18.KAPITOLA

409 16 0
                                    

Ráno jsem vstala a vůbec se mi nic nechtělo. Byla jsem vyčerpaná a ani jsem neměla vůbec náladu se s někým bavit...nevím prostě mám asi špatný den.

Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a hodila jsem na sebe krychlovanou sukni s krátkým černým topem. (vyz. obrázek) Přes to jsem si přehodila ještě koženou bundu a šla jsem do školy.

 obrázek) Přes to jsem si přehodila ještě koženou bundu a šla jsem do školy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ani jsem se nedívala než jsem vyšla z domu, jestli je máma doma. Popravdě...mě to bylo úplně jedno.

Už jsem byla před školou kde jsem jedním okem zahlédla Liama s Masonem a ostatní lidi ze smečky. Slyšela jsem jak na mě volají ale ignorovala jsem to a šla rovnou do školy.

Z pohledu Liama:

Stáli jsme se smečkou před školou a zahlídli jsme Beth jak míří do školy. Dneska jí to ohromně slušelo musím uznat. Ale tvářila se...divně.

Začali jsme na ni volat a mávat ale ona se po nás sotva podívala.

,,co sní je? Má krámy nebo co''

Ozval se Stiles a všichni jsme se na sebe jen nechápavě podívali.

,,nevím, zkusíme s ní promluvit ve třídě. Už musíme jít tak se uvidíme později''

Prolomil jsem chvíli ticha a s Masonem jsme mířili do školy.

Došli jsme do třídy a tam už byl i učitel který spolu se třidou čekali na zvonění. S Masonem jsme se zaráz podívali na zadní lavici u okna kde seděla Beth.

,,od kdy sedí úplně v zadu?''

Zeptal se mě potichu Mason a propaloval zadní lavici. Já jen kývl jakože nevím a posadil se s Masonem do našich lavic. Já seděl ve třetí lavici u okna a Mason ve třetí lavici uprostřed. Beth byla až v páté zamnou, takže jsem sní nemohl nijak navázat řeč. Počkám si na přestávku...

Z pohledu Betty:

crr

Konečně ta zpropadená a strašně nudná hodina skončila...Rychle jsem vyšla ze třídy a mířila si to ke skřínce. U skřínky mě ale někdo odchytl, nebo spíš odchytli.

,,co chcete?''

Zeptala jsem se jich otráveně aniž bych se na ně podívala. Mezitím jsem si do skřínky dávala bundu s učebnicema.

,,noo jen jsme se tě chtěli zeptat jak se maaš''

Vylezlo z Masona a já hned co jsem zavřela skřínky jsem je oba dva propálila pohledem.

,,to fakt? Musím jít''

Chtěla jsem kolem nich projít ale zastvila mě Liamova ruka na té mojí.

,,počkej!''

,,co chceš Liame?!''

Už jsem zvýšila hlas a vyrvala jsem se mu ze sevření.

your AnchorKde žijí příběhy. Začni objevovat