. Hoe heb ik hem ooit 'leuk'  kunnen vinden.

'mevrouw Smith' 'Ja' ik kijk op en zie de docent me geïrriteerd aan staren. (Waarom heb ik Smith als achternaam gekozen :0 ? Die naam gebruikt iedereen serieus....) 'Sorry mevrouw ik' Op dat moment gaat net de bel. Ik krijg nog een boze blik waarna de docent snel het lokaal verlaat. Die zal wel gezellig gaan roken. Dat doet ze echt vaak. Als wij dan aan het werken zijn loopt zij naar buiten en kunnen we haar uit het raam zien staan roken. Vervolgens komt ze weer terug en stinkt heel de klas naar rook. 'Kayl' Selena kijkt me vragend aan en ik zie dat de klas al helemaal leeg is. Ik sta langzaam op en slenter achter Selena aan naar de deur.

'hey guys' Ik krijg een paar hey's terug en laat me op een bankje vallen. 'Zullen we naar school naar Starbucks?' Ik knik. 'Ik kan wel wat koffie gebruiken.' Zayn knikt. 'Ik ook'

 Als de bel gaat loop ik snel naar Engels. Ik zie Niall al zitten. Snel laat ik me naast hem op mijn stoel vallen. Misschien moet ik iets tegen hem zeggen. Ik draai me om maar bedenk me dan. Nee, dadelijk flipt hij hem hier. Ik kijk weer de andere kant op. Hopelijk is deze les snel voorbij.

Ik loop met een beker koffie in mijn hand naar de tafel waar Harry, Zayn, Liam, Louis en Selena al aan zitten. Ze zitten voorover gebogen en ik kan net niet horen wat ze zeggen. Ik ga naast Liam zitten en meteen valt er een stilte. Dus het ging over mij. Gezellig. Ik besluit er maar niks over te zeggen en begin maar over iets anders. 'dussss gala over 2 weken'

'Met wie ga je?' Harry kijkt me vragend aan. Daar had ik nog helemaal niet aangedacht. Lekker dan, kom ik daar aan met mijn ontzichtbare vriend zeker. Niall en ik hadden ons voorgenomen om samen te gaan, wel gewoon als vrienden maar wel samen. Dat gaat nu ook al niet door dus met wie ga ik?

'Ik heb geen idee' Hij werpt Selena een blije blik. Waar gaat dit over?

Niall POV

Met een zucht sla ik de deur achter me dicht. Sophie is in 1 woord vreselijk sinds na de vakantie denkt ze opeens dat wij iets hebben. Ik hoorde laatst zelfs dat ze rond aan het vertellen was dat wij het hadden gedaan. Hoe komt ze daarop. Misschien is het ook wel een beetje mijn eigen schuld. Ik was zo boos op Kaylee omdat ze me volledig negeerde dat ik Sophie heb gezoent voor haar ogen. Eigenlijk hoopte ik dat ze jaloers zou worden maar het is niet echt gelukt. Ze lijkt niks om me te geven.

Ik trek mijn fiets overeind die in de bosjes is gevallen en fiets langzaam richting huis. Hopelijk slapen de boys al want ik heb geen zin in vragen. Ik ben de laatste paar weken niet echt aardig tegen ze geweest. Hopelijk kunnen ze me dat vergeven.

Ik begin wat harder te trappen. De wind wordt steeds harder. Als ik mijn straat in rijd begin ik nog harder te trappen. Volgensmij gaat het stormen. Snel zet ik mijn fiets in de garage en ren ik naar de voordeur. Ik hoor gelach uit de woonkamer komen. Het klinkt niet echt als 1 van de boys. Het klinkt eerder als... Kaylee!

Kaylee POV

Ik schiet in de lach om een vreselijke grap van Liam. Mensen moeten zulk soort slechte grappen verbieden. Je gaat er nameljk genânt van lachen en je krijgt er buikpijn van. Dat doet me denken aan kinderen voor kinderen. Mijn zusje is daar verslaafd aan. Volgensmij heeft ze daar duizenden cd's van. Laatst begon ze bij het eten uitgebreidt te vertellen over een vriendin die zich in ging schrijven en je raadt het al. Nu wil ze ook. Stel je voor, dadelijk moet ik naar kinderen voor kinderen concerten of hoe je dat kan noemen omdat mijn zusje meezingt met heel die groep kinderen. (Bestaat dat uberhaupt nog..... Het kwam opeens in me op dus ik dacht waarom niet....)

Ik hoor de deurbel gaan en stop met lachen. Zou dat hem zijn? Waarschijnlijk wel, wie anders? 'Kun jij even open doen Kayl' Louis kijkt me smekend aan. Ik sta langzaam op en loop naar de deur. Hopelijk is het niet wie ik denk dat het is.

Ik open de deur en sta oog in oog met de jongen die mij sinds kort haat.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Derde stukje deze week!!!!!!! Yah

Maar niet verwachten dat ik elke week zovaak ga update want deze week had ik toevallig tijd. Dat is ook al langgeleden... Ikweet echt geen titel voor dit hoofdstuk.. Het is ook redelijk saai en er gebeurd niet veel in dus ik noem het maar gewoon: 'a random day ...' FIJN WEEKEND IEDEREEN!!!!!!

Lots of Love XxX

Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu