ťuk ťuk
Někdo mi klepal na okno. Byla už tma takže jsem neviděla kdo nebo co to je. Začala jsem se bát, tak jsem se radši zahrabala do postele a ignorovala to.
V tom mi někdo napsal.
1 zpráva
Kdo mi asi tak pozdě píše...Liam?
Liam:
můžeš mi prosím otevřít to okno, zachvíli asi zmrznu zimou...Cože??
Vstanu z postele a podívám se z okna. To je debil co tu dělá?
Okno mu otevřu a on rychle vleze dovnitř.
,,co tu pro pána krále děláš?''
,,promiň nechtěl jsem tady tak vpadnout, chtěl jsem si jen promluvit''
,,no já se ale chystala spát..''
Dořekla jsem mu a šla si zase lehnout.
,,prosíím''
Propálila jsem ho pohledem a poklepala na místo na posteli vedle mě.
,,no tak co jsi potřeboval?''
,,ehm no. Jde o to že se o tebe bojím teda eh- bojíme...víš ve škole s nikým nemluvíš, ani s Rose. A když tě ve škole vidím nevypadáš dobře. Jde pořád o ten les?''
,,no...''
Nechtěla jsem se k tomu vracet...ale Liam měl pravdu byla jsem odtažitá ode všech, chcou mi pomoct a já je vždycky jen odbyju. Možná bych se mu měla svěřit.
,,..no jo. Víš od té doby co- však víš co, nemůžu skoro ani spát, nebo ve škole nedávám pozor a-a já už nevím co mám dělat. Nechápu to''
,,nemusíš se bát Beth''
Beth...takhle mi říkal táta.
Hned co jsem si na tátu vzpoměla mi ukápla slza.
,,jsi v pořádku??''
,,jo..jsem já jen, víš takhle mi říkal táta...Beth''
,,ježiš tak to promiň nechtěl jsem aby-''
,,to je v pohodě Liame, mě to nevadí. Je to hezké, jen jsem si vzpoměla na tátu to je vše''
,,dobře. Je mi to líto''
,,díky. A Liame nejde o to že bych se bála...to co jsou potkala v tom lese, mě možná vystrašilo ale jde o to že jsem spíš mimo. Nechápu to. Co to je?''
,,no..víš-''
,,ty o tom něco víš?''
,,no já, tak trochu?''
,,prosím řekni mi všechno''
,,já-já nemůžu...''
,,jak jako nemůžeš?''
Nechápala jsem ho, když o tom něco ví proč mi to neřekne? Málem mi ublížil a já nemůžu ani vědět proč a co je zač? A co o tom Liam vlastně může vědět...
,,je to pro tvoje bezpečí Beth..''
,,jo jasně pro moje bezpečí? Budu cajk když mi řekneš co o tom víš''
,,já- prostě nemůžu promiň''
,,ale-''
,,už půjdu''
,,Liame!''
Nestihla jsem cokoliv říct a on už prolízal oknem, doběhla jsem k oknu abych ho ještě zahlídla ale on byl už fuč.
ČTEŠ
your Anchor
Werewolf|your Anchor - tvoje kotva| 16náctiletá holčina z velkoměsta přijíždí do malého městečka Beacon Hills. Celým jménem se jmenuje se Elizabeth Jamesová. V Beacon Hills nikoho nezná, ale časem si najde přátelé kterým bude moct věřit. Beacon Hills má ale...