Nico sudah masuk terlebih dahulu dan sudah pun siap membuka channel cerita pingu di tv manakala kai dan ice baru saja melangkah masuk.
Kai yang baru masuk membuat muka terkejut beruk "jahat punya kawan tengok cite tu tak ajak aku!" Marah kai mencubit pipi nico.
Ice pula menyediakan beberapa makanan ringan dan jus oren.
Kai merampas remote tv tapi dimarahi oleh nico "Oi pahal amik!?" Kai menjelir lidah "nanti kau tukar siaran!" Kata kai lalu meletakkan remote tv di dalam bantal sofa.
"Tadi aku tengok tajuk ade banyak cite hari ni~ channel yang satu tu cite pasal play doh~" kata nico betul-betul sebelah telinga kai.
Kai memandang tajam dan melihat tajuk di tv, cite tu memang ade tapi lambat dia mula.
Ice pun datang duduk di sebelah kai tapi nico lak yang tak kasih. "Ice boleh tak kau duduk sebelah aku? Please" pinta nico sambil membuat muka comel.
Ice pun akur ikut je cakap nico manakala kai buat muka pelik dia tertanya nape nico ni.
"Aku je boleh duduk sebelah kau!" Kata nico mengembungkan pipinya kai pulak mencubit pipi kembung itu dengan geram.
Dalam masa bermesraan berdua ice pula menyampuk "nico,kai awak tidur di sini atau pulang?" Tanya ice.
"Tido kat umah ah sebab tak nak ice terperanjat kalau ice bangun pagi" kai setuju dengan ape yang diucapkan nico sebab bila pagi nico selalu menyakitkan hati si tukang kejut.
Beberapa jam setelah melepak dan menghabiskan makanan dan air yang telah dihidangkan mereka pun pulang untuk tidur.
Kai seperti biasa memeriksa sekitar takut ade yang dilupakannya.
Nico terus masuk biliknya letak je badan atas katil kepala atas bantal terus terlelap si nico.
Kai masuk bilik bukan tidur tapi mengemas apa yang bersepah-sepah dan kemudiannya baru lah dirinya tidur.
YOU ARE READING
The Legendary
FantasyDia kadang rajin dan malas Dia suka bermain walau kecemasan sekali pun Nilai dari segi kepandaian,pertahanan dan pertarungan sungguh sempurna tapi tulah dah orangnya macam tu Anggap semua bende menyeronokkan Tiade deria boleh dikatakan semua Tidak a...