2.KAPITOLA

778 18 0
                                    

Když jsem se probudila podívala jsem se na mobil. Bylo 10:16. Spala jsem poměrně dlouho. Ale mě to nevadí, aspoň jsem se vyspala.

Hodila jsem si na sebe župan který vysel na dveřích od koupelny, vzala jsem si papuče a šla dolů.

,,mami? Haloo. Mamí??''

Nikde nikdo.

Došla jsem k ledničce kde jsem si chtěla vzít něco na snídani, uviděla jsem na ledničce malý papírek kde bylo napsáno 'jela jsem do obchodu a ještě něco zařídit, máma. PS. nevím kdy se vrátím', dobrý aspoň už vím kde máma je.

Vzala jsem si z ledničky jogurt a k tomu rohlík.

Hned co jsem dojedla jsem si rychle prohlédla zbytek baráku. Obyvák byl celkem velký, uprostřed byla velká sedačka a hned naproti byla na zdi televize. Hned vedle obyváku byla kuchyň s jídelnou. Vedle schodů do horního patra byli dvoje dveře, jedny vedli do sklepa a druhé na záchod.

Došla jsem do pokoje a chvíli přemýšlala co budu dělat. Napadlo mě že bych se šla projít, trochu okouknout okolí, gps mám v mobilu takže bych se ani neztratila, navíc v tomhle malém městečku se myslím ani nedá ztratit.

Udělala jsem si hygienu a hodila na sebe trochu makeupu a řasenku. Svoje zrzavé vlasy jsem si hodila do lehkého drdolu ze kterého mi trčelo pár pramínků.

Přeslékla jsem se do krátkých ryflových kraťasí, které mi nešli ani vidět jelikož jsem měla dlouhé a volné šedé tílko, okolo pasu jsem si dala krychlovanou košili a bílé covers boty. (vyz. obrázek)

,,super a můžu vyrazit''

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,,super a můžu vyrazit''

Vyšla jsem z domu, zamkla a do kapsy na košili kde jsem měla aji mobil jsem si dala klíč od domu.

Procházela jsem se různě po městě už asi půl hodiny.

Bylo to tu hezké, přece jenom není to tu až tak k zahození jak jsem si myslela.

Došla jsem k velké budově u které byl nápis 'Beacon Hills high school', očividně moje nová střední škola. Vypadala hezky, sice nevím jaké to je uvnitř ale z venku to bylo fajn.

Obešla jsem školu a za ní bylo obrovské hřiště. Asi na fotbal?

Došla jsem blíž abych se podívala a na hřišti pobíhali nějací dva kluci s..hůlkama? Tak to fotbal asi nebude, měli na sobě aji helmy jako v hokeji.

Stála jsem vedle asi tribuny kde seděli nějaké holky. Jedna měla kudrnaté zrzavé vlasy a byla celkem hezká..na můj vkus až moc. A ta druhá měla o něco kratší, kudrnaté a hnědé vlasy.

Vypadaly fajn. Asi budou ze zdější školy.

Už jsem pomalu odcházela, ale najednou do mě někdo celkem silně vrazil a já spadla na zem.

,,au!''

,,ježíši promiň, moc se ti omlouvám''

Byl to kluk. Měl modré oči a hnědé, celkem rozcuchané vlasy.

,,jseš v pohodě?''

Pomohl mi na nohy a usmál se.

,,ehm jo jsem cajk''

,,fakt promiň, pospíchal jsem a nevšiml jsem si tě''

,,jsem v pohodě, fakt''

,,tak dobře''

,,ehm tak ahoj?''

,,počkej''

,,ano?''

,,jak se jmenuješ?''

,,jsem Elizabeth''

,,já jsem Liam. Liam Dunbar''

,,těší mě. Ehm hele já už půjdu tak se měj''

,,uvidím tě ještě někdy?''

,,možná?''

Odpověděla jsem mu a on se usmál, já se otočila a šla domů.

Vypadal sympaticky. Ten jeho obličej když do mě vrazil byl beztak nejlepší. Možná je taky z této školy. Vypadalo to že běží na hřiště za těma klukama, asi se znají.

V 18:04 jsem došla domů. Máma byla asi už doma protože se vevnitř svítilo.

Otevřela jsem dveře a hned se mi naskytl pohled na mámu co vaří večeři.

,,ahoj zlato, jak bylo? A kde jsi vlastně byla?''

,,ahoj mami. Byla jsem se projít po městě, trochu to tu okouknout a jo bylo to fajn. Byla jsem aji u školy. Vypadala celkem hezky''

,,tak to je fajn a potkala jsi někoho?''

,,no ani ne''

Když jsem ji odpověděla tak jsem si vzpoměla na Liama jak do mě vrazil.

,,dobře. Zachvíli bude večeře tak pak tě zavolám''

,,okej''

Vyšla jsem schody a šla do svého pokoje.

Tam jsem byla chvíli na mobilu a po chvíli mě máma zavolala na večeři.

,,bylo to dobré''

,,jsem ráda že ti chutnalo. Betty zítra je už pondělí máš nachystané věci do školy?''

,,jo''

,,super zítra ti začíná školu v osm, půjdeš pěšky?''

,,jo mám to kousek''

,,dobře. Já ráno jdu na schůzku takže se uvidíme asi až později''

,,na jakou schůzku?''

,,do práce, našla jsem si něco co zapadá pod můj obor''

,,ty budeš dělat u policajtů mami??''

Ano moje máma byla na policejní akademii, hned co ji dokončila mohla mít ještě stipendium na prodloužený výcvik či co ale pak měla mě a všechno musela zrušit.

,,no tak trochu ano''

,,to je super mami!''

Vykřikla jsem a obejmula ji.

,,ale jdu teprve na schůzku zlato takže nevím jestli tu práci dostanu''

,,určitě dostaneš si v tom dobrá''

Máma se na mě usmála a obejmula mě.

,,tak utíkej. Zítra máš velký den''

,,máme, velký den''

,,dobrou zlato''

,,dobrou''

Došla jsem do pokoje, šla jsem do koupelny kde jsem se osprchovala a umyla hlavu. Přeslékla jsem se do mého oblečení na spaní a šla spát.

-

839 slov.

your AnchorKde žijí příběhy. Začni objevovat