Perkara yang mengejutkan berlaku membuat lelaki berbadan besar itu berundur.
Besi yang menikam kai itu patah dan jatuh begitu juga badan kai yang di penuhi darah.
"Erk" ucap kai perlahan kerana badannya berase sangat perit dan kekurangan banyak darah.
"Aku tak suka orang mengarah-arah aku buat sesuatu tapi biar aku beritahu satu hal kalau nak lepaskan geram pergi dekat nico bukan aku sebab aku bukan immortal seperti budak sampah rumah tu!" Katanya mahu meninggikan suara tetapi mulutnya keluar darah.
Nico terkejut kerana namanya juga turut disebut dan dirinya hanya mampu tersengih-sengih sambil buat gaya macam nak bergambar buat jari dua.
Besi tadi di tarik dengan sangat paksa walaupun sangat perit menyakitkan.
"Arrgg!" Jerit kai kuat kesakitan membuatkan nico risau sedikit kerana dia tidak mempunyai deria jadi dia tak tahu ape yang dirasai kai ketika ini.
"Jadi maksud kau sia-sia lah aku suruh kau bunuh dia? Cih kalau aku tahu dari awal tak perlu aku berharap banyak dan bunuh je kau dari dulu!" Ancam lelaki gergasi di hadapannya itu.
Kai ketawa macam orang psiko secara tiba-tiba dan mengangkat rambutnya dan menampakkan matanya yang telah lama disorok oleh rambut yang panjang depan.
"Jadi? Kalau aku boleh bunuh nico kau nak bagi aku ape?" Angkat keningnya tanda mencabar lawannya.
Lelaki gergasi itu senyum sinis "kekuatan yang sangat manusia lain perlukan!" Katanya dengan penuh bergaya.
Nico mula berundur kebelakang merisaukan keadaan yang sedang dia alami.
"Hehe...kai kau tak fikir nak bunuh aku kan?" Tanya nico risau tapi yang dibalas kai hanyalah senyuman yang mengerikan.
Nico berlari pantas mahu pergi dari situasi itu tapi baginya sia-sia saje kalau pun dia perlari terhebat di dunia sekali pun.
Sebab kai lebih laju dari dirinya itu memang chapter terdahulu kelemahan kai ade lah berlari kerana kalau diikutkan nilai dalam pertandingan larian dia adalah orang terakhir yang sentiasa kalah.
Tapi kalau bab mencari mangsa dia adalah orang pertama yang tak pernah gagal sebab kekuatan/mana dia semua orang yang tahu akan berase risau.
YOU ARE READING
The Legendary
ФэнтезиDia kadang rajin dan malas Dia suka bermain walau kecemasan sekali pun Nilai dari segi kepandaian,pertahanan dan pertarungan sungguh sempurna tapi tulah dah orangnya macam tu Anggap semua bende menyeronokkan Tiade deria boleh dikatakan semua Tidak a...