33. KAPITOLA

321 17 1
                                    

,,Jak-'' začne Stiles ale já ho přeruším ,,je všechno v pořádku? Co se stalo mojí mámě? A-a CO se tu ksakru děje?!'' zeptám se na všechno možné najednou a pohledem přeskakuju z jednoho na druhého.

Scott ke mě popojde, chytne mě za rameno a naznačí mi ať se uklidním. Já se vzhluboku nadechnu a poté už klidněji vydechnu.

,,Betty...byla jsi mrtvá'' řekne pochvíli Scott a všichni na mě vyjeveně a zároveň ustaraně hledí. Teda až na Liama, v jeho očích a jeho hlavě se teď míchalo několik pocitů zaráz. ,,J-já vím'' odpovím a sklopím pohled k zemi ,,ale netuším jak-'' několikrát zamrkám očima a pak se podívám zpátky na Scotta ,,-já nevím proč jsem živá, něco se mi zdálo...moji rodiče a-a-'' začala jsem zase panikařit. Scott mě pevně chytil za rameno a hned ke mě přiběhla Malia a objala mě ,,ššš dobrý'' uklidňovala mě ,,vše bude dobrý Beth'' hladila mě po zádech a Scott po rameni.

Nikdy bych do Malii neřekla že mě bude takhle utěšovat a objímat, ale očividně se každý může změnit. Hodně jsem si tuto holku oblíbila. Najednou mi aji došlo jak moc ji mám ráda a že bych za ni položila klidně i život, za všechny tady...je to teď má jediná rodina co mi zbyla. Bez nich, nemám nikoho.

,,Díky'' promluvím hned potom co se s Malií od sebe odtáhnem, ona se na mě jen usměje.

-

,,Můžeš nám říct co se přesně stalo? Před tím než jsi došla jsem'' zeptá se mě doktor Deaton a podá mi šálek čaje. Já si kousek usrknu z čaje a zhluboka se nadechnu, zavřu oči a vrátím se do chvíle kdy jse mi zdál ten sen o rodičích, o tom jak mě donutili k tomu abych se probrala.

,,Já- no, zdál se mi sen. Nebo nevím jestli to byl zrovna sen, bylo to až moc realné na sen. Byli tam moji rodiče...''

celé jsem jim to dopodrobna řekla a hned potom co jsem jim to dopověděla jsem si promnula rukama obličej ,,já nevím co je semnou špatně lidi'' řeknu až skoro zoufale a ukápne mi jedna neposedná slza. Hned ke mě dojde zase Malia a začne mě hladit po zádech ,,nic s tebou není Betty'' promluví na mě snaží se mě uklidnit ,,něco ale jo, nejsem normální člověk tohle by se normálnímu člověku nestalo'' podívám se na ni s ubrečeným výrazem. Popojde ke mě aji Scott a dřepne si kousek předemě ,,máš pravdu Betty, nejsi normální člověk'' řekne a já se na něho podívám zklamaným výrazem ale on pokračuje ,,si nadpřirozená bytost, jako mi všichni. Teda až na Stilese a tady emm Hayden? Jo Hayden'' podívám se na holku co celou dobu stála po boku Liama a celou si ji prohlídnu, hnědovláska, docela hezká, tmavé oči a sebevědomí výraz. Co tu ale dělá?

Podívám se zpátky na Scotta s Malií ,,jo ale netuším co jsem zač, nejsem jako vy. Vlkodlak, kojotodlak a ani banshee...'' řeknu sklesle ,,já vím Betty ale určitě zjistíme co jsi zač, znám jednoho člověka co by to mohl vědět'' usměje se na mě a já se na něj jen nechápavě podívám.

-

,,Scotte, Stilesi? Co se stalo s mojí mámou?'' zeptám se v tu dobu co už s klukama sedíme ve Stilesově Jeepu a jedeme ke Scottovi u kterého budu prozatím spát, dokud si něco nenajdu. ,,No víš...'' začně trochu nervozně Stiles ,,někdo ji napadl'' dokončil za něj Scott a já se na něj jen vylekaně podívala ,,cože?! A kdo??'' nechápala jsem teď absolutně nic. Kdo by ji a proč napadal?

,,Netušíme, policie už pátrání vzdala. Je to už něco přes měsíc co se to stalo ale mi se smečkou na tom pracuje. Doktorů jsme se konečně zbavili takže je nachvíli klid'' vysvětlil mi Stiles ,,a co se s nimi stalo? A s Theem?'' u toho jména jsem se trošku sekla ale dořekla jsem to. ,,No doktoři jsou mrtví a Theo někam zmizel hned potom'' dokončil Scott a pohledem přejel ke mě. Všiml jsi že se mi ve výrazu objevilo zklamání, ale proč? Kvůli Theovi? Jo měla jsem ho ráda, ale nebyla to láska. Bylo to spíš něco chvilkovího, krátký románek? Co já vím, prostě jsem na něm viděla něco co ostatní ne. Ale neskončilo to zrovna nejlíp. Theo je moje minulost, nic víc. Teď musím hledět vpřed a myslet na to co bude.

your AnchorKde žijí příběhy. Začni objevovat