Odpoledne po škole mě Theo odvezl domů a hned odjel. Doma jsem si udělala úkoly a pak se dívala na film. Bylo pondělí takže jsem neměla v plánu něco dělat. Ve škole jsem Rose všechno o tom kempování řekla, teda až na to s tím nadpřirozenem. To by mě asi rovnou poslala k psychiatrovi...
Hned co jsem se dokoukala na film mi došla zpráva od mámy. Prej musí zůstat přes noc zase v práci. Opět...jak nečekané.
Nevěděla jsem co mám dělat...Nový film se mi nechtěl rozkoukávat, školu jsem měla hotovou. Možná si půjdu zaběhat. Ano chodím běhat aji večer, někdy je to aji lepší než brzo ráno.
Bylo přesně 17:09. Dobrý čas na běhání. Přeslékla jsem se do sportovního. (vyz. obrázek)
Ještě jsem si přehodila přes sebe mikinu. (vyz. obrázek)
Pochvíli jsem už vyšla z domu a rozběhla se směrem k lesu. No pravda je že i po minulé události s tím vlkodlakem co mě 'napadl' bych tam asi neměla chodit ale něco mě tam lákalo...co, ale nevím.
Už jsem byla v lese a běžela jsem po cestičce kterou jsem běžela i minule. Pochvíli jsem doběhla na místo kde mě napadl TEN vlkodlak. Chvíli jsem tam stála a dívala se na místo kde jsem ho viděla poprvé. Na sucho jsem polkla a chtěla odejít ale v tom jsem ucítila jak jsem do někoho ze zadu narazila...otočila jsem se a předemnou stál, kdo to sakra je?
,,ehm co tu děláte?''
,,co tě to zajímá?''
,,noo...jelikož jste se u mě zjevil a zíráte na mě jako kdyby jste mě chtěl zabít, tak jo zajímá''
,,hmm jak se jmenuješ?''
,,proč bych vám to měla říkat? A ještě jste mi neodpověděl''
,,jsem tady proto, protože po tobě jde jeden potrhlý vlkodlak který si z tebe udělal nový terč''
,,nový terč? A proč jako co semnou chce dělat?''
,,ehm...to tě teďka spíš neděsí to že jsem ti řekl že tě hledá VLKODLAK?''
ČTEŠ
your Anchor
Werewolf|your Anchor - tvoje kotva| 16náctiletá holčina z velkoměsta přijíždí do malého městečka Beacon Hills. Celým jménem se jmenuje se Elizabeth Jamesová. V Beacon Hills nikoho nezná, ale časem si najde přátelé kterým bude moct věřit. Beacon Hills má ale...