Kaylee POV
Voor de laatste keer van mijn leven stap ik het schoolplein op. Ik kan nog niet geloven dat vandaag echt de laatste schooldag is. Het voelt aan de ene kant als een normale schooldag, maar er blijft in je achterhoofd spoken dat dit echt de laatste keer is. 'Kaylee kom je nog?' Ik merk nu dat ik stil stond en naar het vertrouwde schoolgebouw staarde. 'yupp' Ik loop achter Selena aan naar binnen en merk dat ik niet de enige ben die zich realiseert dat we na vandaag hier bijna niet meer komen. Natuurlijk is dat niks slechts want school blijft school maar het is wel raar.
Ik laat me op mijn vertrouwde plaats voorin bij engels neervallen. Niall is er nog niet dus staar ik uit het raam. De docent is ondertussen in het lokaal en slaat de deur met een klap achter zich dicht. Goed humeur zo te zien. Hij start zijn computer op en begint door het lokaal te ijsberen. Ik staar naar de lege plek naast mij. Precies op dat moment vliegt de deur met een klap open gevolgd door de bel. 'Voortaan normaal binnenkomen graag' Niall knikt braaf en laat zich naast mij neerzakken. 'Laatste lesje engels samen' fluistert hij zachtjes. 'James het is dan wel jullie laatste dag, maar nakomen kan nog steeds' Ik zie dat Niall meteen recht gaat zitten en naar het bord staart. Ik scheur een stukje uit mijn schrift. Hij gaat ons gewoon missen volgend jaar
Dan is het al pauze. Selena en ik gaan aan een tafel zitten en ik kijk de kantine rond. Ik zie Harry's krullen onze kant op komen. Achter hem lopen Louis, Niall en Liam. Ze komen bij ons aan tafel zitten. Ik zie dat Sophie ook onze kant op komt. What is happening? Oh ja wacht, die gaat natuurlijk naar Niall. En ja, nadat ze ons met een afkeurende blik aan heeft gekeken gaat ze net iets te dicht naast Niall zitten. Hij rolt met zijn ogen en draait zich om naar Selena. 'Wanneer was de diploma uitreiking ook alweer?' 'Volgens mij komende maandag?' Ze kijkt mij vragend aan. Ik knik. 'Ja maandag'
En dan heb je nog maar vijf minuten voordat je voor altijd van school af bent. Ik kijk nog een keer de klas rond. Ik had niet verwacht dat ik dit zou zeggen maar ik ga het missen. De vervelende leraren met hun afschuwelijk slechte grappen, de totaal niet knappe jongens (behalve Niall dan natuurlijk maar die is eigenlijk redelijk nieuw of ja vind ik dus hij telt niet, net zoals de ander boys..) en zelfs de enorm neppe meisjes zoals Sophie, zelfs Sophie met haar voortdurende slijmende en neppe gedrag. Selena tikt me aan. 'nog een minuut!' Ik glimlach 'vanavond sleepover bij mij, alleen wij twee zoals vroeger?' Ze knikt 'Ik haal ijs, jij films?' 'Yupp' en dan gaat de bel. We springen overeind en roepen nog fijne vakantie naar de docent. Ach we zijn toch zo aardig...
Als we buiten staan zie ik dat de jongens op ons wachten. 'Wat is er?' 'Gaan jullie mee naar Starbucks?' Selena kijkt mij smekend aan. 'Tuurlijk!' We pakken onze fietsen en rijden naar de stad. Ondertussen hoor ik Selena uit over Dylan. Blijkbaar hebben ze nu twee weken. Wat voor slechte vriendin ben ik dat ik dat niet heb gemerkt. Ik bedoel maar als ze het nu over hem heeft straalt ze helemaal. Als we eenmaal bij Starbucks zijn aangekomen gaan we aan ons vaste tafeltje zitten. 'Wat gaan jullie eigenlijk doen volgend jaar?' Liam kijkt ons vragend aan. Ik grinnik, dit weet namelijk nog niemand. 'Ik hoop eigenlijk iets te kunnen doen met het voetbal' Selena kijkt naar de jongens, ze is hier best onzeker over ook al kan ze geweldig voetballen. 'Dat moet je echt doen, je bent super goed!' Harry begint enthousiast te vertellen over de wedstrijd die hij van haar had gezien. Er verschijnt een glimlach op Selena's gezicht. 'Zie je wel, ik ben niet de enige die het ziet' Maar dan richt Liam zich op mij, 'En jij Kaylee?' 'Ik ga studeren' Selena's ogen worden groot. 'Je bent aangenomen?' Ik knik en ze springt op. 'DAT IS GEWELDIG' 'Wacht wat is geweldig?' Louis kijkt ons vragend aan. 'Kaylee gaat naar London!!!' Ik zie een glimlach op Niall gezicht verschijnen. 'Echt?' Ik knik glimlachend. 'Ik kreeg gisteren een mailtje.' Hij sprint ook overeind en omhelst me. Ik zie wat mensen ons raar aankijken maar op dit moment trek ik me er niks van aan.
'SELENAAAAA HIER ZIJN DE FILMSSSSSSSS' Ik storm vrolijk haar huis binnen, Oh hey Roos. De moeder van Selena staat in de keuken en is volgens mij iets aan het bakken. 'Kaylee kom eens hier, ik heb een afspraakje en Selena kan ook niet kiezen tussen deze twee outfits.' Ze laat me een foto zien van twee setjes kleren. Vast besloten wijs is de rechter aan. 'Deze sws'. Ze glimlacht. 'Dankje' 'Kayleeee kom eens naar boven!!!' Ik grinnik om Selena. 'No problem veel plezier vanavond!!' Dan ren ik naar boven en tref Selena aan voor haar kast. 'I need your help...' 'Date met Dylan?' Ze knikt. Vandaag is volgens mij echt mijn kleding advies dag. Ik kijk naar de kleren die op haar bed liggen. Een donkerblauw jurkje of een jeans met een wit strak shirtje en een langer zwart vestje. Ik ga voor het jurkje. Ze knikt. 'Ja dat is beter' Als ze haar sierraden heeft klaar gelegd lopen we naar beneden. Roos staat net op het punt te vertrekken. Ze geeft ons nog een knuffel en we wensen haar succes. Als ze de deur achter zich laat dichtvallen lopen we naar de keuken voor warme chocolade melk. Vraag me niet waarom we dat drinken in de lente.... Vervolgens lopen we naar de woonkamer en vallen we op de bank met choco en ijs. Op naar de Universiteit!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OMG 4 MAANDEN! sorry sorry sorry sorry. Dit is echt heel erg erg..... Nou ja dus een nieuw stukje nu! Ik hoop deze vakantie nog wat up te date vooral omdat het vorige stukje al zo lang geleden was. Maar okay fijne vakantie iedereen!!!!!!!
JE LEEST
Change ~ a dutch Niall Horan fanfic ~
FanfictionKaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Sometimes someone change and then everything goes wrong..~