Sedím na sedačce spolu s Liamem který mě objímá okolo ramen. Nakloní se ke mě a pošeptá mi do ucha ,,už jsou tady'' rty si otře o mé ucho a hned co vejdou dovnitř ostatní se odtáhne. Já vyskočím ze sedačky a jdu je všechyn pozdravit. Přišel Stiles se Scottem, Lydie, Malia a Kira.
,,Tak jdem na to! Co pouštíme jako první??'' skočí na sedačku Stiles a přímo vedle Liama který převrátí oči a posune se od něj dál. Já si sednu mezi Stilese a Liama ,,no já bych začala nějakým horrorem co vy na to?'' ,,beru!'' řekly zároveň Lydie s Malií a Kira se zachvěla, já se spolu s holkama zasmála ,,neboj Kiro máš tu přece Scotta'' zasměje se Lydie a sedne se vedle mě a Stilese kterého odšoupla do strany. ,,Takže horror!'' řekne Stiles a začne nějaký hledat na televizi.
Scott s Kirou si spolu sedli do menšího gaučíku bokem a přikryli se dekou. Stiles, Malia a Lydie se přikryli zase společně a já hodila nohy Liamovi do klína a přikryla nás taky dekou.
A takhle šel večer dál.
-
No co jiného vám mám k tomu všemu říct...Po hodně dlouhé době jsem začala být zase opravdu šťastná. Měla jsem rodinu a domov.
Taky jsem měla úžasného kluka. Liama...nikdy jsem nevěřila že si někdy řeknem naše city, ale stalo se. A dopadlo to poměrně dobře jak vidíte.
Scott zůstal s Kirou a Stiles s Malií. Lydie je sama ale prej jí to vyhovuje a nevadí ji to. Derek odjel s Breaden pryč, ale stihli jsme se rozloučit nebojte. Chcou být prej spolu. Takže jsme všichni šťastní.
Naše smečka žije dál. A bude ještě delší dobu.
-
370 slov.
Tak a tohle je momentálně konec celé téhle knihy. Chci všem poděkovat za veškerou aktivitu a hezké a podpořivé komentáře. Jsem fakt šťastná že jsme to dotáhli aspoň sem. 🙏🏻🤍
A ještě bych vám chtěla říct že pracuju na další knížce. Nechci vám nic předem říkat protože toho mám fakt málo. No ale snad doufám že se vám bude taky líbit. Chtěla bych ji zvěřejnit až budu mít alespoň napsaných přes 10 kapitol.
No tak to je asi vše a ještě jednou vám všem děkuju a uvidíme se u další knihy!🤍
ČTEŠ
your Anchor
Werewolf|your Anchor - tvoje kotva| 16náctiletá holčina z velkoměsta přijíždí do malého městečka Beacon Hills. Celým jménem se jmenuje se Elizabeth Jamesová. V Beacon Hills nikoho nezná, ale časem si najde přátelé kterým bude moct věřit. Beacon Hills má ale...