Usai selesai menonton cerita itu mereka singgah ke tandas untuk melepaskan hajat.
Kai sudah selesai dan menunggu nico di luar tapi nasib yang dialami tidak sebaik itu.
Nico sudah keluar tandas dan mahu mencuci tangannya dengan bersih tapi pade mase itu juga perempuan dihadapannya tersenyum ngeri.
Nico terkejut beruk sambil berkata "Wow baru aku tahu masuk tandas tak perlu ikut jantina" nico tersenyum nakal.
"Kau lelaki kenapa cosplay perempuan? Dan satu lagi aku benci rupa tu!" Pandangan nico mula menjadi padangan benci.
"Kau berminat" katanya sambil membuat gaya menggoda,kain yang dipakai diangkatnya sedikit tapi lain makna pula bagi nico.
Nico tersenyum jahat sebab dia mendapat idea yang tak patut orang contohi kerana kain yang dipakai buat untuk melengahkan masa itu telah laju ditarik nico.
Membuat dia menjerit kejantanan dan dia kemudiannya dengan cepat menutup pakai rambut palsunya.
"Sayang jangan buat macam tu lagi nanti akan ade yang ambil kesempatan tidak kisahlah same ade sayang lelaki atau perempuan kerana manusia adalah berbahaya dan mempunyai sisi yang tak dapat diteka√"
Terang nico memulangkan kain itu tetapi tidak disangka semasa nico membuka pintu tandas yang dikunci itu dirinya ditembusi oleh besi yang sangat tajam.
Nico terkejut dan mula berjalan laju melihat kai selamat atau tidak di keranakan dirinya abadi dan tidak memiliki rase sangat senang baginya kerana serangan itu tak akan pernah dapat membunuhnya.
Yang nico risaukan adalah keadaan kai tetapi bila dilihat kai tiada di situ dan membuat dia tertanya-tanya.
Dan memandang lelaki itu dengan pandangan betul-betul terdesak dan lelaki itu menunjuk kai yang ade di tangannya yang tertembus oleh besi tajam yang nico kene tadi.
"Oi aku suruh dia bunuh kau tapi dia degil jadi terpaksa aku cederakan dia dengan kasar sedikit" katanya memandang rendah terhadap kai dan nico.
Nico hanya menggaru-garu tangannya "hmm..sejujurnya aku tak risau pasal lelaki yang suka mengarah aku sebaliknya kau yang aku risaukan" kata nico dengan jujur.
"Ape?" Katanya dengan niat mahu menyerang tetapi secara tiba-tiba keadaan yang mengejutkan berlaku bagi lelaki sebesar raksasa dihadapannya manakala bagi nico itu bende biasa yang pernah dia lihat.
YOU ARE READING
The Legendary
FantasyDia kadang rajin dan malas Dia suka bermain walau kecemasan sekali pun Nilai dari segi kepandaian,pertahanan dan pertarungan sungguh sempurna tapi tulah dah orangnya macam tu Anggap semua bende menyeronokkan Tiade deria boleh dikatakan semua Tidak a...