35. KAPITOLA

275 16 0
                                    

Už si balím poslední věc do batohu ,,tak a mám všechno'' zamyslím se ,,snad.''

Najednou mi vejde do pokoje Scott se Stilesem, Maliou a Lydií ,,lidi? Co tu děláte?'' pozoruju je nechápavě a všimnu si jak ke mě popojde Malia a hned mě stáhne do objetí. Už asi vím o co tu jde...Scott se Stilesem jim to řekli, o té mojí cestě do Mexika.

,,Budeš mi chybět'' řekne mi Malia do ucha ,,nám všem'' řekne z dálky Scott a já se usměju ,,vy mě taky lidi'' všechny si je prohlédnu a pochvilce si uvědomím že tu není Liam...taky ještě aby byl, po tom včerejšku ,,Liam nemohl dojít'' řekne mi sklesle Scott a popojde ke mě ,,ale řekl jsem mu to'' položí mi ruku na rameno ,,nechceš si to ještě rozmyslet Beth?'' zeptá se mě Lydie ,,ne Lyd, musím tam jet'' řeknu jasně a zbalený batoh si přehodím přes záda ,,tak já už musím'' řeknu jim když už jsem na odchodu a u dvěří se na ně naposledy podívám ,,mějte se a nepozabíjejte se tu'' usměji se na ně a všimnu si Stilese menšího uchechtnutí a Malii která si utírá slzu.

Ještě jsem se rozloučila dole s Melissou a vyšla jsem z domu. Před domem jsem se ještě zastavila a pořádně se nadechla. Za 20 minut mi jede autobus z nádraží takže si musím pohnout.

Už jsem došla na zastávku a autobus ještě nikde, uf stihla jsem to.

Chvíli čekám a u toho poslouchám písničky.

Nevím ani jak se teď cítím. Asi se mi chce brečet...potom co se včera stalo. Nemůžu tomu uvěřit. Liam mě podvedl a to jsme spolu ještě ani nebyli. Co když s tou Hayden ale chodil? A semnou to nebylo nic, jen polibek. Asi jen blouzním...

Všimnu si jak někdo přiběhl na zastávku ale ignoruju to. Najednou se mě dotkne a já zvednu hlavu a uvidím jeho, Liama.

,,Stihl jsem tě'' řekne zadýchaně hned co si sundám sluchátka ,,co tu děláš?'' zeptám se ho ,,no jdu za tebou'' odpoví a hned potom sklopí hlavu k zemi ,,Betty víš...omlouvám se, jestli odjíždíš kvůli tomu včerejšku, to jak jsem políbil Hayden...no víš-'' nestihne to doříct a já ho hned přeruším ,,Liame...neodjíždím kvůli tomu'' řeknu mu jasně ,,fakt?? Tak proč teda? Nic nechápu...myslel jsem že to je kvůli tomu'' sleduje mě napjatě a zároveň smutně ,,musím odjet Liame'' on mě chytí za ramena a přiblíží se ,,já ale nechci aby jsi odjela'' pohlédnu mu do očí a uvidím v nich lítost. Jde vidět že toho lituje, ale já odjet musím.

,,Musím odjet, je to pro moje i vaše dobro'' řeknu mu a přeruším oční kontakt ,,ale-'' položím mu prst na pusu a on přestane mluvit. Všimnu si dojíždícího autobusu tak mu naposledy vzhlédnu do očí ,,Liame, nevím kdy se vrátím a vůbec jestli. Ale teď mě poslouchej-'' hledíme si navzájem do očí ,,-musíš žít jasný? Zapomeň na mě. Já-já musím, promiň'' začínají mi téct slzy ale on mě chytí dlaněma za tváře a jemně mě políbí, hned potom se odtáhne a opře si čelo o to mé ,,nikdy na tebe nezapomenu''

 Já-já musím, promiň'' začínají mi téct slzy ale on mě chytí dlaněma za tváře a jemně mě políbí, hned potom se odtáhne a opře si čelo o to mé ,,nikdy na tebe nezapomenu''

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

řekne až skoro zoufale a z oka mu ukápne jedna neposedná slza. Já mu ji hned utřu a bez dalších slov nastoupím do autobusu. Sednu si na sedadlo u okna a a naposledy se na něj podívám ,,miluju tě'' řeknu potichu ale vím že mě slyšel.

Hned potom autobus odjel a já musela co dělat abych se znovu nerozbrečela.

-

609 slov

Tak co vy na to? Myslíte si že Betty v Mexiku najde to co hledá? A vrátí se zpátky do Beacon Hills? Vše uvidíte v dalších kapitolách, čtěte dál!🤍

your AnchorKde žijí příběhy. Začni objevovat