Už jsem skoro tam, ještě mi zbývá poslední zatáčka k tomu chrámu a jsem tam.
Už jsem zatočila a z dálky si všimnu Stilesova Jeepu a ještě jednoho většího auta. Ale nikde nevidím je.
Zpomalím abych mohla zaparkovat motorku ale najednou do mě něco silně vrazí, což způsobí že vylítnu z motorky a dopadnu tvrdě na zem. Motorka se naštěstí nerozbila jen sjela kousek dál odemě, to by mě Steve asi zabil kdyby jo...
Rozhlídnu se abych zjistila a všimnu si něčeho obrovského co se ke mě blíží. Mě hned dojde co to je, bersek.
Běží ke mě a a rukou vyšvihne ke mě, já mu jen tak tak uhnu a on praští do zdi vedle mě. Rychle se vyšvihnu na nohy a popadnu pistoli, je mi totiž jasné že luk na něj pomáhat moc nebude.
Střelím mu do nohy a on hlasitě zařve.
Z pohledu Stilese:
Najednou jsme uslyšeli výstřel a všichni se otočili k východu ,,co to bylo??'' zeptá se Liam ,,výstřel z pistole'' odpoví mu Lydie ,,ale kdo?'' zeptá se nechápavě znovu Liam, mě hned dojde kdo by to mohl být ,,asi vím kdo to je'' odpovím a všichni se na mě otočí a čekají až jim řeknu kdo to je. V tu k nám ale přiběhne Breaden s Kirou a Maliou ,,lidi Scott je venku i s Kate a ostatníma berserkama'' oznámí nám Malia a všichni se rozběhnou ven.
Vybehněme ven a první čeho si všimnene je jak bersek někoho táhne po zemi. ,,Nech mě bejt ty zmetku!'' zakřičí ta osoba kterou vláčí bersek po zemi a mě hned dojde kdo to je ,,BETTY!'' zařvu na ni a ona se k nám otočí.
Všimnu si ostatních zařažených výrazů ,,to je Betty? Jako ta Betty?'' zeptá se Malia překvapeně ,,jo je'' odpovím jí. Nenápadně se podívu na Liama a on se zaraženě ale i překvapeně díve na Betty.
,,Asi bysme jí měli pomoct'' promluví pochvíli Breaden a začne po berserkovi střílet.
Z pohledu Betty:
Někdo na berseka začne střílet a já se mu konečně vyrvu se sevření.
Popadnu jednu dýku co mám na stehně za opaskem a zabodnu to bersekovi do nohy, on se skácí na kolena a snaží se dýku vyndat. Využiju toho a skočím mu na záda kde mu zabodnu druhou dýku do zad a pistolí mu prostřelím čelist. On se skácí k zemi a už se ani nehne, je mrtvý.
,,Fíha tys mi dal zabrat obludo'' utřu si pot na spáncích a opráším si oblečení ,,to bylo hustý!'' přiběhne ke mě Stiles a silně mě obejme ,,rád tě vidím Betty!'' ,,já tebe taky Stilesi'' objetí mu oplatím a pochvíli se odtáhnem. ,,Betty?'' popojde ke mě Malia s uslzenýma očima a hned mě obejme ,,Malio'' objetí ji oplatím ,,nepoznala jsem tě'' řekne mi do ucha a ze zadu se ozve Derek ,,to nikdo'' otočím se na něj a všimnu si jak na mě s Peterem valí bulvy, jen se tomu zasměju a jdu je pozdravit.
Takhle jsem se pozdravila i ostatní. Nově jsem poznala Breaden, vypadá fajn a taky to umí se zbraněma což je super. No a s Liame jsme se na sebe jenom ''usmáli'' teda jestli tomu můžu říkat úsměv. Spíš jsme se jen matně pozdravili. ,,Vy dva to máte složitý'' promluví Stiles a zatřese hlavou ,,no nic na vztahové problémy není čas jdem najít Scotta'' pokyne a všichni ho následujeme, já na něj hodím jen vražedný pohled a pak se nanápadně podívám na Liama který mě čirou náhodou taky ''nenápadně'' sleduje.
,,Změna hm?'' dojde ke mě nenápadně Lydie při chůzi a usměje se ,,tak trochu'' ,,je to hezký i to jak tancuješ při boji'' uchechtne se a já se na ni nechápavě podívám ,,tancuju? Co? Já netancuju'' ,,ale vypadá to tak'' ,,coo ale né to se ti zdá je to jen styl boje víš'' vysvětlím ji a obě se tomu zasmějeme. Všimnu si vedle nás Liama jak se uchechtnul, asi nás slyšel.
Pochvíli se zastavíme a já se podívám přeed nás co je důvod našeho zastavení. Stojí tam několik dalších berseků v čele nějaké ženské, to bude asi ta Kate a vedle ní stojí trochu menší bersek. Prohlídnu si ho a všimnu si že má na rameni kérku, hned mi dojde kdo to je ,,to je Scott??'' zeptám se ,,jo to je on'' odpoví mi sklesle Kira. Vím že spolu něco mají, takže to pro ni musí být těžké ho takhle vidět. Pro mě je to taky těžké, je to přece jenom Scott, pravý alfa, vůdce smečky a můj nejlepší kamarád, ještě se Stilesem.
,,Došli jste si pro něj?'' Promluví na nás Kate a pohladí Scotta po rameni ,,ten s váma ale nikam nepůjde děcka'' řekne a zasměje se ,,ani ju neznám a už ji mám chuť zabít'' promluvím potichu a ona se zasměje ,,a ty jsi kdo maličká? Máš chuť mě zabít? Polámala by sis ručičky'' řekne mi ironicky a popojde k nám. Já se na ni jen nasraně zakřením a mám co dělat abych se nenasrala ,,tak se ukaž maličká'' to už přehnala.
Rozběla jsem se tak rychle že mě nikdo ani nestačil zastavit. Běžím přímo na ni a ona se rychle promění a čeká až k ní přiběhnu. Já mám ale svůj plán.
Při běhu se proměním v tygra a čtyřma tlapama se odrazím od země a skočím přímo na ni. Ona to nečekala a tak se spolu semnou skácela k zemi.
,,Co to sakra znamená?!'' Zařve na mě nasraně a já na ni zařvu ještě hlasitě tygřím hlasem. Ona jen couvne o jeden krok a vytasí drápy ,,tak pojď číčo'' zaculí se. Já na ni znova skočím a začně boj.
Z pohledu Stilese:
,,Betty ne!'' zařvu na ni, ale nestihnu ju chytit a ona se rozbíhá proti Kate. Pochvíli se promění v tygra a skočí přímo na Kate která se spolu sní skácí k zemi ,,co to sakra-'' nedořekne to Peter a všichni hledíme přímo na ně jak se spolu perou na život a na smrt.
,,Jak to sakra udělala?!'' zeptá se trochu rozladěně Derek, nikdo mu neodpovídá a všichni jen hledí na Kate s Betty jak se perou.
Pochvíli Betty švihne Kate o zeď což způsobí zbortění té zdi a spadnutí přímo na ni. Betty se rozběhne přímo k nám a těsně u nás se promění zpátky na člověka a hlasitě vydechne ,,to byla fuška, snad je už po ní'' uchechtne se a opráší si tepláky, nikdo nic neříká a jen na ni všichni hledí ,,co zíráte?'' zeptá se nechápavě ,,co to u všech čertů bylo??'' zeptá se jí Lydie a ona jen převrátí oči ,,taková menší přeměna, vysvětlím potom teď pojďme zachránit Scotta'' řekne naposledy a otočí se k bersekům a Scottovi kteří hlasitě zařvou a rozbíhají se proti nám.
Derek, Peter, Liam, Malia se promění a já s Breaden, Lydií a Betty se dáme do obranné pozice a čekáme než se k nám dostanou. Tohle bude ještě zajímavý.
-
1145 slov
ČTEŠ
your Anchor
Werewolf|your Anchor - tvoje kotva| 16náctiletá holčina z velkoměsta přijíždí do malého městečka Beacon Hills. Celým jménem se jmenuje se Elizabeth Jamesová. V Beacon Hills nikoho nezná, ale časem si najde přátelé kterým bude moct věřit. Beacon Hills má ale...