26.KAPITOLA

297 17 0
                                    

O měsíc později

-

Už uběhl maximálně měsíc a já trčím pořád někde v prdeli u hrůzných dokotrů. Poslední dobou jsem aji hodně zesláblá, hodně často spím a mám noční můry, dokonce se mi stále ukazují moje vzpomínky z děství.

Občas zamnou zajde i Theo, který se mi pokaždé buď vysměje nebo si semnou povídá...no teda spíš on mluví, já ho jen ignoruju. A co jiného že? Ten hajzl mě unesl a ještě se mi směje do ksichtu.

,,No nazdárek''

,,Nazdar''

,,No nekecej, ty semnou mluvíš??'' vykulil oči Theo a sedl si na židli co byla před mojí klecí ,,jak se vede?''

Já jsem se jen uchechtla, ,,no jak asi, jsem zavřená už skoro měsíc někde-'' rozhlédla jsem se okolo sebe ,,-ani nevím kde a ty se ještě ptej...jak se vede. Dík moc'' převrátila jsem pohled k zemi a lehla si na moji postel? Jestli se tomu tak dá říkat.

,,Nojo to je fakt'' usmál se a dal se na odchod ,,měj se''.

,,Pff prej měj se, idiot'' odfrkla jsem si a zpátky si sedla.

,,Já to slyšel'' ozval se z dálky ještě Theo.

-

Z pohledu Liama:

Zachvíli mám sraz se smečkou, chci jim představit Hayden.

,,Seš v pohodě?'' Otočil jsem se na Hayden která sledovala Scotta s ostatními.

,,Jasně že jsem, proč bych nebyla?'' Hned se otočila na mě a vlepila mi jeden krátký polibek ,,jdem zlato?'' Chytla mě za ruku a táhla mě směrem k ostatním.

,,Emm tak jo'' usmál jsem se na ni a spolu sní jsme šli za ostatními. ,,Ahojte'' pozdravil jsem je s úsměvem a všichni se na nás smutně otočili, teda až na Stilese, ten se tvářil spíš naštvaně.

,,Ahoj Liame'' pozdravil mě jediný Scott.

,,Co se děje?'' Zeptal jsem se jich a nechápavě je sledoval.

,,Ty se ještě ptáš?! Seš ty vůbec normální LIAME?!'' Přibližoval se ke mě Stiles a moje jméno už zařval. Hayden se předemě jen postavila do obranného gesta a vražedně se podívala na Stilese. Ten se na ni jen zamračil a pžiblížil se ještě víc.

,,Nějaký problém?!'' Zařvala na něj Hayden.

,,To ty si ten problém! Ale ne vlastně oba dva jste ten problém! Ty si Liama totálně zničila! A ty Liame-'' otočil se na mě a ukázal na mě prstem ,,-ty jsi se na ni zase totálně vysral! A ty dost dobře víš o kom mluvím!'' Přešel ke mě a podíval se mi do očí. ,,Sráči!''

Pochvíli mlčení a zírání na sebe k nám přešel Scott a odtáhl Stilese pryč. ,,Promiň Liame ale už asi půjdeme. Rádi jsme tě poznali Hayden'' usmál se na nás Scott a odcházel spolu s Lydií, Maliou a Stilesem k jeho Jeepu.

Z dálky jsem jenom slyšel jak Stiles řve na Scotta... ,,rádi jsme tě poznali?! Děláš si srandu Scotte? Mluv za sebe!''

Sklopil jsem pohled k zemi a nachvíli jsem si vzpoměl na Betty...na všechny zážitky sní...na naše hezké chvilky...na její úsměv...NA NI.

,,Liame? V pohodě?'' Položila mi na rameno ruku Hayden. ,,O kom to Stiles mluvil?''

Nedokázal jsem o Betty mluvit, né teď. Nedokážu se teď ani na Hayden podívat. Všechno se mi vrací... ,,Promiň ale chci být teď sám'' z tímto jsem odešel a ignoroval Hayden která na mě ještě volala.

Už to dál nezvádlu. Nezvládnu na ni nemyslet...chybí mi. A brutálně moc!

 A brutálně moc!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


-

551 slov

your AnchorKde žijí příběhy. Začni objevovat